"Teď půjdeš s Natašou a ta ti dá věci." Zašeptal a olízl mi ouško. "Neboj někdy se stavím prdelko." Začal mi rukama jezdit po zadku. "Okamžitě ho nech." Zařvala asi Nataša. "Víš, že na zboží se nehrabe." Dala mu dost silnou facku. Jen jsem překvapeně koukal. Ona mě chytla za ruku a táhla pryč. "Jak dlouho jste s Yoongim?" Úplně jsem se zarazil. "Ty mě znáš?" Ona se Zaculila. "Jo doporučila jsem tě i tátovi. Věděla jsem, že za tebe bude hodně peněz." V tu chvíli jsem s ní přestal komunikovat. Ona po mě potom hodila nějaké věci a odvedla mě zpátky. Byl to krop top, nadkolenky a sukně. Nezbývalo mi nic jiného než si to obléct. Bylo to kurevsky krátký, ale co s tím mám dělat. Všichni kluci na mě překvapeně koukali. Nechal jsem to být a raději si sedl do rohu postele. Pak začal chodit týpek a volala jména, s tím že tu mají zákazníka. Pak zavolal moje jméno. Vůbec jsem to nechápal, ale vstal jsem a šel s ním. "Ty tu nemáš zákazníka nemusíš se bát. Jen se půjdeš předvádět před live video. Čím víc ti budou platit tím víc se musíš odhalovat. Pak ti budou dávat i úkoly. To je za příplatek. Takže je k tomu nějak vyprovokuj. Budeš to provozovat tady." Otevřel dveře byl tam jedem velký monitor, světla, kamera, jídlo a pití. "Pokud nebudeš dělat to co lidé chtějí. Zmlátíme tě a necháme tě ojet tak, že jsi to ještě neviděl." Začal jsem se trochu třepat. On odešel a já si sedl na postel. Zmáčkl jsem to velké tlačítko - start live videa-.
Reklama
Nová knížka
ČTEŠ
Texting Yoonmin
FanfictionKniha se týká Jimina, který obdivuje modela Yoongiho. Jimin má, ale jedno menší tajemství. Jak na něj bude okolí reagovat? Začne si Yoongi s nesebevědomím Jiminem psát? Začátek: 5. ledna 2018