41.

1.8K 161 2
                                    

"Ehm..  Co?... Teda? Jo... ?  Ne! "  Začal koktat. Jak roztomilé. "Zlatíčko nech mě se o tebe postarat." Chvilku se zamyslel, ale pak přikývl. Sundal jsem z něj ručník. Jeho reakce byla automatické zakrytí intimních partií. Ruce jsem mu vzal a pevně připevnil nad hlavu. "Nech je tam je to jasné?" Celý rudý přikývl. Rukama jsem mu putoval po těle a přitom ho líbal. Pak jsem ústa přesunul na jeho krček a vytvářel tam znaménka. Občasně slastně vydechl. Ústa jsem tedy přesunul na jeho bradavky, které jsem mnul, sál a kousal. Ústy jsem se přesunul ještě víc dolů. Respektive na jeho podbřišek. Také jsem mu tam vytvářel značky. Pak jsem se přesunul na vnitřní stranu stehna. A polibky se dostával blíže a blíže k jeho tvrdému přirození. On byl velmi hodný chlapec a ruce měl stále nahoře. Přisunul jsem k jeho pusince dva mé prsty. "Cucej." Začal mi prsty olizovat a různě je sát. Já mu mezitím začal kouřit. Bylo to zvláštní nikdy jsem to nedělal. Ale dle vzdychů, které občas unikly z jeho pusy mi bylo jasné že se mu to líbí. Prsty jsem z jeho pusinky vyndal a přemístil je k jeho otvoru."Minnie mohu?" Zeptal jsem se.

Další reklama. Píšu příběh s TheLadyGoddess  TAKŽE... bych byl rád kdyby jste si ho přečetli.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Texting YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat