Vstoupili jsme do nákupního centra. Jakmile jsem ale viděl tolik lidí přitiskl jsem se co nejvíce na Yoongiho. On mě zatáhl do nějakého pánského obchodu. Kde téměř nikdo nebyl. "Minnie jaký máš styl oblékání z tvé školní uniformy to poznám těžko. " "Je to trapné." "Víš co jsem říkal?" Otočil jsem se na patě a táhl ho pryč z obchodu. "Tam kde jsme byli bych si nic nevybral." on mi věnoval jen nechápavý výraz. Zatáhl jsem ho do mého nejoblíbenějšího obchodu, který tu byl. Stoupl jsem si společně s ním do prostřed obchodu. On se rozhlížel. "Nemusíme tady být mohu si sem někdy zajít sám." "Ne nikam nepůjdeme dokud si nevybereš nějaký krásný šaty ano? To jsi se fakt bál že mi to bude vadit?" Pouze příkývnu. On mě obejme, potěší mě to. A hned jak mě pustil mě zatáhl k šatům. Příjemně mě překvapil. "Musíš si vyzkoušet tyhle" řekl natčeně." "Dobře" řekl jsem a vzal je do ruky on se ke mě naklonil a zašeptal. "A mohu s tebou do kabinky?" sklopil jsem hlavu a začal se červenat. "Mlčení znamená souhlas" "Ale já nevím.. Bude to trapné" "vždyť nebudu dělat nic špatného jen budu posuzovat jak vypadáš a zavazovat ti šaty" "J-ja vím. Ale já se budu stydět." "Nemáš za co!" "Zlato?" "A-Ano" "A co tohle?" Ukázal na šaty takový z těch filmů pro dospělé, které většinou nosili služebné. (neptejte se mě jak to vím.😂)
První zmiňované šaty
Druhé šaty
ČTEŠ
Texting Yoonmin
FanfictionKniha se týká Jimina, který obdivuje modela Yoongiho. Jimin má, ale jedno menší tajemství. Jak na něj bude okolí reagovat? Začne si Yoongi s nesebevědomím Jiminem psát? Začátek: 5. ledna 2018