#PelacurPerawan
#Part12
Writer by joylency yansoi
Lepas siap kasi bersih semua bilik,c Evy pigi mandi.Cepat-cepat dia mandi.Inda dia kasi basah rambut dia supaya dia cepat siap.Entah kenapa c Iskandar tiba-tiba bawa dia pigi buat ic.Padahal sebelum ni mana tu lelaki mau peduli dia macam pelarian.Buduh kan.Lama kunun baru mau bawa dia pigi buat ic.Tapi inda juga bah penting dia ni.Bukan juga dia kena bawa jalan-jalan pigi tengah bandar.Kalau dia mau jalan pun mana kena bagi tu.Sedangkan mau pigi birak pun bulat sudah mata tu guard c Iskandar tingu dia.Kasi makan taie tu guard baru tau.Benci betul dia bah.Apa saja dia mau buat pun kena tingu macam dia ni penjenayah.Lepas 10minit dia dating sama tu air suam,dia keluar.Dia nampak c Iskandar bediri di beranda.Termenung panjang kunun tu lelaki sampai bunyi pintu kena buka pun tu lelaki nda dengar.Entah apa tu lelaki pikir.Malas dia mau peduli.Bagus dia pakai baju cepat-cepat.
"Tukar tu baju."
Tekejut c Evy bila c Iskandar tiba-tiba bediri di belakang dia.Nasib baik ngam-ngam dia siap butang seluar jean pendek dia.Adehhh ni lelaki arr...
"kenapa pula mau tukar?.Pigi buat ic ja pun.mau pakai apa lagi?.Ini ja baju aku ada"
Dia jawab sambil jeling c Iskandar.Tu lelaki jeling dia balik.Adeh tu mata.Tajam menikam jantung ei.Nasib baik hensom.Boleh juga kasi menari rentak jantung dia sikijap.
"Tukar!"
Geram betul c Iskandar bila kena jeling begitu oleh c Evy.Macam dia mau cucuk tu mata c Evy yang bulat macam entahlahhh.Kasi cungkil tu biji mata biar tekeluar dari tempat dia.Biar buruk muka c Evy supaya teda lelaki yang suka tu perempuan.Sepa suruh suka betul menjeling.Nasib baik lawa.Kalau nda lama sudah dia kasi minum tu liker.Biar mabuk hari-hari.Eh kejap!Sejak bila dia buli pikir c Evy cantik??.Eh otak dia babal sudah kali ni kan.
"Mana lagi baju mau pakai?.Hish.Bagus kalau dia pernah kasi beli aku baju.Kotex pun aku sendiri beli.Nasib baik ada juga duit kena bagi oleh c Norman.Kalau harap ni lelaki...huh!pakai kapaslah aku kalau datang bulan.Tamak betul!"
Urut kepala terus c Iskandar dengar c Evy cakap macam tu.Astaga ni budak barulah bikin panas.Ada saja topik c Evy mau cari dia punya salah bah.
"Bukan ko minta duit pun.Diam-diam ja.Macam manalah urang mau tau ko mau guna duit bikin beli roti paun spesel ko tu."
C Evy peluk tubuh sambil gigit bibir.Nah...tingulah.Nda sebulu bah dia sama ni lelaki ni.Nda pandai mengalah dua-dua.
"Stop doing that bitch!"
Tekejut c Evy bila c Iskandar tiba-tiba lastik mulut dia.Punya sakit tu kena lastik pakai getah sayur.Entah dari mana tu lelaki dapat tu getah.Ada magik kali tu lelaki kan.
"Ko pikir mulut sy ni apa??sakit bah tu!"
C Iskandar tarik rambut c Evy.
"Pigi ko cari baju sana almari sebelah almari sy.Pakai yang warna biru.Aku tunggu di bawah.Lima minit mesti siap.Awas kalau lambat"
Dia tolak badan C Evy sebelum dia keluar turun pigi bawah.Muncung saja mulut c Evy sampai c Iskandar tutup tu pintu bilik.Dia pigi dekat tu almari c Iskandar.Lepas tu dia buka tu pintu almari di sebelah c Iskandar.
"Wahh..."
Tebulat mulut dia sekejap bila nampak banyak baju di dalam tu almari.Dress la kebanyakkannya.Cantik-cantik semua.Dia ambil tu dress warna biru yang c Iskandar suruh pakai.Tiada tangan tu gaun.Dia pakai tu dress di depan cermin.Panjang tu dress ngam-ngam di atas lutut dia.Nampak betis dia yang putih.Dia tingu bahagian bahu dia yang terdedah.Adehh...macam melebih-lebih pula ni.Mau pigi buat ic saja pun mau pakai dress.Dulu masa dia pigi buat ic sama bapa dia pun pakai baju biasa saja.Hei...pedulilah.Baigus dia cepat-cepat turun.Nanti meroyan lagi tu lelaki kalau dia lambat.
YOU ARE READING
PELACUR PERAWAN (Completed)
RomanceWRITTEN BY LOYLENCY YANSOI SINOPSIS; Kerana harta,Evy gadis 16tahun dihalau dari rumah dengan sehelai sepinggan.Tidak ada duit,tidak ada ic dan dengan berkaki ayam dia dibiarkan di tepi jalan.Nasibnya malang apabila dia ditemui oleh sekumpulan orang...