PART-29

689 24 4
                                    

#PelacurPerawan

#Part29

By; _j.y_

"Mama!"

Terus c Vida cepat-cepat bediri bila dia dengar suara anak dia.Macam itu belangkas dia pigi di dekat pintu.Dari jauh dia nampak c Cindy jalan sambil pegang beg.Mestilah duit di dalam tu beg kan.Duit bikin jaminan dia nanti.Dia nampak tu polis yang jaga lokap hari ni nda bekelip tingu c Cindy.Biasalah tu kalau lelaki.Nampak perempuan super seksi terus berubah seratus peratus.Dari yang super alim terus jadi super setan.Lumrah kehidupan memang begitu kalau zaman sekarang jadi nda payah mo heran sangat.Lagipun bukan satu dua orang saja lelaki macam tu polis yang dia pernah jumpa,beratus sudah.Mungkin beribu sudah juga kali tu.Dia mana mo kisah semua tu.Mata dorang mata doranglah kan.Dorang sendiri yang tanggung dosa.Sepa suruh nda jaga mata.kalau cakap dari hati yang dorang nda mau tingu kompom dorang nda tingu juga tu.Tapi kalau mau tingu,tingu sajalah.Bikin cuci mata.Haha.

"Sayang"

"Mamaaaa"

Dorang bepigang tangan di sebalik kaca.Dia di dalam anak dia di luar.Keluar sudah kunun air mata c Vida.

"Thanks sayang datang selamatkan mama.Mama nda sabar sudah mau keluar dari ni tempat.Sudahlah bau,banyan nyamuk lagi."

Dia mengadu sudah sama anak dia.Terus keruh riak muka c Cindy.

"Jangan risau mama.Niari juga cindy kasi bebas mama okay?"

Dorang sama-sama tingu di belakang bila dorang dengar ada orang ketawa.Dirang nampak tu dua orang polis tutup mulut sudah sambil tepuk dahi.

"Apa hal kamurang ni tiba-tiba ketawa?.Apa yang lucu hah??"

Geram sudah c Cindy nampak tu dua orang ketawa.Bagus kalau hensom.Ni muka macam longkang saja.

"Cik cinderela.ko memang lawa bah tapi sayang nda original.sayang seribu kali sayang."

Terus c Cindy tolak pinggang dengar cakap tu polis.

"Apa yang nda original?.Sy memang lawa okay?"

Ketawa lagi tu dua orang polis.C cindy jangan cakaplah macam mana reaksi dia.Merah sudah muka dia tahan marah.

"Cik ooo cik.Sedar diri sikit la cik.Atau cik ni ada penyakit hilang ingatan selang dua minit?.Jangan kasi ketara tu binjul-binjul di punggung.Lain kali kalau mau pakai seksi,check betul-betul silikon ko tu sudah perfect kah nda kedudukan dia.Ni satu tebalik satu nda.Klo kaum kami nampak ar..pertama memanglah rasa wow,tapi bila tau palsu atau original,terus wow kami jadi eee sudah.Better cik pigi kasi bagus dulu tu silikon yang tebalik kedudukan dia.Tandas jalan lurus saja lepas tu belok kiri arr.terima kasih."

Ketawa-ketawa lagi tu dua orang jalan keluar dari lokap.Muka c Cindy yang merah tambah merah.Panas sudah dia rasa.Dia kipas kunun tu muka dia guna tangan.Pelan-pelan dia sentuh punggung dia.Shit!.Macam.mana boleh tebalik ni silikon di punggung sebelah kiri dia.Terus dia pigi besandar di dinding lepas tu dia kasi bagus kedudukan tu silikon.Lepas sudah sama kedudukan tu silikon,baru dia pigi dekat di pintu lokap tempat mama dia.Patutlah dia rasa lain-lain di punggung sebelah kiri dia tadi.Rupa-rupanya nda betul kedudukan tu silikon.Biarlah kalau tu dua orang polis nda guna mau kasi viral dia punya silikon yang tebalik.Dia mana kisah.Suka hati dorang la kan.

"Mama.Kejap lagi kita masuk pigi mahkamah.Jangan risau.Mama mesti akan keluar dari sini."

C Vida kasi angguk ja tu kepala dia.Kompomlah dia boleh keluar sudah lepas ni.Duit sudah bawa kan.Haiii senangnya hatii.

"Sayang,ko pigi makan dulu.Kurus sudah ko mama tingu.Atau pigi Jalan-jalan kaa.Nti sebelum jam 5 datang pigi mahkamah ar.Mama tunggu."

"Okay mama.Tunggu cindy ar.Bye mama.Love you.Muah"

PELACUR PERAWAN (Completed)Where stories live. Discover now