#PelacurPerawan
#Part18
Writer by joylency yansoi
Sampai di kelab,C iskandar terus kasi tinggal tu kereta dia di luar.tu guard dia yang pigi kasi parking di dalam tu kereta dia.Dia belari masuk di dalam bila dengar bunyi bising.Dia nampak satu lelaki botak kasi hempas-hempas tu botol alkohol yang masi lagi full isi dia.Stok baru minuman dia habis kena kasi pecah.Macam kolam renang sudah kelab dia ni.Nasib baik baru di bawah yang kena kacau.Tu guard dia bedarah sudah hidung kena tumbuk kali.Ramai juga bei guard dia tapi yang lain belum masuk shift lagi.Ngam-ngam guard dia berapa orang ja.Kompomlah kena hebtam berabis.Dia nampak tu lelaki bukan juga telampau besar.Tu perut saja timbul-timbul.Hisap gam kali sebab kena pukul pun nda kesakitan.
"Hei!!"
Laju dia pigi dekat tu lelaki.Dia tarik tangan tu lelaki sampai tu lelaki tepusing pigi tempat dia.Dia tingu muka tu lelaki.dia tingu betul-betul sebab mau cam tu lelaki.Tapi sayang...
'Buk!!'
Tepusing kepala dia pigi sebelah kanan bila tu lelaki tumbuk pipi dia.Silaka!.Dia tumbuk balik tu lelaki.
"Ko siapa hah!Kenapa kacau sini!"
Marah betul dia sama tu lelaki yang teduduk sudah di atas lantai.Belum lagi dia besedia mau betinju sudah kena mula duluan bah.Nda adil betul.Nda sama muka tu lelaki sama tu 5 lelaki yang dia cari.Siapa pula ni lelaki ni?
"Sy nda kacau kalau kamu bagi tu perempuan!.sy cuma mau tu perempuan tapi mana kamu bagi!.Kamu mau tunggu sy bakar ni tempat dulu ka baru kamu bagi!"
Cis!punya kuat suara tu lelaki beteriak.Bagus kalau sedap didengar tu suara dia.Ni macam katak panggil hujan saja.
"Siapa perempuan yang ko cakap ni!Sini banyak perempuanlah!"
Dia punya suara pun dia kasi kuat.Banyak perempuan tapi tu perempuan semua sudah belarian betapuk di bilik kali.Ya dia sokong tu tindakan perempuan-perempuan dia.Nanti kena pukul nda cantik lagi ma.Biarlah dorang betapuk.Ini masalah biar lelaki yang settle.
"Perempuan nama Evy!Mana ko kasi tapuk dia hah?!"
Tu lelaki tolak-tolak lagi badan c Iskandar.Te'undur sikit c Iskandar pigi belakang.Uish..nasib baik dia kuat juga o kalau nda teduduk sudah kali dia kalau kena tolak orang besar macam ni.Dia tepis tangan tu lelaki.Bedarah sudah hidung pun masih mau eksyen bah.
"Salah tempat kamu ni.Sini teda perempuan nama Evy.Selagi sy masih sabar,bagus kamu keluar dari sini!"
Ketawa kunun tu lelaki.Berlagak betul o!
"Sy nda akan keluar selagi sy nda dapat tu perempuan sundal!"
Bom!
Macam.meletup sudah bom di dada c Iskandar bila dengar tu gelaran.Dia tarik baju tu lelaki.merah muka dia gara-gara marah.
"Berani ko cakap dia sundal!!"
Buk!!
Dia tumbuk tu lelaki kuat-kuat.terus teduduk tu lelaki di lantai.Belum sempat tu lelaki bangun,dia sudah pigi terajang tu lelaki.Macam orang kena rasuk sudah c Iskandar pukul tu lelaki.
"Bos.Sudah bos."
Bila salah satu guard dia pigi peluk belakang dia,baru c Iskandar tesedar.Dia hembus nafas kasi tenang emosi dia.Dia tingu tu lelaki nda sedar sudah.Penuh darah muka tu lelaki.heh,tulah pancing lagi marah dia.Lunyai o dia buat.
'Pap!pap!pap!'
Dia pusing tingu di muka pintu bila dengar asda orang tepuk tangan.Dia nampak 5 lelaki pakai baju hitam masuk pigi dekat dia.Terus berubah riak muka dia.Spontan kejadian beberapa tahun yang duuluuu main balik di depan mata dia.
YOU ARE READING
PELACUR PERAWAN (Completed)
Roman d'amourWRITTEN BY LOYLENCY YANSOI SINOPSIS; Kerana harta,Evy gadis 16tahun dihalau dari rumah dengan sehelai sepinggan.Tidak ada duit,tidak ada ic dan dengan berkaki ayam dia dibiarkan di tepi jalan.Nasibnya malang apabila dia ditemui oleh sekumpulan orang...