PART-4

1.7K 41 2
                                    

#PelacurPerawan

#Part4

WRITER BY : JOYLENCY YANSOI

"prakk!!"

Tekejut betul c Evy bila tiba-tiba ada bunyi jatuh di kamar mandi.Macam bunyi patah.Macam juga bunyi pecah.Apa pula tu.Takkanlah c Iskandar jatuh di tandas.Atau tu mangkuk tandas yang dia duduk pecah?.Nah rasakan!.Mesti sakit tu kalau pecah tu mangkuk tandas.Tapi itu taie mesti tekeluar tu kan dari lubang tandas.Eee kuturr ooo.Wekkk!!Tapi Baguslah kalau begitu.Ada masa juga dia mencari.

Lebih kurang 30minit c Evy cari tu kunci baru dia jumpa.Sana di atas almari kain bah pula kena letak.Happy betul dia dapat tu kunci.Cepat-cepat dia turun dari tu almari.Lepas tu dia belari pigi pintu.

"kreekkkkk"

Ngam-ngam temasuk tu kunci di dalam lubang dia,masa tu juga tu pintu bilik air kena buka.Mac mau berenti jantung c Evy bila dia pusing belakang.

"Astagaa..."

Bilang dia bila dia nampak darah di lantai.Banyak lagi tu.Dia tingu c Iskandar yang merangkak di lantai.Astagaaa...Betul-betul bah kena kasi tunai apa yang dia fikir tadi.Nda sedar dia pigi dekat c Iskandar.Merah muka tu lelaki.Mungkin tahan sakit kali.Tingu bah tu buntut dia.Luka habis lepas tu nampak sudah tu isi.Omaigaddd...Dia tebayang terus macam mana bapa dia bedarah yang dulu.

"Eh!dia kan penjahat.Biarlah dia luka-luka macam ni.Sepa suruh jahat.Biar dia rasa kena rogol tu sakit dia macam mana.Huh."

C Evy kasi keluar tu lidah dia panjang-panjang di depan muka c Iskandar.

"Sakitkah ko rasa?"

Soal dia sengaja kasi sakit hati c Iskandar.Lepas  tu dia jalan pigi pintu.Senang ja bah ni dia mau lari.Peluang besar sudah dia dapat ni.

"Oh mama..matilah aku...sakitnya...someone please  help me..."

Stuck terus langkah c Evy bila dengar tu rintihan c Iskandar.Dia gigit bibir dia.Ish...buat apa dia mau kesian sama tu lelaki?.Setan bah tu lelaki tu.Tukang kasi rosak perempuan.Bapa ayam lagi!.Biarlah dia mati kehabisan darah.

"Sakit...tolong..."

C Evy terus pusing tingu c Iskandar.Tebaring sudah tu lelaki di lantai.Muka dia pucat sudah.

"Ishh"

Laju kaki c Evy pigi tempat c Iskandar.Dia tepuk-tepuk pipi tu lelaki yang  berpeluh habis.

"Hei.Hei...angkol...ko okay ka ni?Sakit sangat kah??"

Sot bah soalan dia ni.Sudah terang-terang dia nampak muka c Iskandar yang mau mati sudah,dia menanya lagi.Bilang urang...sudah tau menanya lagi.

"Phone..."

Cepat c Evy belari pigi ambil tu telefon c Iskandar di atas meja.Macam dia pula yang terlebih risau ni.Lupa terus bah dia siapa sebenarnya c Iskandar tu.Lepas tu dia kasi pigang c Iskandar tu Hp.Begegar tangan tu lelaki masa ambil tu hp.C Evy tulung pigang lagi tu hp.Jadi kira macam dia genggam labah tangan c Iskandar.Dia nampak tu lelaki tekan satu butan merah di hp.Apa pula tu?.Dia tida tau apa tu benda.Dia tingu c Iskandar.

"Perempuan sihir!Kau buat apa dengan bilik aku!"

Uina...buli pula ni lelaki teriak.C Evy tiba-tiba perasan yang dia nda tecium bau hanyir.Bau darah bei.Dia tingu betul-betul tu darah di buntut c Iskandar.Lepas tu dia sentuh terus dia hidu.Omaigad!! Bukan darah ni tapi sos tomato!!

"haha.Kau sudah kenaa!!"

Cepat betul c Iskandar tangkap kaki c Evy yang baru berapa langkah dia buka.

PELACUR PERAWAN (Completed)Where stories live. Discover now