#PelacurPerawan
#Part17
Writer by joylency yansoi
C Iskandar jeling tu pelayan lelaki yang dari tadi lagi curi-curi tingu c Evy.Panas pula muka dia ni nampak cara tu lelaki tingu c Evy.Bila tu lelaki sedar dia tingu,pura-pura kunun bedehem.Ish bagus kalau hensom.Hensom lagi dia bah.Bikin malu mau tingu hak orang.Kalau dia jahat lama sudah dia kasi hadiah tu lelaki mangkuk terbang.Nasib baik dia baik hati sikit.Tapi sikittt saja la.Eh kejap,dia ada cakap kah hak orang tadi?.Hak sepa kunun maksud dia tu.Dia sama c Evy teda kaitan langsung.Kalau c Norman mungkin ya lah kali.Ni budak kan girlfriend kawan dia.Tinggal satu rumah lagi.Jadi maksudnya dia sama tu pelayan lelaki sama saja la.Sebab kacau hak orang.Aduh dia pula yang nda sedar diri ni.Dia lagi lah terlebih.Pegang peluk hak orang.Dia tingu c Evy.Apa minyak wangi tu perempuan pakai ar.Oh ya...vanila pula tu.Macam yang dia tehidu tu hari masa dia buka baju c Evy di katil dia.Bila tepikir balik tu benda,cepat-cepat dia batuk.Macam lain sudah dia rasa.Dia jeling c Evy.Sibuk betul tingu hp.Nda cukup hensom ka dia ni sampai tu facebook juga mau ditingu.Dia cubuk apa c Evy tingu.
"Friend request?"
Laju tangan dia pigi ambil tu hp c evy.
"Heiii"
Geram c Evy sama tu gaya c Iskandar.Suka hati mau ambil hp orang bah.Muncung sudah mulut dia bila c Iskandar jeling dia.
"Romeo forever"
Lain sudah riak muka c Iskandar tingu c Evy.
"Sepa ni?."
"Kawan 1 kelas la."
"Yang mana satu?"
Macam c Evy mau cubut betul.bah tu mulut c Iskandar.Semua labah tu lelaki mau tanya.Dasar busy body punya lelaki.Suka hati dia labah kalau mau bekawan sama sepa saja kan.
"Yang ko nampak tadi jalan sama sy.Tu la tu si Romeo"
Ketawa sudah c Iskandar.ceh..budak-budak pula.Romeo kunun nama dia.Macam Romeo ka tu budak sampai mau dikasi nama Romeo.Dia jeling c Evy sebelum dia pigi padam tu request.Semua yang lelaki dia padam.Lepas tu selamba ja dia bagi balik tu hp sama c Evy.Sempat dia save nombor c Evy.Dia angkat bahu ja bila c Evy tingu dia macam mau makan dia hidup-hidup.Nda lama kemudian sampai sudah tu makanan dorang.Dorang makan macam biasa ja tapi mata c Iskandar jeling sana sini.Mencari mata yang masih menjeling c Evy.Dia taulah ni budak seksi.Tapi jangan labah jeling kalau dia ada sama ni budak.Bikin panas saja tau.
"Jomlah balik"
Bulat mata c Evy tingu c Iskandar yang panggil pelayan sudah.Belum lagi teturun tu makanan di perut dia,membawa jalan sudah bah.
"Jom.Rehat di kereta ja.Bukan ko juga yang drive.Jangan minta puji"
C Iskandar tarik tangan c Evy lepas dia siap bayar tu bill makanan dorang.Dia kasi besar tu mata dia tingu c Evy bila tu perempuan macam nda mau jalan.Buruk.sudah muka c Evy ikut dia pigi di kereta.
"Nda payah mo tunjuk tu muka ko.Sudahlah hodoh.ish.."
C Evy jeling ja c Iskandar.Ni lelaki memang nda pernah kasi biar dia tenang sikit o kan.Dia tutup mata dia rapat-rapat.Malas dia mau becakap sama c Iskandar.Nanti dia last-last dia sendiri yang makan hati.Jadi bagus diam-diam saja kan.Nda sedar dia tetidur bila c Iskandar mula memandu sudah.
#The Daughter Villa#
"Damn you bitch!!"
Teriak-teriak sudah c Cindy di bilik dia.Behamburan semua tu barang-barang dia kasi.Dia tumbuk-tumbuk tu bantal dia.keluarbsudah tu air mata dia gara-gara telampau marah.Dia baru balik dari tempat c Iskandar punya club.Bilang tu guard c Iskandar keluar.Dia tanya pigi mana tapi dorang nda tau.Jadi dia jalan lah mau balik rumah.Kira dia mau pigi di kelab balik malam macam tu.Sekali dia limpas di satu restoran,tiba-tiba dia nampak kereta c Iskandar limpas di depan dia.Dia nampak ada orang lain sama tu lelaki.Bila dia nampak siapa,mendidih terus darah dia.Dia nampak c Evy sedap-sedap tidur di sebelah c Iskandar.Macam tu kereta c Evy punya.Dia mau kejar c Iskandar tapi nda dapat sebab teda tempat mau u-turn pigi sebelah jalan raya.Kalau dia paksa kereta dia pigi sebelah pun nanti dia telanggar kereta lain.Sudahnya,dia terpaksa tahan hati dia yang berabis mau pigi kejar c iskandar.punya main sakit hati dia nampak tu perempuan.
YOU ARE READING
PELACUR PERAWAN (Completed)
RomanceWRITTEN BY LOYLENCY YANSOI SINOPSIS; Kerana harta,Evy gadis 16tahun dihalau dari rumah dengan sehelai sepinggan.Tidak ada duit,tidak ada ic dan dengan berkaki ayam dia dibiarkan di tepi jalan.Nasibnya malang apabila dia ditemui oleh sekumpulan orang...