#PelacurperawanWRITER BY : JOYLENCY YANSOI
#part1
Bunyi kicauan burung menganggu lena si perempuan yang memakai gaun putih.Hairan sikijap si gadis muda bila dia sedar dia masih lagi di kuburan.Pusing-pusing lagi kepala dia pigi kiri dan kanan.Nda lama kemudian barulah dia tampar dy punya dahi.Tapi nda kuat lah.Macam kasi mati itu nyamuk liar yang suka ambil kesempatan pigi buat love bite di badan urang saja.Dia tingu telefon dia.
"Atukoi jam 5 sudah bah ni"
Saturang dia bercakap.Dia berdiri lepas tu dia kibas tu punggung dia yang bulat montok mau kasi hilang tu kotoran di baju dia.Nasib baik nda ada urang lain yang limpas sini kawasan perkuburan.Klo nda kompom be'tempiaran durang belari.Tingu saja lah baju dia.Sudahlah warna putih.Sampai di buku lali lagi tu panjang dia.Lepas tu rambut pun serabai lagi dia nda kasi kemas.paling manang buli-buli lagi bah tetidur di atas kuburan.Sepa yang nda takut kan.Kalau nda tingu betul-betul memang macam hantu bah dia ni.
Nama ni remaja si Evy.Baru 16 tahun bah dia.Masih sekolah lagi tingkatan empat.Dia datang sini kuburan sebab mau kasi bersih kuburan bapa sama mama dia.Mama dia sudah mati lepas kasi lahir dia.Kesian kan dia.Nda sempat dia rasa kasih sayang seorang ibu.Tapi inda apalah.Mama dia mati pun sebab mau kasi selamat dia.Mau kasi bagi dia peluang tingu dunia.Dia tidak sedih sebab membesar tanpa mama.Dia bangga sama mama dia.Bapa dia pun sudah mati.Baru minghu lalu bapa dia mati gara-gara tejatuh di tangga rumah.Masa tu dia baru sampai dari sekolah.Mau pengsan dia nampak bapa dia tebaring di atas lantai ruang tamu.Banyak darah di kepala bapa dia.Dia hairan kenapa tiada orang di rumah masa tu.Dia call ambulans lpas tu bapa dia kna bawa p hospital tapi nda sudah sempat kena kasi selamat.Dalam 2jam sudah bapa dia tebaring di lantai.Banyak keluar darah lagi di kepala sama di hidung dia.Betul-betul dia sedih bila bapa dia yang mati sebab dia sayang bapa dia.Bapa dia yang jadi kawan rapat dia selama 16tahun dia hidup di dunia.Bapa dia yang tukang kasi cerita macam mana gaya mama dia.Sweet bah bapa dia.Semua dia sharing sama dia.Dan dia memang rapat betul sama bapa dia.Tapi sayang sekarang bapa dia teda sudah.
Oh ya,lepas bapa dia mati,kakak bapa dia terus pindah masuk pigi rumah bapa dia.Maksudnya sekarang dia tinggal sama mama saudara sama sepupu dia lah.Tapi dia hairan kenapa tu kakak bapa dia tiba-tiba pindah pigi rumah keluarga dia sedangkan yang bapa dia cakap,sebelum bapa dia mati semua harta bapa dia akan jadi milik dia saturang.Tapi mama saudara dia tiba-tiba muncul di depan rumah lepas dua hari bapa dia mati.Berlagak betul mama saudara dia kasi tunjuk surat wasiat yang tu rumah dia kena kasi bagi sama mama saudara dia.Dia pun tidak tau dari mana mama saudara dia dapat tu surat wasiat.Yang dia tau surat wasiat ni bukan macam surat cinta budak-budak.Surat wasiat ni bukan main-main.Cuma peguam yang buli pigang ni surat wasiat.Tapi dia malas maw bergaduh sama mama saudara dia.Biarlah tu perempuan 50tahun jadi Queen di rumah.Yang penting dorang nda kacau barang-barang dia.Dia sekolah pun dia nda minta duit dari mama saudara dia.Dia ada duit sendiri yang bapa dia bagi tiap bulan.Tapi jarang dia guna tu duit.Masa kecemasan saja dia guna.Dia jual kuih di sekolah untuk cari duit sendiri.Nasib baik dia bukan anak manja yang nda tentu arah bila hidup sebatang kara.Syukur betul dia kuat semangat maw kasi terus dia punya kehidupan.
"mama.Bapa.Balik dulu sy.Nanti minggu depan sy datang lagi kasih bersih rumah baru kamu ar"
Dia cium kubur mama sama bapa dia sebelum dia jalan keluar dari kawasan kubur.Sementara dia tunggu Uber dia sampai,dia checklah facebook dia.Nda heran labah kalau zaman sekarang.Baru umur 5tahun pun ada sudah FB.Apalagi dia yang sudah 16tahun.Dia pun aktif juga FB ni.Banyak notification dia pasal maw add friend la d FB tapi dia kasi biar saja.Bukan sombong tapi dia nda kenal.Lagipun Dia jenis yang nda kuat becakap sama urang luar.Lebih kurang lima minit baru tu Uber sampai.Takut-takut tu driver tingu dia bah.haha.Biasalah klo perempuan.Penakut betul.Kalau bukan lipas,cicak,cacing,ular mesti hantu yang paling kana takut.Buli-buli bah tu cicak yang berkali-kali ganda kecil dari badan dorg pun boleh kena takut.
