#PelacurPerawan
#Part2
WRITER BY: JOYLENCY YANSOI
P/s; sorry ar klo tedabol sy post di album sma sni.Ksian bah sy sma reader yg nda dpt cari ni cerita d album sy.Biarlah durg baca terus dari sini pun boleh la.😇
Tum!!!
Bunyi dentuman petir yang begitu kuat mengejutkan Evy yang masih dibawah pengaruh ubat tidur.Mamai-mamai dia buka mata.Gelap betul di tempat dia sekarang ni.Di mana juga dia ni?.Dia urut kepala dia yang terasa pening.Dia tingu sekeliling dia.Dada dia mula berdebar kencang lepas dia ingat balik apa yang sudah jadi.Dia check seluruh tubuh dia.Dia masih pakai baju lagi.Masih kemas dan nda kena kasi koyak-koyak macam yang perempuan selalu kena masa kena makan atau rogol lelaki.Syukurlah tu lelaki tidak rogol dia.Tapi dia tiada apa-apa sekarang.Semua beg dia kena ambil.Dalam beg dia ada duit 50ringgit,ada kad bank dia, dan paling penting ada ic dia.Sekarang dia jadi pelarian sudah.Paling bikin sedih lagi,kasut dia pun kena ambil juga.Maksudnya sekarang dia kaki ayam lah.Tiada alas kaki.Nasib baik baju dia nda kena ambil sekali.kalau tidak bogel lah dia.
"Terima kasih Tuhan.."
Sempat dia berterima kasih biarpun dia sedih betul.
Raasshhhh!!!
Tiba-tiba hujan turun.Lebat betul sampai basah c Evy.Sakit juga kulit muka dia yang bekas kena tampar oleh c Vida kena tu air hujan.Pelan-pelan dia angkat kaki dia lepas tu dia peluk kuat-kuat kaki dia.Dia tidak mahu menangis tapi air mata dia degil juga mau keluar.Begagar sudah tu badan dia.Dia takut sama dia kesejukkan sudah.Cuba bah kalau kamu...kamu kena kasi pengsan lepas tu kena buang di tengah-tengah hutan yang kamu nda pernah pigi.Jalan keluar pun kamu nda tau.Lepas tu,sudahlah hujan lebat gelap betul lagi sekeliling kamu.Mesti kamu takut kan??.Begitulah c Evy sekarang.Dia nda tau mana dia mau pigi.Balik-balik dia tingu kiri kanan biarpun yang dia nampak cuma gelap saja.Dia takut lagi kalau ada binatang buas macam harimau ka ular ka tiba-tiba muncul lepas tu serang dia matilah dia..Begagar sudah dia kesejukan.
"krukkk,krukkkk..."
C Evy pigang perut dia yang tiba-tiba bebunyi.Baru dia ingat dia belum makan lagi.Dia sudah masak bah tu di rumah sebelum dia jalan pigi kuburan.Dia ingat lepas balik dari kuburan baru dia makan.Tapi begini pula kesudahan dia.Mula sudah pedih tu perut dia.Mana mau cari makanan malam-malam macam ni?.Entah pukul berapa sudah sekarang.Kalau dia mau cari makanan pun dia nda juga berani bergerak tu.
"Mama...bapa...parut sy lapar..."
Becakap sudah dia saturang.Mula sudah dia menangis yang ada suara.Dia nda tau pula dia begini penakut.Pertama kali dalam hidup dia kena buat macam ni.Dia tidak tau kenapa c Vida sama c Cindy sanggup buat dia macam ni.Dia nda juga pernah kacau barang durg pun.Semua yang dorg suruh dia buat juga.Makan minum dorg dia tolong buat juga.Tapi kenapa mesti mau buang dia macam ni???
Cahaya di sebelah kiri dia yang tiba-tiba muncul buat dia lega sikit.Harap-harap tu pemandu kereta kasihan sama dia lepas tu tolong bawa dia keluar dari sini.Tapi bila tu kereta berenti di depan dia lepas tu keluar saturang lelaki tinggi tapi perut buncit,dia mula rasa lain-lain.Bila tu lelaki mau turun p dekat dia baru dia cepat-cepat bediri lepas tu mau lari.Dia dapat rasa tu lelaki bukan orang baik.Baru saja beberapa langkah dia buka,tu lelaki lebih cepat tangkap dia.
"Hai manisss...kenapa ko saturang saja di sini?.Tunggu abang kahh?"
Punya bau alkohol nafas tu lelaki.Mau muntah c Evy tehidu bah.
"Lepas!.Ko siapa!.Jangan kacau sy!"
Meronta-ronta c Evy minta kena kasi lepas.Dia gigit tangan tu lelaki yang pegang tangan dia sampai bedarah.Dia nda peduli lagi kalau dia temakan kulit tangan tu lelaki yang berbulu kasar.Dia cuma maw lari saja.
"pap!!pap!!"
Bepusing terus dunia c Evy bila tu lelaki tiba-tiba tampar pipi dia kiri kanan.Gila sakitnya!.Bertambah lagi sakit di pipi dia yang bekas tamparan c Vida.pedih sudah bibir dia.Kompom luka sudah tu.Tangan lelaki bah tu yang memukul.Bukan alang-alang sakit dia.
"Celaka punya budak!Berani kau gigit aku!"
Marah betul tu lelaki bila nampak tangan dia luka kena gigit oleh c Evy.Dia tampar lagi c Evy satukali.Kali ini c Evy nda tahan sudah.Dia terus pitam.
"Tuhan tolong sy.."
Bisik dia dalam hati apabila dia terasa badan dia kena angkat.Dia lemah sudah betul-betul.Tiada sudah kudrat dia mau melawan tu lelaki.Dia sempat dengar pintu kereta kena tutup sebelum dia pengsan balik.Dimana dorang mau bawa c Evy yang tidak berdaya??
******************************
Sementara itu,di satu tempat di tengah-tengah bandar,bising betul tu muzik bah..Biasalah tu Kalau yang bising-bising tengah malam orang panggil kebab malam lah.Yang tempat urang muda atau tua-tua keladi minum-minum mau kasi lepas tension la,mau cari keseronokkan laa...padahal kasi habis duit saja.Tapi apa mau heran kalau yang sudah biasa mana kisah lagi pasal duit kan.Yang penting dorg enjoy.
Tubs!tubs!tubs!
Begitu bunyi yang keluar di speaker.Bising betul sampai jantung pun mau ikut begegar.Nasib baik nda jatuh tu jantung dorang.Ada dua tingkat ni kelab ni.Atas tu untuk vip punya dan yang dibawah untuk biasa-biasa punya konon.Nda hairanlah yang bahagian di bawah yang selalu full.Ada pentas juga tempat tu pelayan menari tiang.Siapa-siapa yang mau menari pun ikut pigi pentas juga.Macam orang gila sudah menari kalau sudah mabuk.Begitulabah kalau dalam Pub.Apa guna masuk kalau tida minum sampai mabuk kan?.Manatau dapat amoi bikin bantal peluk.
Ada satu bilik di atas tu dua tingkat.Maksudnya di tingkat 3 labah.Di sana ada dua orang manusia berlainan jantina.Faham-fahamlah apa durang buat kalau sudah berdua-duaan dalam bilik privacy.Ngam-ngam siap dorg buat,terus kena ketuk pintu kuat-kuat dari luar.Telanjang tu lelaki pigi buka pintu.Buruk sudah muka dia kena kacau.
"Bos.Kami dapat orang baru."
Ragu-ragu si Botak becakap.Dia tidak tau bos durang baru lepas main kuda-kuda.Harap janganlah durang kena bagi penumbuk maut.
"Bawa masuk!.Kasi keluar tu tuunaa perempuan di katil.Nda pandai main betul!.Nama saja besar susu!"
Tegas tu bos dorg becakap.Bah durang pun cepat-cepat bawa perempuan yang durang tangkap di tengah jalan tadi masuk pigi bilik c bos.Lepas tu dorang angkat tu perempuan yang sudah tidur di atas katil.Durang bawa keluar dari bilik si bos.Bolehlah durang makan tu perempuan yang baru main sama c Bos.
Iskandar ambil tuala dia lepas tu dia masuk di bilik air mau mandi.Lpas mandi dia pakai dia punya pijama.Dia pakai dulu tu losyen Mary Kay dia baru dia duduk di atas katil.Jangan hairan kalau lelaki macam dia ni pakai losyen.Dia ni lelaki yang paling jaga kulit nda kira kulit muka atau kulit badan.Sebab tu dia punya kulit cantik.Halus saja mengalahkan perempuan.Tambah lagi dia hensom kalau sudah kulit dia putih dan halus.Macam mana perempuan nda tepikat.
Pelan-pelan dia tingu tu perempuan yang kena letak di katil dia tadi.Belum sedar lagi tu perempuan.Muka tu perempuan macam baru 16tahun.Dia nampak pipi kiri kanan tu perempuan merah.Mesti kena tampar ni.Berapa banyak sudah dia jumpa kes macam ni.Mula-mula saja mau melawan tapi last-last pandai datang merayu mau minta kena tidur.Dia buka pelan-pelan baju tu perempuan.
"Hmmm..."
Dia tarik nafas dia panjang-panjang lepas dia buka baju basah tu perempuan.Gila punya main cantik body ni perempuan!.Telan-telan sudah dia tu air liur dia.Lepas tu dia sentuh pipi tu perempuan.Sejuk!.Halus muka ni perempuan.Putih kulit dia.Pandai jaga kulit juga ni perempuan.Dia berdiri lepas tu dia buka pijama dia.Dia mula tersenyum jahat sejahat-jahatnya!....
#Bersambung
YOU ARE READING
PELACUR PERAWAN (Completed)
RomanceWRITTEN BY LOYLENCY YANSOI SINOPSIS; Kerana harta,Evy gadis 16tahun dihalau dari rumah dengan sehelai sepinggan.Tidak ada duit,tidak ada ic dan dengan berkaki ayam dia dibiarkan di tepi jalan.Nasibnya malang apabila dia ditemui oleh sekumpulan orang...