78.

918 124 5
                                    

Ráno mě Nataša vzbudila hodně brzy. "Pojedeš chvíli autem, budeš hodný kluk a já pojedu s tebou." Usmála se. "Nebudeš se vzpírat jinak dostaneš trest a musíš uzpokojit zákazníka. Přivezeme si tě před hotelem a ty a jim půjdeš na pokoj číslo 42. Vše je předem dohodnuté a už za tebe zaplatil." "A kolik?" Zeptal jsem se zvědavě. "2500£ a pojď pomohu ti s oblékáním." Nic jsem nenamítal a smutně šel za ní. Ona se u skříně otočila a podívala se na mě. "To bude dobré." Dala mi pusu na tvář a vyndala oblečení.
Měl jsem na sobě růžový obleček a už vyjel autem. Nataša mi dala lehkou snídani v podobě jogurtu a jeli jsme asi hodinu a půl na předem určené místo. Před hotelem  čekal nějaký chlápek a když nás viděl šel k nám. "To je on?" Zeptal se a Nataša přikývla. Chytil mě za paži a táhl k hotelu. Na recepci si vyzvedl dvoje klíče. Nechápal jsem proč dvoje, ale to je jedno. Ve výtahu mě pustila a řekl. "Jedeš do osmého patra pokoj 84. Já jdu do pokoje 42. Bude tam na tebe čekat Sehun a potom odejdete."Usmal se, dal mi klíč a vystoupil ve čtvrtém patře.  Já jel až do osmého, kde jsem našel onen pokoj. Odemkl jsem a uvnitř na mě čekala ona osoba." Ahoj já jsem Sehun." Usmál se a potřást si se mnou rukou." Mám tě zaplaceného jen na 3 hodiny. Takže si musíme máknout." Posadil mě na židli. "Musím tě přebarvit a pak obléct do jiných věcí." Posadil mě na židli a na hlavu začal patlat předem připravenou barvu. "Vlasy od teď budeš mít světle hnědé vlasy." Oznámil mi a na mobilu pustil půl hodinový odpočet.

Texting YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat