PART-13

750 24 1
                                    

#PelacurPerawan

#Part13

Writer by joylency yansoi

Pap!

Bulat mata c Iskandar tingu c Evy.Aduh!pedas sudah pipi dia kena tempiling tu perempuan.Dia nampak merah sudah muka c Evy.

"kau kenapa ni bongok?!"

Hilang terus keromantikkan c Iskandar.Bediri dia bedepan sama c Evy.Suka betul menyerang ni perempuan o.Malang betul nasib lelaki yang dapat ni perempuan.Tiap hari makan penampar.kecil-kecil pun buli tahan tempilingan dia.

"Kau tanya aku kenapa?"

Ketawa c iskandar.Tolak pinggang sudah dia.

"yalah.Kau kenapa??.Mau gila sudah ka?tiba-tiba tampar orang"

C Evy tarik nafas dia panjang-panjang.Lepas tu dia ambil telefon c Iskandar.

"Apa ni?!"

Dia kasi tingu c Iskandar tu video.Nasib baik dia tenampak  telefon c Iskandar dalam poket kot tu lelaki.Dia rasa lain-lain bila nampak kamera tu hp ngam-ngam kena tempat dorang.C Iskandar rakam dorang mau becium.Punya dia panans.

"Kau pun nak upload video ni biar semua orang nampak?biar semua orang dapat bukti aku memang pelacur ke?!"

Berair sudah mata c Evy.Hampir-hampir dia terpedaya sama lakonan c Iskandar.Nasib baik belum besentuh lagi bibir dorang.Sakit kepala dia gara-gara perangai c Iskandar yang nda tentu.Kadang romantik kadang jahat..kadang ambil berat.Apa motif tu lelaki sebenarnya??

"Kenapa kalau semua orang tau kau pelacur??kau memang pelacur kan??cuma kau tak bekangkang depan customer aku ja.Jangan berlagak suci lah perempuan.Kau pikir aku percaya ke dengan cerita masa lalu kau tu??.Patutlah lari ikut boipren,mak bapa mati pula.Nda tau cara lain mau cari duit.Kau lupa ke kau dah kena goreng hari tu?.Buat apa nak berlagak suci lagi??Mungkin boipren kau dah hentam kau banyak kali baru dia kasi tinggal ko di siring jalan sampai guard aku nampak.Tak heran lah budak-budak zaman sekarang.Apa pun ikut hati!"

Tediam c Evy dengar tu cakap c iskandar.Bukan dia nda mampu melawan balik tapi dia tepikir pasal tu malam.Sebak nya di dada dia.Kenapa semua orang nda mau percaya dia?.Sesungguh hati dia kasi tau c Iskandar pasal asal-usul dia tapi tu lelaki nda percaya.Sikit pun nda.

"Prak!!"

Tekejut c iskandar bila c Evy tiba-tiba buka tu baju dia.Tinggal singlet sama seluar pindik ja tu perempuan.Nampak terus bentuk badan dia yang...hurmmm.

"Kau nak upload video aku?.Kau rakam aku sekarang.Aku bagi kau puas hati!"

C Evy kasi biar ja air mata dia jatuh.Dia betul-betul sakit hati.Dia ambil tu wine yang tinggal separuh lagi terus dia minum sampai habis.Biar dia lupa dunia dia sekejap.Tapi belum habis tu wine dia minum,c Iskandar rebut tu botol lepas tu buang pigi tong sampah.

"Kenapa semua orang nda percaya aku??"

Merah sudah muka c evy.bepusing terus dunia dia.Nda lama lepas tu..

"wekkk!!"

Keluar balik semua yang dia makan.

"Hish!"

Marah-marah c Iskandar bawa c evy pigi cuci mulut.

"Jahat..."

C Iskandar tingu c Evy.Dia kasi biar tu perempuan besandar di bahu dia.Dia tingu balik tu video dorang tadi.Niat dia bukan mo upload dalam facebook ka apa.Tapi dia mau tingu betul ka nda c evy nda pernah becium.Dia pura-pura ja tu mau cium c Evy tadi.Tapi ada tergoda sikit o dia.Hampir-hampir dia dapat cium tu perempuan kalau tu perempuan nda tampar dia tadi.Pelan-pelan dia buka kot dia lepas tu dia kasi pakai c Evy.Nda sedar sudah tu perempuan.Tu laa...nda pandai minum pun masih mau berlagak kunun.Dia angkat c Evy bawa pigi kereta dia.Dia tingu muka tu perempuan.

PELACUR PERAWAN (Completed)Where stories live. Discover now