10minit kemudian tu Uber berenti di depan pagar besar kawasan rumah dia.Dia bayar tambang pun 3ringgit saja.Murah sebab dia apply tu Uber pnya trip promotion kan.Untunglah dia te'save 10ringgit.Automatik itu pagar terbuka lepas dia kasi lekat ibu jari dia di sana tempat pengesan tetamu.Telampau canggih juga bah dorg punya pagar ni.Pakai sensor fingerprint saja mau buka.Tapi okaylabah sebab susah pencuri mau masuk.Kalau mau panjat ni pagar pun sampai bisuk nda juga tepanjat kali.Tinggi sama ada dawai berduri.Dia bejalan masuk di halaman rumah yang kena tanam macam-macam jenis bunga.Mau 50meter juga dia kena jalan di halaman rumah baru sampai di pintu utama rumah.Cantik halaman rumah dorg sebab rajin dia sama bapa dia kasi bersih dan kasi baja tu bunga.Dia memang suka bunga.Sama juga macam bapa dia.Biarpun lelaki,bapa dia macam perempuan dia punya gaya.
"Evy!"
Baru saja satu langkah dia masuk di dalam rumah,tiba-tiba muncul si Cindy di pintu bilik dia sambil teriak nama dia.Cindy ni anak tunggal mama saudara dia.Maksudnya kakak sepupu dia lah Sebab tua 2tahun dari dia kan.Dia pigi dekat si Cindy.Apa tu perempuan buat di bilik dia?.Baru dia ingat dia lupa kunci pula pintu bilik dia tadi sebelum jalan pigi kuburan.Suka hati saja si Cindy masuk di bilik dia ni.
"apa ko buat di bilik sy ni?"
Dia tanyalah si Cindy.Ketawa tu perempuan yang pakai singlet sama seluar pindik saja tu.Nampak sudah tu lurah dia punya buah dada bah.Bagus kalau besar.Macam buah langsat saja adalah.Mau juga kasi tunjuk-tunjuk.Mungkin kalau dia lelaki inda juga dia tergoda.
"Ko tanya apa sy buat di bilik ko?"
Berlagak betul si Cindy tanya si Evy.Tolak pinggang lagi tu.Macam madamlah sangat.Inda padan pula tu.
"iyalah.Ko punya bilik kan sana atas.Ni bilik sy pula tu"
Tiba-tiba Si Cindy pukul kepala di.Atukoiii...buli tahan juga pukulan si kurus ni.Bedenyut juga dia punya kepala.
"ko pikir ko cakap sama siapa oo.Ko lupa ka sy yang berkuasa sini rumah.Yang ko berlagak ni buat apa hah?!"
Kena tarik sudah rambut c Evy.Adui punya la sakit tu.Tida tau apa jadi sama si Ciny ni hari ni.Meradang nda tentu pasal.
"Sakit bah Cindy.Jangan labah tarik-tarik rambut sy.Kenapa gia ko ni?.Ada sy buat salah kah ni?"
Si Evy bertanya.Tu suara dia menahan sakit.
Tiba-tiba muncul si Vida dari dalam bilik si Evy.Ni la tu perempuan Queen tu.Kakak bapa dia yang berlagak saja kerja dia.Si Vida tampar pipi c Evy.
Pap!!
Gila punya pedas durg punya pukulan ni.C Evy pigang pipi dia.Dia tahan saja tu air mata dia bah.Nda maw dia menangis depan ni anak beranak yang nda sedar kedudukan sebenar durang.
"Mari ko ikut aku!"
Tanpa belas kasihan,c Vida sama anak dia tarik tangan c Evy dan dorg seret c Evy keluar dari rumah.
"Anty..kenapa ni?.Kenapa kamu buat sy mcm ni?.Apa lagi salah sy buat sama kamu sampai kamu mw buat sy macam ni?"
C Evy mula berdebar bila dia nampak satu kereta hitam lepas saja pagar besar kena buka.Apa durg mw.buat sama dia ni??!
"Anty!apa ni!.Siapa dorg ni!.Anty tolonglah jangan buat sy macam ni.Sy tidak kenal dorg anty.Pleasee kasihanilah sy anty.Sy janji sy tidak buat salah lagi.Sy akan buat semua yang kamu suruh.Tapi jangan bagi sy sama dorg anty"
Menangis terus bah c Evy bila dia kena pegang saturang lelaki be'janggut lebat yang langsung dia tidak kenal.Bagus kalau hensom.Sudahlah bau badan dia pun macam bangkai cicak.uwekk!!
"Aku tak mahu nampak muka ko lagi!.Bawa dia jauh-jauh.Buatlah apa kamu maw buat sama dia!"
Vida ketawa jahat sama anak dia.Dia tidak peduli sama c Evy yang menangis ketakutan.
"Anty!tolong sy anty!sy nda maw sama dorg!anty!!"
C Evy meronta-ronta lagi maw lari dari tu lelaki.Rayuan dia langsung nda kena peduli.
"Anty tolong...."
Tediam terus c Evy bila tu lelaki tiba-tiba tutup mulut dia guna sapu tangan.Terus gelap dunia dia.
"Bawa dia jauh-jauh dari sini!.Jangan bagi dia balik sini lagi .kalau tidak kau tau la nasib kau!.Faham?!"
Vida sama c Cindy pun masuk ke dalam kawasan rumah selepas pesan macam tu sama tu orang upahan dorg.Ketawa-ketawa lagi dorg.Puas hati kali dorg lepas buang c Evy dari rumah yang sebenarnya bukan milik dorg.
#Bersambung
YOU ARE READING
PELACUR PERAWAN (Completed)
RomanceWRITTEN BY LOYLENCY YANSOI SINOPSIS; Kerana harta,Evy gadis 16tahun dihalau dari rumah dengan sehelai sepinggan.Tidak ada duit,tidak ada ic dan dengan berkaki ayam dia dibiarkan di tepi jalan.Nasibnya malang apabila dia ditemui oleh sekumpulan orang...