57.

1.2K 154 3
                                    

Druhý den jsem se domluvil s Yoongiho mamkou, že se o něj postará a já musím do školy. Vůbec se mi nechtělo, ale i Yoongi mi to přikázal. Vzal jsme si na sebe tedy tu hnusnou školní uniformu a šel do školy. "Ahoj Sáro." Pozdravil a obejmul jsem svou kamarádku. "T-ty chodíš s Minem Yoongim?" Pozvedla obočí. "Už je to tak." Zasmál jsem se.  "Ale víš, jak dlouho jsme s ním plánovala svatbu? Seznámíš mě s ním? Prosím prosím prosím." Začala pištět a skákat.  "Fajn." Souhlasil jsem a běžel do třídy. Všichni na mě koukali a něco si šuškali. Pak přišla učitelka. "Dnes budeme psát referát na téma moje nejoblíbenější slavná osobnost." Samozřejmě, že jsem si vybral Yoongiho. Učitelka mi to vzala a začala si to číst. "Po hodině přijď ke mě do kabinetu." Řekla jako kdyby naštvaně a papír mi roztrhla. Po hodině jsem šel za tou učitelkou do kabinetu. Slušně jsme zaklepal a po svolení vešel dovnitř. "Proč jste mi roztrhla můj referát?" Zeptal jsem se hned. "Měl to být referát o slavné osobě. Neměl jsi si vymýšlet nic o tom, že s Minem Yoongim chodíš. Takhle pošpinit jeho jméno. Co já vím naposledy chodil s nějakou Abby." Řekla učitelka výsměšně. Okamžitě jsme opustil její kabinet a šel do ředitelny. Na mobilu jsem si našel článek o zveřejnění našeho vztahu. Tohle ji jen tak neprojde.

Texting YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat