PART-3

1.8K 38 2
                                    

#PelacurPerawan

#Part3

WRITER BY: JOYLENCY YANSOI

Iskandar tutup dia punya mata bila dia tecium wangi badan c Evy.Wangi vanilla bah.Entah minyak wangi Yg jenis macam mana ni perempuan pakai.Sampai kena hujan pun masih kuat wangi dia.Pelan-pelan jari dia sentuh bibir c Evy.Dia tingu betul-betul tu benda.Lepas tu mata dia turun pigi bahagian bawah.Tajam betul mata dia meningu.

"Belum pernah bah ni dia kena sentuh."

Dia becakap saturang.Dia tingu balik tu bibir c Evy yang pink-pink warna dia.Basah lagi tu.Bikin menggoda betul bah.Apalagi kalau bedepan sama perempuan macam c Evy.Virgin kan.Ketara sangat kalau perempuan yang sudah  pernah kena sentuh.Bibir dorg mesti ada pecah-pecah tapi bukan macam pecah yang natural punya.Kalau nda pecah-pecah,mesti tu bibir turun sudah pigi bawah.Tambah besar saiz dia.Macamlah juga tu buah dada dorg.Lepas saja kena sentuh mesti nda montok sudah.Kalau yang pelacur tapi nda pandai turun dorg punya buah dada,Faham-fahamlah durang guna macam-macam cara tu supaya buah dada durang tetap mantain montok.Ada yang pigi urut,ada yang kasi masuk silikon...ada juga yang sanggup buat pembedahan mau kasi cantik tu gunung dorang.Nda hairan labah kalau mau cantik.Apa pun cara nda kena kisah sudah.Yang penting ada Duit.Duit dan duit terus.Sebab tu ada perempuan yang sanggup jual diri sebab mau dapat apa yang dorang mau.Nda la semua perempuan rela hati mau jadi pelacur,ada juga yang terpaksa.Lepas kena hentam banyak kali,lama-lama dorang ketagih sudah.Macam dia lah tu.Asal orang-orang dia dapat tangkap perempuan baru,mesti dia yang test duluan.Boss is the first.Untunglah dia sebab banyak dia dapat kasi pecah dara perempuan.Sekarang dia dapat lagi mangsa baru.C Evylah tu.

Dia tunduk mau kiss c Evy punya bibir yang menggoda betul.Rapat betul dia tutup mata dia.Macam lah baru first time cium perempuan.Hampir sudah sampai bibir dia di atas bibir c Evy.

"Aduhh..."

Tiba-tiba c Evy sedar.Berkerut lagi tu dahi dia.Kesakitan kali dia tu sebab balik-balik kan kena tempiling.pelan-pelan tu perempuan buka mata.Nampak saja muka lelaki asing di depan dia,terus c Evy tendang tu lelaki kuat-kuat.

Bukk!!

"Adoiii!!"

Cepat-cepat c Iskandar gosok tu punggung dia.Punya main sakit!.Sudahlah dia teda seluar.Nasib baik belum dia buka boxer dia.Kalau nda calar sudah kulit punggung dia tau.Dia tingu c Evy tajam-tajam.Berani betul tu perempuan main kasar sama dia.Okay..main kasar pun siok juga bah.Iskandar naik balik di atas katil.Dia tindih tu badan c Evy.Tangan c Evy dia pegang kuat-kuat sampai nda buli begerak sudah c Evy.Dia cuba kiss c Evy tapi tu perempuan berabis mengelak.

"Diam!.Jangan sampai aku pukul kau!"

Marah betul iskandar sama tu perempuan.Cubalah tingu sekejap muka dia yang hensom sebelum beguyang sana sini macam cacing kepanasan.Hensom bah dia ni.Kenapa c evy nda mau tingu.Takkanlah ni perempuan Lesbian??.

"Tolong jangan apa-apakan sy.Sy nda bersalah..tolonglah sy uncle"

Merayu sudah c Evy.Air mata dia pun mula sudah mau keluar dari sarang dia.Tidak sanggup dia kena buat macam ni.Sudahlah teda baju durang dua-dua.Nda malukah ni lelaki.Dapat betul dia rasa suhu kulit tu lelaki.Sakit tangan dia sudah lagi.Memang betul-betul gila seks ni lelaki ni.Main paksa-paksa.

"apa ko bilang??.Ko panggil sy angkol?!.Astaga ko nampak muka sy macam angkol-angkol sudah meh?.Punya main hensom sy ni.Banyak lagi peminat sy okay?"

Geram betul c Iskandar bila kena panggil angkol.Hensom pula muka dia ni.Awet muda lagi sebab dia suka minum tu Bird's Nest kan.Rabun kali ni perempuan ni.

"Tolonglah kasi lepas sy.Jangan sentuh sy.Sy sakit.Kasihanilah sy."

Panas hati c Iskandar dengar tu suara sayu c Evy.Macam biasalah kalau dia mahu makan perempuan,mesti tu perempuan berabis merayu supaya kena kasi lepas.Padahal dalam hati mau juga!.

"Jangan pura-puralah perempuan!.Ko pikir sy bodoh kah mw kasi lepas kau!.Jangan haraplah!.Ko kasi puas dulu sy baru sy kasi lepas ko!"

Terus c Iskandar kasi tenggelam muka dia di leher jinjang c Evy.Dia mau cium tu leher c Evy tapi degil betul bah c Evy meronta.Tidak sampai juga bibir dia mw pi projek tu leher c Evy.

"Diam!"

Dia angkat tangan dia sudah mw pukul c Evy.c Evy terus tutup mata dia.Dia rela kena pukul daripada kena rogol macam ni.Tapi lama dia tunggu tida juga sampai-sampai tu tangan c Iskandar di badan dia.Takkan lemas sudah??.

"adoiii..."

Tebuka saja mata c Evy,dia terus nampak c Iskandar beguling-guling di sebelah dia.Apa sudah jadi sama ni lelaki?.Tiba-tiba macam yang kesakitan betul.Takkan kena karma awal-awal??

"Ko sihir sy ka ni perempuan sial!"

C Evy tingu saja c Iskandar belari pigi masuk di bilik air.Lepas tu cepat-cepat dia bangun dan pungut baju dia.Punya dia malu bila badan dia  kena nampak oleh lelaki.Badan yang selama ini dia kasi lindung daripada Kena nampak Oleh lelaki.Laju c Evy belari pigi pintu keluar.Dia cuba buka tu pintu tapi kena kunci bah.Kelamkabut dia mencari tu kunci pintu.Bedebar-debar dia Punya jantung.Tu kuncilah harapan dia sekarang.Tu kunci saja yang boleh tolong dia sekarang.Tapi dimana bah c Iskandar letak tu kunci ar?.

Segala laci kecil c iskandar Kena buka.Betempiaran barang-barang c Iskandar kena buang.Tambah bedebar c Evy setiap kali ada kepala paip kena pusing.Janganlahh c jahat tu keluar seelum dia keluar.

"Tuhan..kasi lama-lama tu setan di dalam.Jangan kasi keluar dia sebelum sy dapat keluar."

Sempat lagi c Evy cakap-cakap.Begagar sudah tangan dia mencari kunci.Balik-balik dia tingu tu pintu bilik air yang masih kena tutup dari dalam.

"Oh my God..tulunglah...mana bah dia letak ni??"

Sana sini c Evy mencari.Dia takut.Kompom dia nda kena kasi lepas ni kalau c Iskandar keluar dari tu bilik air.Dia selongkar semua laci c Iskandar.Nda sudah dia kisah bilik budak-budak lagi kemas daripada bilik c Iskandar.Dalam masa dia sibuk cari tu kunci pintu,tiba-tibaa....!!!

#Bersambung

PELACUR PERAWAN (Completed)Where stories live. Discover now