76.

971 127 3
                                    

Byla to nuda ti parchanti neposlali moc peněz. Vždy jen ty nejlevnější volby, pak se tu objevil zase Alien93

-Soukromé  video a chat s Alien93-
Přijmout.        Odmítnout.
Při příjmu dostanete 9 000£

Okamžitě jsem to příjmul a na mých rtech pohrával úsměv. "Čauky." Pozdravil jsem a on mě též. "Jakpak se máš Jiminie?"  "Ty znáš mé jméno?!" Zaskočilo mě to. "Kdo by jej neznal. Jsi v každých novinách, kde teď jsi?" Posmutněl jsem. "Pravděpodobně ještě v Korei, ale nevím kde. Jsou tu Rusové. Je tu mnoho kluků. Je tu holka co se jmenuje Nataša." Snažil jsem se mu říct co nejvíce informací, ale přitom jsem skoro nic nevěděl. "Přijedu si pro tebe." "Co jak?" "Objednám si tě jako kurvu." "Ty víš jak?" On přikývl. Přišlo mi to divné, ale dobře. On mi pak poslal postupně další peníze, aby to nebylo nápadné a já měl naštěstí volno.  Bylo půl dvanácté a já musel končit. Jedno dildo jsem omazal celé lubrikantem a odešel. Vešel jsem do pokoje Nataši dal si rychlou sprchu a oblékl se do boxerek, roztrhaných džín a trička s potiskem. "Oh tady je moje hračka. Táta ti vzkazuje, že moc dobře vynášíš, ale zítra budeš mít zákazníka." Dělal jsem překvapeného. "J-jak to myslíš zákazníka?" Koktal jsem pro věrohodnost. "Sehuna. Je to stálý zákazník a ty se mu asi hodně líbíš nikdy tolik neplatil."

Texting YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat