"Dále." ozvalo se z ředitelny. Ředitel byl celkem postarší chlápek. Vedl tuto školu dost přísně. "Dobrý den pane řediteli, chtěl bych si stěžovat na paní Lee." Ředitel mi pokynul, abych si sedl. Já jsem mu do ruky dal můj mobil se zveřejněním mého a Yoongiho vztahu . "Pane řediteli možná znáte Mina Yoongiho. Je to asi naše nejvýznamnější, žijící osobnost v koreii. Měli jsme psát slohouvou práci o slavné osobě. Tudíž jsme napsal o mém příteli. Paní učitelka si mou práci přečetla a roztrhl mi jí před očima. Pak jsem měl jít od jeho kabinetu, kde mi začala říkat o tom jak jsem pošpinil jméno mého přítele. Poté mi říkala, že si nemám vymýšlet. Byl bych velmi rád, aby se mi omluvila a aby se to už vícekrát neopakovalo." Dokončil jsem svůj monolog. Pan ředitel přikývl, zvedl se a vrátil mi mobil. ."Pojď za mnou." Učinil jsem tak jak řekl. Došli jsme až za paní učitelkou Lee. "Dobrý den. Okamžitě se omluvte Jiminovi za to co jste udělala." Ona si dala ruce v bok. "Řekla jsem jen pravdu." Ředitel mi vzal můj nezamknoutý mobil a ukázal ho paní Lee. "Zde máte článek o zveřejnění vztahu Mina Yoongiho a Park Jimina." vytiskl ji do ruky mobil. "To mi chcete říct, že Jimin je ta zrůda v šatech a Min Yoongi je buzerant. Kdo by dobrovolně s někým tak hnusným, jako je Park Jimin chodil?" Ředitel zatnul ruce v pěst. "Máte padáka a to okamžitě. Od této doby už vás nezaměstnávám." Řekl Ředitel vytrhl ji mobil, dal ho mě a odešel. Já se vrátil do třídy v půlce hodiny.
ČTEŠ
Texting Yoonmin
FanfictionKniha se týká Jimina, který obdivuje modela Yoongiho. Jimin má, ale jedno menší tajemství. Jak na něj bude okolí reagovat? Začne si Yoongi s nesebevědomím Jiminem psát? Začátek: 5. ledna 2018