#PelacurPerawan
#Part14
Writer by joylency yansoi
C Evy dia saja bila c Norman duduk di sebelah dia.Malas dia mau layan tu lelaki.Sepa suruh menipu lagi.Nda kunun mau kasi tau sepa kawan dia.Sekali last-last kena tau juga bah.Itulah orang cakap...sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga.Jangan cuba menipu kalau nda pandai cover bila ketahuan.
"Hey princess.."
Dia jeling ja tu lelaki.Dia tolak tangan tu lelaki yang baru mau singgah di pipi dia.Ish,suka hati ja mau cubit pipi orang.Princess la sangat.Mau muntah bah dia dengar tu gelaran.
"Heii..erm..i..ermm..okk"
C Norman berdehem sekejap.Dia jeling muka tiada perasaan c Evy.Alamakkk...
gara-gara c Iskandar lah ni dia punya temberang ketahuan.
"Macam ni...I sebenarnya teda niat mau tipu you.Tapi i nampak you benci Iskandar.I boleh nampak tau?.Soooooo...
.i terpaksa menipu sebab i takut you benci i juga.Sebab i nak rapat dengan you.Sebab i minat you sejak i nampak you hari tu.."
C Evy tingu C Norman.Tu lelaki minat dia??.Mau mula lagi tu lelaki kasi tembirang dia kaini?
"Yes i minat you.I memang minat you okay?.I tak tipu."
Angkat tangan sudah kunun c Norman.Macam tu pencuri yang mau kena tembak polis tu.Angkat tangan paras kepala supaya nda kena tembak.Nasib lagi wangi ketiak c Norman.Mungkin dia pakai deodorant Mary Kay juga kali ni macam c Iskandar.Jangan heran kenapa dia tau apa produk c Iskandar pakai.Dia kan satu bilik sama tu lelaki.Tapi nda satu katil la.Dia tidur di sofa tu lelaki di katil.Okaylah kan daripada tidur di bawah lantai.Sejuk-sejuk lagi tu.Sudahlah selimut dia pun nipis saja.Macam tu cadar tilam saja bah.Nasib baik lagi besar.Buli juga dia kasi lipat supaya tebal sikit bila dia kasi jadi selimut dia.
"Pleaselah.Cakap dengan i.jangan diam macam ni.I tak suka tau?"
C Norman main-main sudah sama tu rambut c Evy.
"Erm..Norman"
"ya ya.I ni"
Punya cepat c Norman menjawab kunun.Dia senyum panjang-panjang bila c Evy tingu dia.Comelnya perempuan niii.
"Erm...ko tau ka mana c Iskandar pigi?"
Terus terang ja c Evy sama c Norman.Malas dia mau cerita panjang dulu baru mau tanya apa yang sebenarnya dia mau tanya.Dia tingu muka c Norman.Hensom bah sebenarnya ni lelaki ni.Tapi nda juga dia ada perasaan sama c Norman ni.
"Erm...dia..jumpa kawan kali"
C Norman jawab tapi nda jujur jawapan dia.Sebenarnya c Iskandar pigi rumah c Cindy.Tu perempuan tiba-tiba call c Iskandar tadi pagi masa dia sarapan sama kawan dia.Bilang c Cindy hari ni birthday dia jadi dia jemput c Iskandar pigi rumah dorang.C Iskandar bawa dia juga pigi tapi dia bilang dia tunggu c Evy bangun dulu baru dia jalan.Dia minta c Iskandar share location saja nanti.Dia nampak c Iskandar macam malas juga mau pigi tapi ada tu kawan dia mau siasat dia bilang.Entah apa c Iskandar mau siasat.Dia pun nda tau.
"Kawan...ermm...siapa?"
Atukoi macam busy body bah c Evy ni sekarang.Semua mesti dia mau tau bah.Padahal dia sama c Iskandar teda-teda kaitan.
"I tak tau."
C Evy garu dagu dia.Macam nda buli percaya ja jawapan c Norman ni.Tadi jam 8pagi sudah dia tebangun.Lambat dia bangun hari ni.Nasib baik dia nda nampak c Iskandar.Dia buat kerja dia macam biasa.Lama-lama mata dia pandai mencari sudah batang tubuh c Iskandar.Nda dia nampak tu lelaki dari dia bangun sampai dia siap buat kerja.Sampai sekarang pun dia nda nampak c Iskandar.
"Norman..erm..aku nak.minta tolong.."
Ragu-ragu c Evy becakap.Yalah..apa nda ragu.Sekarang dia minta tolong sama kawan c Iskandar bah ni.Nanti c Norman kasi tau c Iskandar nah matilah dia kedapatan.
"ya cakap.I akan tolong mana-mana yang i boleh tolong"
Dorang betingu sekejap.C Norman ketawa bila nampak serabut betul muka c Evy.Nda tentu arah.Macam berat betul tu perempuan mau cakap bh.Tu mulut tu perempuan macam pantat ayam ja.Entah apa yang c Evy mau minta tolong sebanarnya ni.
"Bawa aku keluar dari tempat ni"
Tediam c Norman dengar tu permintaan c Evy.Terus dia teingat c Iskandar.Bawa c Evy keluar dari ni tempat kira macam dia ambil hak kawan baik dia sendiri.Kawan yang banyak tolong dia.
"please Norman.Aku dah tak tahan lagi dekat sini.Hari-hari aku hidu bau yang betul-betul boleh buat aku muak.Tempat aku bukan di sini Norman.Biarpun aku anak yatim..aku masih ada hak untuk hidup di luar sana.Tolong aku keluar dari tempat ni Norman.Cuma itu yang aku nak minta tolong."
Mula sudah cair c Norman bila dia nampak muka c Evy yang betul-betul minta tolong.Dia telan air liur dia.Kenapa ni perempuan minta tolong dia itu?.Kenapa nda minta tolong kawin sama tu perempuan.Kalaulah itu yang c Evy minta tolong,dia nda mau pikir lama-lama lagi.Hari ni juga dia bawa tu perempuan kawin.
"Tolong aku Norman.Pleasee"
Pelan-pelan c Evy sentuh tangan c Norman.Dia tingu tu lelaki .Besar betul harapan dia ni.
"Erm...bagi i masa lima minit.Okay?"
C Evy kasi biar ja c Norman jalan pigi beranda bilik.Dia tau permintaaan dia berat untuk c Norman kasi tunai Sebab tu kalau tu lelaki kasi tunai dia punya permintaan sama macam tu lelaki tikam belakang kawan dia sendiri.Tapi dia memang mau keluar dari ni tempat.Dan harapan yang dia ada sekarang cuma c Norman saja.Ngam-ngam lagi c Iskandar teda.Dorang cuma perlu limpas bodyguard-bodyguard c Iskandar saja.Tapi kalau ada c Norman mesti senang dia mau keluar dari sini.
# The Daughter Villa#
Punya main happy c Cindy bila dia nampak c Iskandar di pagar besar yang memang sengaja dorang buka luas-luas.Kawan-kawan dia nda sabar sudah mau tingu muka lelaki yang tawan hati dia.Ramai sudah jemputan dia yang datang.Dia tunggu c Iskandar saja datang.Lob-lob terus mata dia bila c Iskandar jalan masuk di kawasan rumah.Tu lelaki pakai singlet hitam sama seluar pendek paras lutut warna coklat muda.Terserlah terus tu badan c Iskandar yang tegap.sudahlah putih kulit dia.hensom gila.
"Darlingg!!"
Sengaja dia teriak kuat-kuat.Terus kunun tu kawan-kawan dia belarian pigi dekat dia.Dorang mau tingu muka lelaki yang kununnya boipren c Cindy.Senyum sinis sudah kunun c Cindy.Lepas tu belenggang dia pigi dekat c Iskandar.Begegar lagu tu nenen dia yang dia pigi kasi masuk silikon.
"Welcome darlingg"
Manja betul kunun suara dia.Dia peluk tangan c Iskandar lepas tu dia kiss pipi c Iskandar.Terus be'cap gincu dia di pipi c Iskandar.Berlagak kunun dia bejalan sama c Iskandar pigi tempat tu kawan-kawan dia yang bulat sudah mulut dorang.
