#PelacurPerawan
#Part25
By; _j.y_
Biarpun tu kereta laju betul,c Evy nda putus asa.Biarpun sakit sudah tangan dia sebab kena tarik paksa,dia nda mau mengalah.Tu gunting yang sempat dia ambil tadi dia genggam guna dua tangan Supaya nda kena nampak oleh tu dua orang lelaki.Dia rasa tu dua orang lelaki kena kejar oleh seseorang sebab tiba-tiba dorang tukar kereta di tepi jalan.Tu kereta macam dorang sudah kasi sedia di sana awal lagi.Dia nda tau sepa yang kejar dorang tapi dia rasa ada yang perasan dia di dalam.Dan dia harap juga sikit-sikit dorang c Iskandar sedar sudah dia kena culik.Bila dia nampak tu dua orang nda tingu dia,dia pelan-pelan cuba kasi putus tu tali di tangan dia guna tu gunting.Susah juga mau kasi kena tu mata gunting pigi tu tali kalau badan dia teguyang pigi kiri kanan ikut tu kereta punya pergerakan.Dia perlu hati-hati juga.Silap sikit tu gunting tecucuk pigi belakang dia nanti.
"Cilaka!"
Tiba-tiba salah satu tu dua orang lelaki tampar dahi dia.Tekejut juga c Evy tapi dia masih kasi terus tu usaha dia.Kalau mau selamat,jangan lambat betindak.
"Ko kenapa lagi ni?"
"Hp sy tejatuh!.Sy rasa tejatuh di dekat bas tu.Ouh shit!.Matilah kita ni kali.Ada gps lagi tu sy pasang mo pigi tempat c Bos!"
"Ko gila ka!.Matilah kita kalau dorang nampak tu hp ko!.Kenapa bah ko ni careless betul bah.Adeii!"
Bemarah-marah sudah tu dua orang.Sementara c Evy masih lagi berusaha.Dia rasa tangan dia pedih sudah sebab telampau kuat tu tali kena ikat di tangan dia.Bepeluh sudah dia.Dia pura-pura tutup mata setiap kali tu dua orang tingu tempat dia.Dia harap ada orang jumpa tu hp yang tejatuh.Tiba-tiba dia tebayang c Iskandar.Ish..kenapa tu lelaki juga yang muncul di dalam minda dia ni?.Tapi jauh di sudut hati,dia harap c Iskandar pigi cari dia juga.
15minit lepas tu kereta begerak di tengah jalan raya,dorang sampai di satu tempat.Di atas tebing sungai dorang sekarang.C Evy nampak ada satu rumah kecil di siring tu tebing.Kenapa juga mau buat rumah sana?.Nda takut nanti runtuh ka tu tebing.
"Hei keluar!"
Terus telepas tu gunting di tangan c Evy bila tu lelaki tarik dia keluar dari dalam kereta.Dia kena tarik saja jalan macam tu lembu mau kena putung bikin lauk kawin sebab kaki dia pun kena ikat.tu badan dia begesel sama tu tanah.Sakit tapi dia nda kasi keluar suara dia.Orang cakap klo ada masalah peribadi jangan sampai orang lain tau.Ni kali kalau dia sakit macam manapun,dia nda mau kasi nampak.Nasib baik bukan musim selesma.Kalau nda habislah dia sesak nafas.Sudahlah kena gam mulut,lubang hidung tempat tu udara keluar masuk pun kecil sudah.Silap sikit boleh lawat kubur sebab sesak nafas.Syukur bet ul dia nda selesma.
"cepat!Letak dia di sana!"
Dia dengar suara di belakang dia.Nyaring betul dan sedap didengar.Kalau pigi join The Voice ni kompom masuk final kali.
"Pak!"
Bekerut dahi c Evy bila badan dia kena letak di atas lantai simen.Kasar betul tu lelaki.Sakit terus tu bahu dia.Sudahlah tehentak lagi di dalam bas tadi,tambah lagi kena tu simen.Sabar sajalah.
"Hello perempuan.Eh bukan..Hello pelacur!.Lama kita nda jumpa kan?"
Terus kena tarik rambut c Evy.Dia nampak saja tu perempuan,terus mengecil tu mata dia.c Vida!.Senyum jahat sudah tu perempuan tingu dia.
"Kau pikir sy senang-senang mo kasi lepas ko kah ha?!.Pelacur nda sedar diri!.Ada hati mo rampas boipren anak sy ar!.nah makan ni!"
Pedas terus pipi c Evy bila tapak tangan c Vida hinggap di pipi dia.Macam yang dia bilang dulu,penangan ni perempuan memang buli tahan rasa dia.Dia diam saja.Lagipun macam mana dia mau becakap kalau mulut dia kena gam kan.
YOU ARE READING
PELACUR PERAWAN (Completed)
RomansaWRITTEN BY LOYLENCY YANSOI SINOPSIS; Kerana harta,Evy gadis 16tahun dihalau dari rumah dengan sehelai sepinggan.Tidak ada duit,tidak ada ic dan dengan berkaki ayam dia dibiarkan di tepi jalan.Nasibnya malang apabila dia ditemui oleh sekumpulan orang...