PART-10

893 27 1
                                    

#PelacurPerawan

#Part10

Writer by joylency yansoi

Bangg!!
C Iskandar tekejut besar bila tiba-tiba pintu rumah dorang kena tembak dari luar.Belubang terus pintu rumah dorang.Dia peluk mama dia erat-erat.Siok-siok dia kena ajar matematik oleh mama sama bapa dia,tiba-tiba rumah dorang kena serang.Dia tingu mama dia.Pucat sudah muka tu perempuan kesayangan dia.Lepas tu dia tingu muka bapa dia.Tu hero dia pun kelam kabut cari barang.Tidak tau apa bapa dia cari.Lari sana sini sambil bongkar itu ini.Itu pintu rumah kena tolak-tolak sudah dari luar.Dia tidak tau apa yg sedang jadi .
"Sayang..kasi tapuk anak kita.Cepatt."
Bapa dia cakap sama mama dia sambil lari sana sini.Bapa dia tolak tu sofa pigi pintu supaya lambat tu pintu tebuka.Mama dia dukung dia lepas tu dia kena bawa pigi almari.Dia kena kasi letak dalan tu almari yang penuh kain dia.menangis sudah dia sebab dia takut sudah.kena kasih tinggal.
"Is...dengar cakap mama sayang.Apa pun yang terjadi hari ini,mama harap is kuat.Jangan takut.Kejar cita-cita is ya sayang.Jangan risau...mama dan bapa selalu ada di samping Is.Mama dan bapa sayang is."
Mama dia peluk dia erat-erat.Balik-balik kena cium dahi dia.Dia nampak mama dia menangis.Dia tarik tangan mama dia tapi mama dia tolak dia masuk dalam almari lepas tu tutup tu pintu almari.Dia tingu mama dia dari tu lubang kunci almari.Dia nampak mama dia lapa air mata.Mama dia call tidak tau siapa.Lepas tu Baru mama dia mau keluar dari bilik..kena tolak sudah tu pintu bilik dari luar.Dia nampak ada lima orang lelaki pakai topeng masuk.Dorang bawa bapa dia yang bedarah sudah muka.Menggigil sudah dia ketakutan nampak keadaan bapa dia.Lepas tu mama dia kena tolak pigi lantai oleh saturang lelaki.
"Jangan sentuh isteri aku!!"
Dia dengar bapa dia teriak bila baju mama dia kena tarik.Bapa dia meronta-ronta lagi mau lepas dari tu empat orang lelaki yang pegang bapa dia.Tiba-tiba masuk satu perempuan pindik rambut.Seksi betul tu perempuan.Tapi dia tutup mulut dia.Mata tu perempuan ja c Iskandar nampak.
"Lepaskan aku!!"
Teriak mama dia bila mama dia kena kasi telanjang sudah.Tangan mama dia kena pegang oleh tu lelaki.Dia nampak tu lelaki buka seluar.
"Jangan sentuh isteri aku binatang!!"
Bapa dia tendang tu lelaki yang pegang bapa dia.Dia nampak badan mama Dia kena tindih tu lelaki.Menangis sudah mama dia.
"Bang!!"
Terus c Iskandar tutup mulut dia bila tiba-tiba dada bapa dia kena tembak.Tu perempuan yang tembak.
"Abang!!"
Teriak sudah tu mama dia.Kena tutup mulut tu mama dia guna baju mama dia.Lepas tu dia nampak tu lelaki kasi kuda-kuda tu mama dia.Ketawa-ketawa lagi tu perempuan.Nda lama lepas tu mama dia kena rogol..dorang tembak mama dia.Lepas tu dorang jalan sambil ketawa-ketawa.Dia nampak tu perempuantingu semua barang-barang di bilik.Tiba-tiba tu perempuan jeling tempat dia.Pelan-pelan dia kasi undur kepala dia.Dia tutup mulut dia supaya nda keluar suara dia menangis.Baru tu perempuan mau pigi tempat dia,tiba-tiba dia dengar bunri siren kereta polis dari jauh.Laju tu perempuan keluar dari rumah.Nda lama lepas tu masuk beberapa orang polis.Pelan-pelan dia tolak tu pintu almari.Terus dia teriak-teriak menangis nampak tu orang tua dia yang banyak sudah darah.Dia paling sakit hati nampak keadaan mama dia.Dia kena peluk oleh saturan polis perempuan.Dia tingu mayat tu orang tua dia kena kasi masuk di dalam beg hitam.
"Mama...bapa...."
Pelan-pelan keluar suara dia.Muka dia dari tadi memang basah sudah.
"Mama...bapaa...."
*****************
"Hei..is..bangun"
Tebuka mata c Iskandar bila pipi dia kena tepuk.Dia picit kepala dia.Pening.Dia tingu sekeliling dia.Dia masih dalam bilik yang semalam dia masuk.
"Kau mimipi benda tu lagi ke?"
Dia tingu kawan dia.Pelan-pelan dia sentuh muka dia.Basah air mata.Cepat-cepat dia lap air mata dia.ish...bikin malu.Asal dia temimpi tu kejadian mesti dia menangis dlm tidur.Nasib baik kawan dia ja yang selalu nampak.
"Hm..benda tu aku tak boleh lupa.Selamanya aku akan ingat sampai aku jumpa setan tu."
Kawan dia tepuk bahu dia.Kasi tenang dia yang mau marah sudah.Kawan dia ja yang tau tu peristiwa pahit.Kesan dari tu peristiwa dia tidak boleh lupa sampai hari ini.Biarpun lama sudah jadi,macam baru tadi bah tu kejadian.Sebab tu la dia jadi begini.Dia lari dari rumah anak yatim lepas tu dia membesar di bawah jembatan.Start 10tahun dia kerja di restoran.Jadi tukang cuci,tukang order lepas tu tukang kasi bersih.Dia simpan duit dia.Dia ikat perut.Dia makan tu baki makanan yang nda habis ja.Lepas beberapa tahun dia kerja,banyak sudah duit dia.Dia kena kasi jadi tauke kedai lepas umur dia 16tahun.Income dia pun mau sampai 2 3k juga sebab banyak customer kan.Lagipun dorang punya makanan pun boleh tahan juga mahal dia.Sedap lagi biarpun bukan taraf lima bintang.Entah kenapa restoran dia yang paling laku.Mungkin sebab dia hensom kali kan?.Cheh mau mula perasan sudah kunun.Memang murah rezeki dia masa dia budak lagi.Nasib baik dia pandai berdikari dan paling penting pandai simpan duit.Nah tingulah sekarang...dia dapat buka sudah pub sendiri.Kawan dia mula-mula mau kongsi tapi dia nda mau.biar dia urus saturang.
"Jangan ikutkan sangat hati tu is.Belajar kawal emosi.Kau nak cari orang tu..x salah.Tapi kau kena kawal emosi kau.Jangan kerana orang tu,kau sakitkan orang lain.Aku paham perasaan kau."
Dia tingu tu kawan dia.Memang bagus ni kawan dia.Dari first dia kenal tu kawan dia memang dia tahu kawan dia ni bukan jenis yang pandai makan kawan.Susah mw dapat kawan yang betul-betul setia kawan kalau zaman sekarang.
"Is..Aku nak tanya kau.."
Kawan dia tingu muka dia.Dia pula rasa lain-lain sudah.Pandangan tu kawan dia bah mencurigakan betulKenapa sudah ni kawan dia ni?.
"Kau nak tanya pun tak perlu la kau tengok aku macam tu.Seram aku tau?"
Dia tolak muka tu kawan dia.Dia urut belakang leher dia.Tiba-tiba bediri pula bulu roma dia ni.
"Ehem..erm.."
Ish..kenapa bah ni kawan dia.Bikin debaran saja.
"Kau bah.."
Lagi-lagi dia kena tingu tu kawan dia.Eh apa bah kawan dia mau cakap ni?.
"cakap terus je lar.Kau ni gantung betul."
Geram sudah c Iskandar.
"Malam tu...kenapa kau selamatkan budak tu?"
C Iskandar tingu muka c.....kawan dia.Hairan sudah dia.
"Ko cakap apa ni?"
Kawan dia terus ketawa.Apa yang lucu?.
"Is...jangan ingat aku tak tahu biarpun kau cuba nak sembunyikan."
Apa bah kawan dia cakap ni.Inda dia paham sudah.Tu jelingan mata kawan dia punya bikin geram labah.
"Ko mo cakap apa bah ni bro.Sakit otak aku mo teka"
Dia urut sudah tu kepala dia yang pening.Cheh..padahal pancingan ja supaya tu kawan dia kasi tau.Haha.
"Okay okey....rilek dulu kau.."
Senyum miring ja c Iskandar.Malas betul dia mau main teka-teki ni sekarang.
"Malam tu..masa c Evy mau kena goreng..kau yang kasi selamat dia kan?.Jangan jawab 'mana ada' ar sebab aku nampak sendiri."
'Tum!'
Macam kena sambar petir dada c Iskandar dengar tu ayat kawan dia.Dia cepat-cepat tutup mulut tu kawan dia.
"Jangan cakap!.Kau ni nanti orang lain dengar"
Tu kawan dia ketawa ja.
"Kau takut orang lain dengar atau kau takut budak tu dengar??"
Sindiran kawan dia betul-betul kena batang hidung dia ni.Dia garu kepala dia yang nda gatal.Aiyah...ni kali la kedapatan.
"kau tak payah risau sebab aku nda kasi bocor juga rahsia ko ni.Yang penting ko kasi tau kenapa ko tiba-tiba kasi selamat c Evy?.Nda sakitkah ko kena pukul di belakang?.Pakai botol liker lagi.Nda patah juga tulang belakang ko?"
Kawan dia pigi cek belakang dia.Bekas yang kena pukul pakai botol liker.Memang sakit!.Tapi malas dia mau cakap.
"Masih biru lagi ni.tapi nda ketara sudah.Ko ada pigi minta scan ka ni?.Mana tau ada tulang yang teseliuh."
Senyum ja C Iskandar.Nda payahlah.Bukan bedarah pun.
"is..kenapa ko kasi selamat c Evy?.selama ni ko nda pernah buat begitu sama pelacur-pelacur ko yang lain.Lepas tu...bukan ko benci tu perempuan kah?.Aku tengok muka ko masa tu memang bikin takut is.Sampai aku sendiri pun gerun nak sapa kau.Mana tau aku pun ko mo flying kick.Matilah aku biru mata.Nda sudah hensom.Puasalah aku kiss perempuan 1minggu."
Diam ja c Iskandar.Mo bising apa..rahsia dia sudah kena tau.Mesti kawan dia yang tau.
"Kau suka budak tu ka is?"
Terus tebuka mata c Iskandar.
'Gulp!'
Dia telan air liur dia.Dia tingu tu kawan dia.Mulut dia macam tekunci sudah mau kasi keluar suara.

# Bersambung

PELACUR PERAWAN (Completed)Where stories live. Discover now