Yoongiho pohled.
"Lásko doufám, že víš, že to byla sranda." Musel jsem se ujistit, aby nebyl nějak naštvaný. "No jasný já totiž už tlustý jsem." Řekl uraženě. "Minnie vždyť víš jak tvoje tělo miluju. Jsi perfektní." Pohladil jsem ho po ruce. "Dokáž to." Zkřížil si ruce na prsou. "Minne sám víš, že mám stojáka jen z toho, když vidím tvou krásnou prdelku." Úšklíbl se. "Minnie za tohle bude chtít odnést domů jako princezna." Udělal roztomilý kukuč. "Samozřejmě že tě odnesu." Minn se začal radovat. " Z cukrárny jsme šli hned k autu, kde na nás čekal řidič." V jakém obchodu se ti dnes nejvíc líbilo?" Zeptal jsem se Minna."Noooo asi v tom jak jsme si vybírali oblečení." Zazubil se. Když jsme dojeli k domu, otevřel jsem Jiminovi dveře. Okamžitě jsem si ho vyzvednul jako princeznu. "Já mám ale krátký šaty.. Je všechno vidět." Začal se červenat. "Lásko, ale jediný kdo na tebe může koukat jsem já. Vyhodil bych všechny oknem, kdyby na tebe jen nepatrně něco zkusili a oni to ví." Donesl jsem jej až domů. "Mám hlad dáme si něco?" Začal Minn. "Ty jsi dej co chceš já nebudu." Začalo se mi dělat blbě. "Copak se děje?" Už jsem cítil že budu zvracet. "Omluv mě." Vyběhl jsem schody a začal zvracet. Raději jsem se na to ani nekoukal. Do ruky jsme si vzal kapesníček. Zakašlal jsem a na kapesníčku se objevila karmínově červená tekutina. Myslel jsem, že už to nepřijde a nebo to přijde za moc dlouho.
ČTEŠ
Texting Yoonmin
FanfictionKniha se týká Jimina, který obdivuje modela Yoongiho. Jimin má, ale jedno menší tajemství. Jak na něj bude okolí reagovat? Začne si Yoongi s nesebevědomím Jiminem psát? Začátek: 5. ledna 2018