#PelacurPerawan
#Part6
WRITER BY JOYLENCY YANSOI
Selimut tebal yang jatuh di lantai c Evy pungut.Begagar sudah tu badan dia.Dia pakai balik tu baju dia yang koyak sudah berabis.Bila dia kasi sarung balik tu baju dia pigi badan dia...dia rasa macam dia punya kulit kena cucuk pakai tu parang.Sakit betul sampai nda dapat sudah dia tahan air mata dia.Tambah lagi dia punya dada sama leher sakit.Leher dia mungkin sakit pasal dia berabis teriak semalam.Lepas tu dia punya dada sakit sebab kesan tu minuman Liker kali.Apa tidak...satu gelas bah tu kena tuang di mulut dia.Pedas terus paru-paru dia.Sikit lagi tebakar kali.Dia tingu dia punya kaki.Biru-biru sudab macam kesan kena tendang atau kena pukul pakai benda yang keras.Bila ingat pasal semalam...pelan-pelan dia teduduk di atas lantai.Makin lebat air mata dia keluar.Semalam adalah detik hitam dia.Kena kasi pengsan lepas tu kena rogol oleh lelaki-lelaki jahanam yang dia nda kenal siapa.Mungkin bagi dorang tu benda memang kebiasaan sudah...tapi bagi dia..tu adalah benda paling menyakitkan batin dia.Perkara yang nda mudah dia kasi lupa.selama-lamanya dia akan ingat.Siapa yang patut dia kasi salah?.Mama saudara dia?kakak sepupu dia?patutkah dia mau kasi salah dorang sebab dorang yang halau dia sampai dia kena bawa pigi sini?.Atau patutkah dia kasi salah c Iskandar sebab gara-gara dia nda mau tu lelaki marah-marah nda kena kasih kemas betul tu bilik dia terus dia turun pigi bawah mau ligi simpan tu bekas makanan?.Atau tu dua orang lelaki sial yang salah sebab tarik dia lepas tu kasi minum dia sampai dia nda sedar?.
TIDAK!
Dorang semua nda perlu kena kasi salah.Dorang cuma kasi mula tapi bukan dorang buat sampai dia kena macam ni.Ini semua salah dia sendiri.Dia sendiri yang main berani-berani keluar dari bilik c Iskandar.Bilik Iskandar...satu-satunya tempat yang boleh kasi selamat dia sebab tiada orang berani masuk.Yalah bilik bos kan.Tapi kenapa dia keluar dari sana?.Cari bala sendiri bah dia ni.Nah sekarang baru dia rasa.Padan muka dia kan.Baru dia tau dia lugu.Bodoh.Menangis pun tiada guna sudah.Keluar air mata darah pun nda juga dapat kasi balik dia punya Dara tu.Siapa suruh berlagak betul.Sudah tau ni tempat bahaya,mau juga keluar kunu.Menyesal pun tiada guna sudah.
"Tumm!"
Tiba-tiba kena tolak tu pintu dari luar.Kuat betul bunyi dia sebab tehempas di dinding kan.Nasib baik bukan kaca tu dinding.Kalau nda pecah sudah tu.C Evy nda tingu tu orang yang masuk pigi tempat dia.Dia malas sudah mau angkat muka.Dia malu.Dia rasa dia telampau kotor sudah.Dia balut badan dia kemas-kemas guna tu selimut.
"Hei..."
Lembut suara tu lelaki.Tapi inda dia layan.Cakaplah macam mana pun.Bersuaralah selembut apa pun..dia tidak akan bersuara.Biarlah dia kena anggap bisu.Dia tidak mau bercakap sama orang lain lagi terutamanya Lelaki!.Dia benci diri dia sendiri.Dia benci lelaki.
"Heii...jom keluar dari tempat ni.."
Itu lelaki bebisik pelan-pelan di telinga dia.Dia tingu tu lelaki tanpa perasaan.Bukan c iskandar pula.Lelaki yang dia nda kenal.Ada jambang nipis di atas bmulut dia.Hensom tapi nda dapat tanding c Iskandar punya kehensoman.Cuma mata ni lelaki macam dia pernah nampak.Layu dan bikin tenang fikiran.Tapi buat apa Tuhan kasi anugerah mata secantik itu kalau perangai mengalahkan setan.
"Jomlah cepat.Nda lama c Iskandar balik tu"
Tu lelaki buka tu selimut c Evy.Lepas tu dia buka dia punya kot.Dia kasi pakai c Evy.Diam saja tu perempuan.
"Evy...erm...i'm Norman.You boleh panggil i mann."
Tu lelaki a.k.a c Norman hulur tangan dia mau besalam sama c evy.Lama dia tunggu tapi c Evy nda balas.c Evy hairan juga macam tu lelaki tau nama dia.
"Hi...nice to meet you"
C Norman salam tangan dia sendiri.Mau cover malu kali dia tu.
"i dukung you bawa keluar dari sini okay?"
YOU ARE READING
PELACUR PERAWAN (Completed)
RomansaWRITTEN BY LOYLENCY YANSOI SINOPSIS; Kerana harta,Evy gadis 16tahun dihalau dari rumah dengan sehelai sepinggan.Tidak ada duit,tidak ada ic dan dengan berkaki ayam dia dibiarkan di tepi jalan.Nasibnya malang apabila dia ditemui oleh sekumpulan orang...