#PelacurPerawan
#Part19
Writer by joylency yansoi
Prang!!
Tekejut c Evy bila piring kaca yang dia pegang tiba-tiba telepas pigi lantai terus pecah.Hairan juga dia sebab tu piring dia pigang kuat-kuat pun boleh telepas macam nda kena pigang bah.Lepas tu dia sentuh dada dia yang mula bedebar sudah.
"Evy."
Muncul c Jinah d muka pintu dapur.Dia tingu muka tu perempuan yang pakai baju kebun risau sudah.Mesti c Jinah tengah kasi bersih batas tu bunga sana belakang dapur ni.Sarung tangan dia pun penuh tanah.Nda sempat buka kali masa tedengar tu bunyi piring pecah.
"Kenapa ni nak?.Sakit kah?.Ada luka?"
Cepat-cepat c Jinah buka tu sarung tangan dia.Dia letak di sinki lepas tu dia tarik c Evy pigi duduk di bangku meja makan.Dia ambil satu gelas air suam lepas tu dia bagi c Evy.
"Anty...tu piring tiba-tiba telepas dari tangan sy.Padahal nda licin tangan sy.Sy pigang kuat-kuat pun buli jatuh.Lepas tu dada sy bedebar tiba-tiba.Kenapa ar anty?"
Terus c Evy terus terang.Dia minum pelan-pelan tu air yang c Jinah bagi.Dia punya dada maaih lagi bedebar.Dia rasa lain-lain pula ni petang.Nda tau kenapa.Mungkin mau sakit kali.Lama sudah juga dia nda sakit.
"Ada c Norman call ko?"
Dia kasi geleng ja tu kepala dia.C Norman belum lagi balik rumah.Hairan juga dia sebab selalu dalam pukul 5 begitu tu lelaki muncul sudah di depan rumah.Selalu tu lelaki bawa buah anggur untuk dia sama c Jinah.Ngam-ngam dia sama c Jinah ni hantu anggur.Kuat makan anggur bei.Tapi hari ni mau dekat jam 6 sudah belum lagi muncul muka hensom c Norman.Entah pigi mana tu lelaki.Ada urusan lain kali.Tapi kalau ada urusan pun c Norman inform dia atau c Jinah.Atau jumpa amoi kali kan?
"Mana pula ni anak pigi ni.Bikin susah hati urang saja.teda call lagi."
Nah beleter sudah c Jinah.Biasa la kalau golongan yang tua ni.Suka becakap itu ini.Nda payah heran.
"Entahlah anty.Jumpa amoi kali dia."
Jawab c Evy.Dia bediri lepas tu dia pigi ambil tu penyapu sama pencedok sampah.Dia sapu tu piring kaca yang betaburan di atas lantai.
"Kalau mau jumpa amoi pun bagitaulah.Buat orang risau saja.Nanti lepas jam 7 tu anak belum call,kita call dia ar."
C Evy kasi angguk kepala dia ja sebelum c Jinah keluar balik pigi sambung kerja dia.Dia mengeluh sebelum dia sentuh dada dia.Harap c Norman baik-baik ja.Dia mula kasi sedia tu bahan-bahan mau masak lauk makan malam dorang.Kepala dia masih lagi tepikir Pasal c Norman.
#The Daughter Villa#
"Bodoh!Sejak bila sy ada pengikut begini bodoh!bangang!!"
C Vida humban tu telefon dia pigi muka salah satu daripada 4 orang pengikut dia.Bedarah hidung c Botak bila tu hp kena batang hidung dia.Tunduk saja dorang macam tu tikus kena tangkap kucing.
"Mana pergi tu semua ilmu yang sy ajar kamu hah?!.Rugi saja sy bayar 1k saturang!Setakat budak kecil saja pun tida dapat tangkap!.Kamu lima orang dia saturang saja kamu tau ka bongok!.Sudah tu kamu kasi mati lagi tu saturang kawan kamu!!"
Betul-betul dia meradang bila apa yang dia harap-harap nda kesampaian.Apalagi bila salah satu dari tu pengikut dia mati.Bukan kena tembak orang lain tapi ahli kumpulan sendiri bah.Betul-betul bikin kecewa.Sanggup dia kasi habis 5ribu hanya sebab mau tu orang-orang dia bawa c Evy.Sekarang dia.nampak tu orang-orang dia macam semut saja.Semut yang kena pijak saja terus lunyai badannya tu.
YOU ARE READING
PELACUR PERAWAN (Completed)
RomanceWRITTEN BY LOYLENCY YANSOI SINOPSIS; Kerana harta,Evy gadis 16tahun dihalau dari rumah dengan sehelai sepinggan.Tidak ada duit,tidak ada ic dan dengan berkaki ayam dia dibiarkan di tepi jalan.Nasibnya malang apabila dia ditemui oleh sekumpulan orang...