33.

1.8K 180 18
                                    

A pak jsem se rozhodl si ho zkusit dát do úst. Měl jsem pravdu nevešel se mi do úst pomohl jsem si tedy rukou. Bylo to hrozně trapné. Nevěděl jsem jestli to dělám dobře jestli se mu to líbí. Koukl jsme se tedy na něj. Měl ústa otevřená a když jsem hlavou pohnul. Odměnou mi byl slastný sten. Tím se mi potvrdilo že se mu to líbí. "Ahh~ jo přidej a koukej se na mě. " Jak řekl tak jsem udělal. Začal jsem zrychlovat pohyby hlavou. Zapletl mi do vlasů ruce a určoval si své tempo. Po chvilce začal vzdychal víc nahlas. "AH Minnie." hlavu mi přitlačil co  nejvíce dolů. Tím pádem jsem měl v puse celou jeho délku. Do krku mi vystříkla hořká tekutina. "Nemusíš to polykat." I když to nebylo nic co bych chtěl spolknout. Tak jsem to spolkl. On se ke mě nahl a dal mi pusu na čelo. "Oblékni se." Řekl jsem celý červený. "Copak se ti nelíbím?" Řekne na oko smutně. "To jsem neřekl, ale pohled na tvé tělo mi taky dělá problém." Řeknu. Začnu si hrát s prsty a nevěnuji mu ani jeden pohled. "A chceš pomoct?" Nesouhlasně  zavrtím hlavou. "Půjdeme spinkat." řeknu a přikriju se dekou. On se taky přikrije a ovladačem vypne světla."T-ty jsi se neoblékl." Řeknu vystrašeně. On si mě přitáhne k sobě tak že já jsem k němu natisknutý zády. "Ale teď už mě nevidíš a mě je to takto pohodlné."

Texting YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat