83.

1K 133 39
                                    

"Asi je na čase vám vše říct." Zamumlal jsem. Věděl jsem, že to budou chtít vědět. Vše jsem jim začal do detailu vyprávět. Přitom mi po tvářích stékali slzy jako hrách. Yoongi i mamka mě objímali. Když jsem Yoongimu řekl o Sehunovi, tak vstal a pak kopl do křesla. "Ty ho znáš?" Divil jsem se. "Jo znám." Zamumlal a ještě jednou kopl. "Lásko jak ho znáš?" "Nevím jestli je to on.. Nemusí...  Ale možná je to můj bratr." Vykulil jsem na něj oči. Zvedl se a objal ho. Nevěděl jsem, jak reagovat a tohle bylo první co mě napadlo. "Kvůli tomu už nechceš nosit šaty?" Změnil Yoongi téma. Jen jsme souhlasně zabručel. "Lásko teď o pro nás bude hodně těžké." Oznámil mi Yoongi. "A hned jak se uzavře případ, pro tebe mám překvapení."  Hladí mě Yoongi po vlaskách. Yoongi já a mamka jsme se koukali na film. Chtěli jsme se nějak odreagovat a toto nám přišlo jako vhodný způsob.

***
Mamka musela po filmu domů. "Copak si dáš k jídlu?" Zeptal se Yoongi, ani jsem si to neuvědomil, ale měl jsem fakt hlad. "Něco hodně moc velkého." Yoongi tedy objednal dvě pizzy jednu sýrovou a jednu hawai. Syrová byla samozřejmě jen a jen moje.

Ahojky lidičky.♥️ Jak se dnes máte?♥️
Až skončím s touto knihou měli by jste zájem o Yoonmin, Namjin texting (Samozřejmě s jiným příběhem.)?

Texting YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat