77.

974 126 39
                                    

Nataša mě vzala za ruku a vedla do nějaké mě neznámé místnosti. Otevřela dveře a společně jsme vstoupili. Seděl tam její otec a čekal pravděpodobně na nás. Přišel jsem si ke stolu a čekal na jídlo. "Dobrou chuť" Popřáli jsme si a začali jíst. Bylo to moc dobré. Po obědě mě odvedla Nataša do jejího pokoje. Hned jak jsme přišli mě hodila na postel. "Chci si hrát." Zavrčela a začala mi svlékat triko. "Eh já nechci." Povzdechl jsem si. "Tak budeš chtít." Silně mi zmáčkla rozkrok. "Jestli budeš hodný nebude trest." Úšklíbla se. "Svlékáni si mě." neochotně a rozklepaně jsem ji začal svlékat šaty, pak podprsenku a nakonec neochotně i kalhotky. Chtělo se mi brečet. "No nejsem krásná." Nic jsem neřekl. První slza už mi setkala po tváři a já začal naplno brečet. "Copak se děje lásko?" Začala mě hladit. "Víš... Na mě je to hrozně brzo.. S tebou spát princezno nechtěla by jsi třeba pozítří. Ono víc bych se s tím smířil." "To víš, že jo lásko. Nic si z toho nedělej. Obléknem se a půjdeme třeba koukat na film jo?" Setřela mi slzičky a usmála se. Oddechl jsem si, že to vzala takhle klidně. Oblékli jsme se a společně se začali koukat na film.

Takže ahoj lidičky. Chtěl bych se vás zeptat, jaký je váš nejoblíbenější ship?

Texting YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat