#PelacurPerawan
#Part24
By; _j.y_
C Romeo sempat tenampak ada perempuan membelakang sama dorang masa dia limpas tu bas.Nda kena nampak muka tu perempuan.anak dorang kali tu.Dia balas lagi lambaian tu lelaki yang sedang ganti tu tayar bas.Orang kuat o tu lelaki.Dia tingu bapa dia tetidur sudah.Biarlah dia tidur.Penat kali dia.Dia hantar bapa dia dulu la baru dia pigi ambil c Evy.Sementara dia pigi ambil c Evy buli juga bapa dia rehat.Dia besiul-siul sambil driving.Macam nda sabar pula dia mau tingu c Evy.Sudah dy wasap c Evy tp belum kna baca lagi.Mungkin c Evy ada kerja kali mau buat.Biarlah dia.Nanti kena baca juga bah tu wasap dia.
"Bos pelan-pelan bah bos.Sy takut pula ni klo macam ni cara ko driving."
C Iskandar jeling ja c Stacy di sebelah dia.Dia rasa nda juga pun laju dia pandu.Edei perempuan biasalah tu.Laju sikit ja sudah kena cakap laju betul.Tu la dia malas bawa perempuan kalau dia mau cepat.Menganggu ketenteraman saja mo trip-trip jadi macam tu pelumba kerita.
"Ko relax saja bah stacy.Ko pakai juga tali pinggang kan.Klo kita temasuk parit atau telanggar kaki ayam pun nda juga ko tarbang pigi udara tu.ko yakin saja sama bos ko ni.Bos ko driving sejak umur 13tahun lagi.Pro sudah ni.Yang penting ko diam saja okay?"
"Iya bah bos tapi bikin takut juga bah.Sy taulah kita urgent mo cari c Evy.Tapi keselamatan penting juga meti.Klo kita temasuk parit nah gantung lagi latihan bos mo jadi pelumba kerita tau?"
Edeii c Stacy ni.Bising betul tu mulut dia mau potpetpotpet.kasi turun ni perempuan di tengah jalan baru tau.C Iskandar nda balas sudah cakap c Stacy.Dia fokus memandu saja.Biarpun dalam diam dia rasa sudah kulit tangan dia macam ada cecair suam tapi dia malas mau kisah.Dia mau kejar tu penculik.Dan dia harap kedudukan tu penculik belum jauh lagi dari tempat dorang.
"Sambut dlu tu call"
C Stacy ambil tu hp c Iskandar yang melekat di promote.Dia kasi lekat tu hp di telinga dia.
"Hello"
Dia becakap sambil tangan dia pegang tu tali pinggang.Takut pula dia kalau tiba-tiba tu kereta telanggar batu besar lepas tu dia teterbang pigi depan.
"Hellooo?"
Ish nda pula pandai becakap ni urang yang menelefon ni.Tapi kenapa ni hp masih bebunyi lagi.
"Adoi stacy.ko belum jawab pula tu.Sejak bila ko jadi noob ni?"
Cepat-cepat c Stacy tingu tu hp.Astagaaa...patutlah nda ada orang becakap.Rupanya dia belum tekan answer bah pula.Adeiii.
"Hello"
Nah baru dia dengar ada suara lelaki di hujung talian.
"Ya hello.Stacy becakap"
Asehh macam di hotel pula ni dia kerja.
"Oh.Boleh becakap sama c Iskandar?"
Macam dia kenal ni suara tapi siapa ar?.Macam familiar betul bah.adei dupdap sudah jantung dia.
"Dia driving.Sorry ar ini sepa?"
Dia tingu c Iskandar.Serius tu lelaki.Macam nda ada orang di sebelah saja.
"Stacy.sy la ni"
"Sy la ni?.Sepa?.Teda kawan sy yang ada nama 'sy la ni'."
Tiba-tiba tu orang ketawa.Edeiii...macam main-main bah ni orang ni.
"Ok ok...Sy ni c Norman.Putera impian"
"Hah?!.Norman?.Betul ka ko ni?.Ko sedar sudah?Bila lagi??"
Terus c Iskandar jeling c Stacy.Tutup mulut sudah tu perempuan.Over excited laitu.Syukurlah sedar sudah kawan dia.Aik kejap...pandai juga pula dia bersyukur kan.Ada harapan lagi ni mau berubah jadi lelaki baik.cehh.kununlah.
"Baru tadi.Mana kamu pigi?.Sy sedar ja teda sudah kamu"
"Kami cari..."
C Stacy nda jadi kasi tau bila dia nampak c Iskandar angkat tangan dia ta da jangan bagitau.Dia bagi signal okay terus sama c Iskandar.
"Kami cari bikini untuk girlfriend c Bos.Dorang mau pigi santai kunun nanti"
Astagaa...teda alasan lain ka buli bagi.Kompom c Norman kasi ketawa dia ni nanti.c Iskandar jeling saja c Stacy.
