#PelacurPerawan
#Part11
Writer by joylency yansoi
Iskandar berabis minum tu wine dia.Dia malas betul sama tu kawan dia.Tekanan dia lama-lama sebab tu kawan dia balik-balik tanya soalan yang sama.Asal tu kawan dia datang sini mesti itu juga soalan tu kawan dia.Malas betul dia bah kena paksa jawab.Last-last dia sogok tu kawan minuman free supaya tu kawan dia nda cakap pasal tu benda lagi.Ish...adakah patut dia kena cakap dia suka c Evy.Bikin malu saja kalau suka tu budak.Kawan dia ugut dia mau kasi tau c Evy pasal tu malam yg c Evy mau kena rogol.Tapi jangan ingat dia cincai.Dy ugut balik kawan dia yang dia kasi bocor rahsia kawan dia.Last-last mengalah juga Tu kawan dia.
Sebut balik pasal malam tu.Malam c Evy hampir kena goreng.
Malam tu dia pigi jumpa kawan dia.Baru balik dari Australia tu kawan dia.pigi melancong sama scandal dia laitu.Dia becerita sama tu kawan dia sambil minum-minum sama perempuan lawa yang selalu datang pigi sini kelab dia.Kawan dia pun mau pok silap juga mau pigang-pigang tu perempuan.Dia pula mana mau kisah.Nda lama lepas tu kawan dia pigi tandas mau birak dia bilang tapi bawa tu amoi sekali.Bah dia pun tunggu la tu kawan dia sambil tingu manusia-manusia yang mabuk nda ketentuan sudah menarilah,bepeluklah,beciumlah.Tapi tiba-tiba mata dia tenampak 1 perempuan yang turun dari tingkat atas.Macam dia kenal tu perempuan.Bila dia tingu betul-betul baru dia nampak muka tu perempuan.Ngam-ngam lagi tu cahaya lampu kelip-kelip tefokus di muka tu perempuan.Terus dia tepuk kepala dia bila dia nampak apa tu perempuan bawa.Adoiii!..bikin malu betul labah keluar sambil bawa dulang makanan.Nasib baik tiada yang kenal tu perempuan.Dan nasib baik kebanyakkan mabuk sudah orang luar.Macam dia mau makan saja tu perempuan bah.Lepas tu dia nampak tu perempuan kena tarik oleh dua orang lelaki.Nda dia kenal tu lelaki.Customer luar mungkin.Mula-mula dia kasi biar ja bah tu perempuan kena buat begitu.Tapi nda tau kenapa dia macam marah betul tu perempuan kena paksa tu lelaki.Dia ikut dimana c Evy kena bawa.Bila dia nampak macam mana tu dua orang lelaki paksa c Evy minum,dia genggam tangan dia.Panas sudah betul-betul dia masa tu.Dia nampak c Wvy mau kena kasi bogel sudah.Terus tebayang balik macam mana mama dia kena rogol.Dia nda sedar dia pigi serang tu dua orang lelaki.Sanalah dorang betumbuk.Memang teruk dia pukul tu dua orang lelaki.Bila dorang belarian keluar dari kelab dia..baru dia rasa sakit betul belakang dia.Dia tingu sekeliling dia.Pecah sudah botol liker.Sana sini betempiaran tu minuman.Dia kasi letak c Evy di atas katil.Dia kasi selimut tu perempuan.Lepas tu dia kunci tu bilik supaya tiada yang buli masuk.Sakit di belakang dia memang buli tahan juga.Nasib baik nda patah tulang belakang dia kena pukul pakai botol liker.Bisuk dia baru dia kasi tau Kawan pasal c Evy.Terus tu kawan dia yang pigi kasi tenang c Evy.Biarlah c Evy nda tau perkara sebenar.Nanti-nanti tau juga tu perempuan tu.Siti Nurhaliza bilang biarlah rahsia.
"Ehem.."
Bepusing 180darjah kepala c Iskandar bila ada yang berdehem.Betul-betul kena di lubang telinga dia yang satu minggu sudah dia nda kasi bersih.Ee..nda bau kaitu.Selesma kali tu urang yang pigi ehem di telinga dia tu kan.
"Hai boy..."
Amboi lembutnya becakap.Dia tingu saja tu perempuan duduk di depan dia.Atukoi nampak sudah spender pink tu perempuan bah.G-string kali tu dia pakai.Nasib baik gelap-gelap sikit tempat dorang duduk.Kalau nda untung dia nampak popong tu perempuan.Ada bulu ka tu ar dy punya anu?.Kaa licin macam budak-budak punya popong.Ataupun kasar-kasar sebab baru mau tumbuh tu bulu togitung?.Astagaaa...pikirab dia melayang pigi kawasan kutur-kutur sudah.Tapi apa mau heran.Macam nda biasa kan?.
"Are u alone dear heart?"
Amboiii amboiii...baru jumpa keluar sudah dear heart tu perempuan.Hmmm...biasa sudah ni main kuda-kuda.
"No...i dengan you baby.."
Nahaaa keluar sudah tu gete c Iskandar.Dia usap-usap tangan tu perempuan yang menjalar sudah pigi puting nenen dia.Eee sensitif baitu gila!.Kenapalah ko pigi pigang sana?tingu bediri sudah kayu balak akuuu.Shit punya perempuan.Pandai memancing bah.
YOU ARE READING
PELACUR PERAWAN (Completed)
RomanceWRITTEN BY LOYLENCY YANSOI SINOPSIS; Kerana harta,Evy gadis 16tahun dihalau dari rumah dengan sehelai sepinggan.Tidak ada duit,tidak ada ic dan dengan berkaki ayam dia dibiarkan di tepi jalan.Nasibnya malang apabila dia ditemui oleh sekumpulan orang...