PART-5

1.5K 32 1
                                    

#PelacurPerawan

#Part5

WRITER BY JOYLENCY YANSOI

"psstt.."

Evy tingu kiri kanan dia bila dia dengar ada bunyi ular.Ngam-ngam dia di taman bunga lagi sekarang.Aik kejap...bukan dia tidur di katil c Iskandar kah tadi?.Macam mana dia boleh pigi sini pula ni?.Takkan dia bejalan masa tidur?.Atukoiii....ajaib juga bejalan masa tidur terus p taman bunga.Dia mau jumpa siapa kunun ni?.Takkan boyfriend dia?.Bukan dia ada boyfriend pun.Pelik betul.

"pssstt"

Dia dengar lagi itu bunyi ular.Eh jap...bukan bunyi ular ni begini.Bunyi orang bah ni.Macam yang selalu kena buat tu bah kalau mau mengurat lelaki atau perempuan.Dia pusing di belakang ni kali.Bulat mata dia bila dia nampak 2 orang manusia yang pakai baju putih.Putih dia punya main bersinar.Silau terus oo mata dia.Kecil sudah mata dia tingu tu dua orang Lelaki sama perempuan.

"Evy.."

Duiii punya lembut suara tu lelaki.Sejuk terus hati dia o.Berkerut sudah tu dahi C Evy.Siapa ni orang ni?.Macam mana dorang tau nama dia?

"Evy..bapa ni"

Terus c Evy pigi dekat tu dua orang.Dia tingu muka tu lelaki.

"Bapaaa!"

Punya main happy c Evy.Dia peluk tu bapa dia.kaki dia pun melumpat-lumpat lagi.Omaigaddd!Bapa dia bah ni.Bapa yang paling dia rindu bah ni!.

"Rindu bapa...!"

Menangis sudah c Evy gara-gara telampau gembira.Nda betul dia sangka dia dapat jumpa bapa dia.

"Evy..tingu dulu ni perempuan ni naa"

Pelan-pelan c Evy angkat muka dia yang betapuk di dada bapa dia.Dia tingu tu perempuan di sebelah bapa dia.Cantik betul ni!.Tapi kenapa macam dia nampak muka dia pula ni.Lama dia sama tu perempuan betingu ni.

"Evy..ni lah c mama.Baru bapa dapat bawa dia jumpa kamu.Mama ko ni Evy.Tingu dia betul-betul.Cantik kan c mama?"

Mengalir sudah air mata c Evy.Astagaa...patutlah macam sama muka dia sama tu perempuan.Rupa-rupanya mama dia bah betul-betul.Pelan-pelan tu perempuan angkat tangan dia.Kena usap-usap lagi muka c Evy.Dia punya mata pun penuh air sudah.anduuu bahh..terus dorang bepeluk erat-erat bah.Menangis sudah c Evy.Ini kah mama dia yang dia nda pernah jumpa?.Yang sanggup.mati sebab mau kasi lahir dia?Yang paling cantik di mata bapa dia.

"Mamaa.."

Punya sebak hati dia bila first time dia dapat sebut mama.Pertama kali seumur hidup dia sebut 'MAMA'.Selama 16 tahun dia hidup...ni la kali pertama dia dapat sebut mama.Dia cium puas-puas muka mama dia yang basah air mata macam.dia.Tapi kenapa tu mama dia diam-diam saja?.Dia tingu bapa dia minta jawapan.

"Mama bisu Evy...nda dapat bercakap..dari mama lahir mama memang bisu sudah..."

"Tum!!"

Macam kena petir bah hati c Evy bila bapa dia cakap macam tu.Dia tingu mama dia yang masih boleh bagi dia senyuman manis.Mesti mama dia menderita betul tu kan masa kasi lahir dia?.Sudahlah teda suara mau teriak masa meneran mau kasi keluar dia...

"Ampunkan Evy mama..."

Lemah terus badan c Evy.Dia berlutut di kaki mama dia.Dia cium kaki mama dia dengan penuh keinsafan.Sesungguhnya mama dialah perempuan paling cantik di dunia!.

"Evy..nda kira apa yang kamu buat..betul atau salah..rela atau tidak..bapa sama mama selalu sayang kamu berdua.Kamu berdua adalah permata hati kami buat selama-lamanya."

PELACUR PERAWAN (Completed)Where stories live. Discover now