"Wow.nda membawa o dia.Pesan sama dia tulung sy cari 1 amoi juga ar.Bah okaylah,mau rehat dulu kejap ni.Nti suruh dia call sy balik ar.k bai"
C Stacy senyum lebar saja sama c Iskandar lepas c Norman kasi putus talian.Lepas tu dia diam-diam.Nanti kena cuci telinga o oleh c bos.Dia tingu kiri kanan cuba cari mana-mana kereta yang mencurigakan.Terutamanya bas yang kena guna oleh tu penculik pigi culik c Evy.Manalah durang bawa tu perempuan cute tu?.Mentang-mentang lawa mau diculik lagi.Kalau suka cakap terus terang labah kan.Tapi apa kaitan suka sama culik ni.Dia rasa tu tukang culik pun nda kenal c Evy.Tengok dari gambar saja kali.Mesti ada yang suruh dorang buat macam tu bah tu.Hati busuk betul tu orang.Entah apa yang c Evy buat sampai mau culik tu perempuan.Harap-harap dorang sempat jumpa c Evy.
"Sreet!!"
"Oh mama kau terabang ke langit ke tujuh!"
Terus melatah bah c Stacy bila tiba-tiba ada satu bas putih masuk pigi lorong kanan.Ngam-ngam di depan dorang lagi tu.Sikit lagi tu bas telanggar Dorang.
"Bos!.Tu bas macam kelangkabut saja tu.Jangan-jangan..."
Terus c Iskandar tekan tu pedal minyak bila dia pun tepikir macam yang c Stacy pikir.Dia cuba kejar tu bas di depan dorang.Ada 5 lori di depan dorang yang dia perlu potong sebelum dia dapat pigi belakang tu bas.Laju betul tu bas kena pandu.Bukan alang-alang pemandu tu bas.Kereta pun potong habis.
"Bagitau orang-orang kita apa nombor kereta.sekarang!"
C Stacy ikut saja cakap c Iskandar.Biarpun dada dia mau berenti bedebar sudah bila c Iskandar potong tu lori yang panjang di depan dorang tapi dia mesti kasi tau yang lain.Supaya senang dorang mau kepung tu bas.
Biarpun cool ja muka c Iskandar tapi hati dia Nda tenang sudah bila tiba-tiba banyak kereta mau limpas di lorong sebelah.Susah sikit dia mau memotong.Apalagi tu lori bebaris di depan dia.Bukan pendek tu mau pecut.Kenapalah tiba-tiba jem di lorong sebelah ni.Dia hon-hon lagi kereta dia.Dia harap tu lori kasi pelan sikit tu kelajuan dorang supaya dia ada peluang mau memotong.
"Good!"
Dia terus kasi pecut kereta dia selaju yang boleh bila teda sudah kereta di lorong sebelah.Tinggal satu lori lagi dia mau limpas sebelum dia punya kedudukan di belakang tu bas.Dia nampak tu pemandu tingu kereta dia sudah.Mungkin dorang perasan sudah kali dorang kena kejar.Tu bas pun kasi laju lagi dorang punya kereta.
"Ko jangan harap boleh lepas dari sy!"
Geram betul c Iskandar.Dia tunggu tu dua taxi di lorong sebelah limpas.Macam pelan betul tu taxi bejalan.Bawa penumpang pun mau 7orang.Patutlah lambat!.Telebih muatan sudah bah tu.Tu tayar pun macam mau pancut sudah.Edeii..menganggu betul bah ni taxi ni.Lebih kurang 1minit baru dia dapat potong tu lori di depan dia.
"Bos mana sudah tu bas??"
Terus dorang mencari guna mata bila dorang nda nampak sudah tu bas di depan dorang.Mana sudah tu bas??.Takkan baru satu minit hilang sudah.Sekurang-kurangnya ada nampak kelibat tu bas juga biarpun sikit ja.Ni hilang terus.Mustahil!.Mesti dorang menyimpang atau berenti di mana-mana ni.Nda lama lepas tu c Iskandar nampak ada bas di siring jalan.Bas yang sama.Terus dia berenti di belakang tu bas lepas tu dia keluar.Dia suruh c Stacy stay Di Kereta sementara dia keluar pigi tingu di dalam tu bas.Dia nampak di dalam bas kosong sudah.Teda orang tapi masi bepasang enjin kereta.
"Shit!"
Dia tumbuk tu dinding bas.Kompom tu orang tukar kereta!.Terus panas hati dia.Begitu cepat dorang begerak.Macam sudah kena kasi sedia bah spare kereta.Dia cari kalau ada ben atau tanda yang boleh bagi petunjuk dimana tu orang pigi.
#Bersambung
YOU ARE READING
PELACUR PERAWAN (Completed)
RomanceWRITTEN BY LOYLENCY YANSOI SINOPSIS; Kerana harta,Evy gadis 16tahun dihalau dari rumah dengan sehelai sepinggan.Tidak ada duit,tidak ada ic dan dengan berkaki ayam dia dibiarkan di tepi jalan.Nasibnya malang apabila dia ditemui oleh sekumpulan orang...