89.

1K 115 7
                                    

"Jak se cítíš lásko?" Zašeptal mi Yoongi. "úžasně" Yoongi se ušklíbl a odvedl mě do obřího obýváku. "Tady chvilku zůstaň." Rychle odběhl pryč. Vrátil se v perfektně padnoucí košili a černých džínách. Na televizi pustil písničku Thinking Out Loud od Eda Shereena. "S mým prosit?" "Samozřejmě, ale nejsem dobrý... " umlčel mě polibkem. Přitiskl si mě na sebe a začali jsme pomalu tancovat.. Nebo spíš tančil on a já se nechal vést. Byl výborný v tanci. Měl jsem pocit jako kdybych s ním mohl lítat. "Jsi úžasný tanečník." Zašeptal jsem a na poslední doznívající slova, we found love right where we are, jsme se políbili. "Lásko mám. Nápad." Začal jsem si sundávat šaty. "Tak ten nápad se mi dost líbí." Zavrněl Yoongi a začal si svlékat košili. Sundal jsem si boty a pak i kalhotky. Otevřel jsem velké, prosklené dveře a skočil do bazénu. Yoongi se začal smát a šel za mnou. "Udělá mi Yoongi striptýz?" a jako na zavolanou v televizi začne hrát- Go f*ck yourself. Yoongi mi začal dělat striptýz vlnil a snažil se vypadat, co nejvíce sexy. Což se mu kurva dost dařilo. Když už na sobě neměl nic a písnička akorát dohrála skočil za mnou do bazénu.  Yoongi stačil v bazénu po bradavky a mě koukal jen krk a hlava. Ruce jsem dal Yoongimu okolo krku a nohy okolo pasu. "Miluju tě." Vydechl jsem. "Já tebe taky Jiminie."


Texting YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat