PART-8

911 29 1
                                    

#PelacurPerawan

#Part8

WRITER BY JOYLENCY YANSOI

#The Daughter's Villa#

"Mom...cantik sangat..cindy sukaaa"

Meleret-leret suara c Cindy.Dia peluk-peluk lagi kunun mama dia.Happy betul dia bila rumah ni kena ubahsuai sudah.Tu papan tanda besar di pintu pagar utama baru siap kena tukar.Dari 'THE DAUGHTER'S VILLA' kena tukar pigi 'PRINCESS CINDY".Dia suka betul bila nampak tu nama dia kena kasi lekat besar-besar di depan pagar utama.Lepas ni boleh sudah dia berlagak sama kawan-kawan dia.Dorang semua kaya-kaya bah.Dulu dia saturang ja yang low class punya fesyen.Nda dapat shopping banyak-banyak macam dorang kawan-kawan dia.Tapi sekarang tak payah cakap...mau beli apa kah..mau travel manakah..semua dia sapu.Dia yang paling bergaya diantara dia sama kawan-mawan dia.Ni kali dorang pula yang jeles sama dia.Kereta mendiang uncle dia a.k.a bapa c Evy sudah dorang pigi jual.Lepas tu dorang beli kereta baru yang lagi bergaya dan mewah.Dia sama mama dia masing-masing ada kereta sudah.Nda payah lagi dorang mau naik teksi kalau mau pigi mana-mana.Nda payah lagi dia tahan marah bila kena tingu-tingu orang awam bila dia turun dari teksi.Yalah..nama saja pakai lawa-lawa...muka pun hot boleh tanding c Fazura punya lawa..sekali tingu naik teksi pula.Ada juga kawan-kawan dia yang sengaja menjauh bila dia naik teksi pigi jumpa dorang.Dorang malu kali bila dorang ada kawan low class macam dia.Tapi sekarang tengoklah.Dia pun kaya bah macam dorang.Bejuta-juta duit dia di bank.Turn dia pula yang mau berlagak sama dorang.Bila ada barang yang  dorang nda mampu beli,dia selamba ja beli.Dorang telan air liur saja tingu dia kasi keluar duit.Siapa suruh pilih kawan masa dia miskin lagi.Sekarang baru dorang tau apa rasa dia kalau pilih kawan.

"Anything for you my beautiful princess."

C Vida usap-usap kunun kepala anak dia.Sekarang dia puas hati sudah bila semua nama di rumah ni siap sudah kena tukar pigi nama anak dia.Anak dia saja yang ada hak ini rumah.c yatim piatu bodoh tu nda layak pigang duit banyak-banyak.Menyemak saja di mata dia tu anak bodoh tu.Mau naik darah dia tiap hari kalau nampak muka tu perempuan.

"Ma..mana sudah ar  tu perempuan?.Mama rasa masih hidup ka tu orang?"

Menanya sudah c Cindy pasal c Evy.Dia duduk tegak di sebelah c Vida.Biasalah mau jaga badan kunun.Mesti mau duduk dengan cara yang betul.Dia mau kasi kalah body c Vina.Kawan dia paling bebeh.Sudahlah putih,besar nenen,besar lagi tu punggung.Beguyang-guyang tu punggung c Vina kalau bejalan.Macam dia mau tepuk ja tu punggung bah.Bikin geram bah kalau nampak.Kalau lelaki paling suka tu kalau yang besar punggung.Puas hati kali kalau mau gomol.Dia tingu nenen dia.Senyum terus dia bila dia nampak tu benjolan bulat di nenen dia.Satu minggu sudah tu benda di dalam nenen dia.Benda apa tu?.Mestilabah dia pigi kasi masuk silikon supaya besar tu nenen dia.macam ni lah kehidupan.Bila banyak duit,apa pun boleh buat.C vina pun berabis sudah tanya kenapa nenen dia tiba-tiba jadi bulat padahal sebelum ni kecil.Kurang ajar betul tu perempuan.Berani betul cakap nenen dia kecil.Nah sekarang diam sudah tu mulut.Baguslah kalau macam tu.

"Entah sayang.Biarlah dia merempat di luar tu.Nda sedar diri menumpang di rumah kita.Menyemak saja di sini.Kalau dia sudah mati lagi bagus.Supaya teda yang kacau hidup kita."

Sinis betul cakap c Vida.Dia ketawa puas hati.Semua harta adik dia jadi milik dia sudah.Dia jutawan sudah bah ni.Nasib baik  dia jumpa tu peguam adik dia sebelum tu peguam datang cari c Evy.Dia pura-pura cakap c Evy suruh kasih pass sama dia tu surat wasiat.Nanti lepas balik sekolah baru c Evy ambil kunun.Bila tu peguam berkeras nda mau bagi,dia terus meradang.Dia berebut tu surat wasiat sama tu peguam.Susah betul dia mau berebut sama tu lelaki.Nasib baik dia ada bawa pisau di beg dia.Dia tikam perut tu peguam sampai tu peguam mati.Dia tarik mayat tu peguam pigi di semak.Lepas tu dia ambil tu surat wasiat bawa balik rumah adik dia.Semua password bank adik dia ada di surat wasiat.Macam mau pengsan dia nampak jumlah duit di dalam bank tu adik dia masa dia pigi buka tu bank.Terus love-love lagi dalam hati dia.Kaya sudah dia.

PELACUR PERAWAN (Completed)Where stories live. Discover now