"Hurm.Excuse me.Ni la boipren i.Panggil iskandar."
Bangga kunun dia kasi kenal c Iskandar depan kawan-kawan dia.Serius ja c Iskandar.Sikit pun dy nda senyum.Dalam hati dia meluat sudah tingu c Cindy sama kawan-kawan dia.Dari cermin mata dia..dia tingu sekeliling rumah c Cindy.Jadi inilah rumah yang sepatutnya milik c Evy?.
"Jom darling kita masuk.I tau you lapar kan sayang?.Ada banyak makanan di dalam.mama i mestu tak sabar nak jumpa bakal menantu dia yang hensom ni"
Kembang terus bulu roma c Iskandar dengar tu cakap c Cindy.Eh..dia setuju datang sini pun bukan mau sambut birthday ni perempuan.Tapi dia mau kenal keluarga ni perempuan.Dia mau tau betul ka tida tu cerita c Evy.
Dorang masuk pigi ruang tamu.Bekelip-kelip tu lampu kena pasang.Ada lagi kunun pentas untuk c Cindy punya kek.Cantik tu pentas kena hias.Ramai juga jemputan dorang c Cindy ni.Rata-rata orang kaya semuanya.minuman pun wine yang mahal-mahal.
"Darling jomm"
C cindy tarik tangan dia pigi atas pentas.Dia ikut saja tu perempuan.Biarl
ah dia jadi macam tu kambing ni ari.Di sebalik cermin mata dia,mata dia meningu semua orang yang hadir.Dia mau tingu betul mama c Cindy.Entah kenapa dada dia bedebar pula bila sebut pasal mama c Cindy ni.
"Excuse me."
Becakap sudah c Cindy guna mic.Entah bila masa tu perempuan ambil mic.Nda c Iskandar sedar sebab mata dia telampau fokus sama tetamu-tetamu yang ada di depan dia.
"Sy nak perkenalkan boipren sy kepada mama sy.Mama..where are you mama?"
Tingu-tingu sudah tu orang ramai.Dorang cari mama c Cindy kali.C iskandar pun meningu juga tapi dia nda kasi ketara.
"Hello everyone!"
Tiba-tiba ada suara beteriak manja dari tingkat atas.Semua orang tingu di sana.Terus dorang betepuk tangan kunun.C iskandar nda sempat tingu tu perempuan bila henpon dia tiba-tiba begetar.
"Hello bro.."
Separuh berbisik dia jawab panggilan c Norman.Hairan dia dengar bunyi bising di tempat c Norman.Apa pula kawan dia buat tu?
"Is..erm..sorry bukan niat aku nak tikam belakang kau.."
Pelik pula dia rasa bila dengar suara c Norman yang teragak-agak ni.
"Kau kenapa sebenarnya ni bro.cakap terus terang saja bah"
C Iskandar jalan pigi siring sikit tu pentas supaya dia boleh dengar apa kawan dia cakap.
"Is,aku otw hantar Evy pigi airport.Sorry..
."
"Shit!"
Terus c Iskandar kasi putus talian.Nda dia kasi lama lagi.Terus dia belari keluar dari rumah dorang c Cindy.Dy nda peduli lagi bila c Cindy teriak-teriak nama dia.Yang dia pikir sekarang dia mah pigi airport.Tiba-tiba dada dia sakit bah.Dia tekan pedal minyak sampai melekat di lantai kereta.Tebayang sudah muka c Evy bah.Tambah laju sudah tu jantung dia bedegup.#Bersambung
YOU ARE READING
PELACUR PERAWAN (Completed)
RomanceWRITTEN BY LOYLENCY YANSOI SINOPSIS; Kerana harta,Evy gadis 16tahun dihalau dari rumah dengan sehelai sepinggan.Tidak ada duit,tidak ada ic dan dengan berkaki ayam dia dibiarkan di tepi jalan.Nasibnya malang apabila dia ditemui oleh sekumpulan orang...