#PelacurPerawan
#part9
WRITER BY JOYLENCY YANSOI
Lebih kurang jam7 malam baru c Evy sedar.Tapi dia nda buka mata dia.Dia rasa pipi dia sakit betul.Macam berat sudah pipi kiri dia.Mesti bengkak sudah tu.Gara-gara c bapa ayam tu la.Suka hati ja tampar pipi dia.Ingat pipi dia ni bantal ka.Koyak macam manapun kena tumbuk ka,kena humban pigi dinding kaa,kena gunting kaa,tetap teda perasaan.Tapi ini manusia la.Sedangkan baru kena cabut bulu popong a.k.a anu pun sana sudah teriak-teriak kesakitan...apa lagi kalau kena tampar lelaki.Dayus betul c Iskandar ni.Nda pandai kesian dia.Mana sudah tu lelaki pigi?.Takkan nda mau pigi tingu dia macam mana sudah?. Ish..yang dia tiba-tiba mengharap ni kenapa pula?.Bikin malu betul.Tapi sakit bah betul-betul dia punya pipi ni.Takkan patah sudah tulang pipi dia balik-balik kena tampar?.Mohon janganlah.Nda dapat nanti dia belawa.ish buduh...macam mana mau belawa kalau mekap pun nda ada.gincu pun nda ada.Tapi dia pun bukan jenis perempuan yang suka bemekap.Budak sekolah pula dia ni.Patut belajar dulu.Tapi....tiba-tiba dia teringat di sekolah.Mau dekat 1bulan sudah dia nda pigi sekolah.Kenapa teda yang cari dia?.Sedangkan banyak kawan dia di sekolah.Dorang nda pigi cari dia di rumah ka?.Macam mana sudah dia lepas ni.Sekolah pun sampai tingkatan empat saja.Itupun nda habis.Kesian betul bah dia ni.Kenapa nasib dia boleh macam ni?.Impian dia mau jadi cikgu sia-sia ja kalau nda ada pelajaran.Budak pintar juga bah dia ni.Kelas science tulen lagi.Klo exam pun mesti top3 dia ni.Sayang betul bah kepintaran dia.Nda dapat kasi kembang.Tiba-tiba mengalir air mata dia.Dia rindu mau pigi sekolah.Mau study sama kawan-kawan dia.Mana sudah dia punya nenek sama datuk?.Pembantu rumah bapa dia bah tu sebenarnya tapi dia anggap dorang nenek sama datuk dia sudah.Dorang yang kasi kawan dia dari dia kena kasi lahir.Sebab tu dia rapat betul sama dorang.masa dia kena halau tu hari dorang balik kampung.Pandai betul kan c Vida sama c Cindy cari timing mau halau dia.Yalah kalau ada nenek sama datuk dia mana tu dua orang dapat kasi kalah dorang kalau dorang mau halau dia.Bila dia saturang baru tu dua orang manusia senang-senang kasi keluar dia dari tu rumah bapa dia.Nda risau ka dorang sama dia?.Dorang nda mau cari dia kah ni?.Tapi kalau dorang mau cari pun macam mana?mau guna hp bikin call polis?.Mana mungkin.Dia rasa semua peralatan di rumah kena kontrol oleh c Vida sama c Cindy kan?.Paham-pahamlah manusia hati busuk macam mana.Semua mesti dorang yang kontrol.haihh...
"Oi...sudah sedar tu bangunlah.Pura-pura lagi mau tidur.Sudahlah tidur di katil aku.Kalau wangi nda apa.Ini bau macam bangkai!."
Tekejut c Evy bila tiba-tiba ada manusia teriak di dekat dia.Haish..c bapa ayam ni..kalau mau cakap pun nda payah labah teriak-teriak.Macamlah dia nda dengar suara tu lelaki.Hish..entah bila tu lelaki masuk dalam bilik.Dia nda dengar pula bunyi kreekkkk macam tu pintu punya bunyi lah kalau kena buka.Ataupun tu lelaki memang sedia ada dalam bilik.Entahlah.Mana dia tau,dia tidur.
"Bedengkur macam lelaki.Nda sopan langsung.Padanlah tu perangai sama tu muka ko yang hodoh tu.Kalau cantik. NDa apalah.Ni macam jembalang saja.Ish.."
Panas sudah hati c Evy kena cakap macam tu oleh c iskandar.Wahh..buli tahan juga ni lelaki ni.Pandai lagi becakap pasal kesopanan dan ketatasusilaan.Sekali dia nda sedar yang perangai dia mengalahkan setan.Dia mau lawan bah tu cakap c Iskandar tapi mulut dia nda dapat buka.Sakit tulang pipi dia.Sudahnya dia mampu jeling c Iskandar saja.
"Apa jeling-jeling.Ko pikir ko cantikkah?.Cantik lagi tu ayam serama aku.Eee perasan betul ni betina bah."
Astagaaa!punya la bikin panas tu mulut c Iskandar yang kecil.Turun naik sudah nafas c Evy tahan marah dia.Kalau lah dia sihat,lama sudah dia serang c Iskandar.Macam dia mau tanduk lagi kepala tu lelaki sampai patah tu hidung mancung c Iskandar.Lepas tu dia mau terajang tu ginggiuk@anu c Iskandar.Kasi pecah tu telur yang nda pandai masak-masak.Kasi patah tu hot dog c Iskandar.Biar jadi macam saiz budak yang baru lahir.Biar c Iskandar nda dapat main lagi sama perempuan.Biarlah...bagus lagi begitu.Supaya teda sudah perempuan tu lelaki kasi rosak.
YOU ARE READING
PELACUR PERAWAN (Completed)
RomantizmWRITTEN BY LOYLENCY YANSOI SINOPSIS; Kerana harta,Evy gadis 16tahun dihalau dari rumah dengan sehelai sepinggan.Tidak ada duit,tidak ada ic dan dengan berkaki ayam dia dibiarkan di tepi jalan.Nasibnya malang apabila dia ditemui oleh sekumpulan orang...