{Angel}
Twee weken gaan voorbij. Twee weken waarin ik altijd nog steeds niks tegen Chris heb gezegd over die weddenschap en twee weken waarin ik ook niet tegen Quinn en Amy heb verteld dat ik Chris echt leuk vindt. Ze zullen me uitlachen. En Chris zal boos op me worden. De laatste twee weken zijn Chris en ik bijna elke dag samen geweest. Vanavond gaan we naar een feest van Dylan, Chris' beste vriend. Quinn en Amy komen ook. Ik hoop dat het gezellig wordt. Volgende week hebben we weer een feestje van een klasgenoot, Danique. Ze heeft zo'n beetje de hele school uitgenodigd.
Wanneer ik een bericht binnenkrijg op mijn telefoon schrik ik op. Het is een bericht van Chris.
*Hey, ben je bijna klaar? Ik ben onderweg naar je huis nu. Ik ben er over tien minuten x*
*Ja, ik moet alleen nog even mijn jurk aantrekken. Tot zo x* stuur ik snel terug waarna ik mijn telefoon weg leg en mijn jurk aantrek. Hij is bordeaux rood en zit strak om mijn lichaam heen. Ik trek ook snel mijn schoenen aan waarna ik naar beneden loop. Mijn bril heb ik ook afgelaten. De laatste tijd draag ik hem steeds minder. Ik vind geen bril leuker staan. Dus ik draag eigenlijk alleen nog maar lenzen. En ik merk dat Chris op een bepaalde manier naar me kijkt als ik geen bril op heb. Hij zegt dat mijn ogen dan beter uitkomen. Voor die blik die hij me dan geeft zou ik een moord doen. Hij kijkt me dan aan met een twinkeling in zijn blauwe ogen.
Na zo'n vijf minuten galmt het geluid van de bel door het huis heen. Meteen spring ik op en loop naar de gang. Daar trek ik de voordeur open om vervolgens in het gezicht van Chris te kijken.
'Hey' glimlacht hij.
'Heey.' Ik stap naar buiten en trek de deur achter me dicht. Chris slaat zijn arm om me heen en drukt een kus tegen mijn lippen.
'Je ziet er prachtig uit' complimenteert hij me. Ik voel mijn wangen warm worden.
Binnen een kwartier zijn we aangekomen bij het huis van Danique. De muziek klinkt luid. Chris begeleidt me naar binnen door zijn arm om mijn middel te slaan. We wurmen ons door de mensenmassa naar de keuken waar de drank zich bevindt. Chris schenkt iets voor me in n overhandigt me de beker.
'Dank je' glimlach ik. Als we beiden iets te drinken hebben gaan we naar de woonkamer waar we kunnen zitten. Een aantal van Chris' vrienden zitten er ook. Quinn en Amy zie ik nergens. Waarschijnlijk zijn ze er nog niet. Ik neem naast Chris plaats en ga tegen hem aan zitten. Meteen slaat hij zijn arm om me heen. We praten wat met de rest tot Amy en Quinn binnenkomen. Ze begroeten ons en nemen ook plaats.
'Zullen we een spel doen?' stelt Quinn voor.
'Wat dan?' vraagt Chris. Ze kijkt even bedenkelijk.
'Truth or dare?' Dat spel wordt ook altijd gespeeld. Eerlijk gezegd heb ik er niet zo'n zin in maar toch knik ik instemmend. Een aantal anderen komen er ook bij zitten.
'Truth or dare aan Chris' begint Quinn het spel.
'Truth' antwoordt hij.
'Heb je echt gevoelens voor Angel?' Meteen knikt hij waardoor ik glimlach.
'Dylan' zegt Chris dan.
'Dare' grijnst hij. Even denkt Chris na tot zijn ogen oplichten.
'Drink drie shotjes achter elkaar.' Dylan zucht maar doet het toch. Dan is Quinn aan de beurt. Haar opdracht is om een jongen te zoenen. Ze doet het zonder problemen. Quinn heeft daar nooit echt moeilijk over gedaan.
'Zullen we dansen?' vraagt Chris na zo'n kwartier. Ik knik en loop met hem mee. Op de dansvloer staan we redelijk dicht tegen elkaar aan.
'Ik hou van je' mompelt hij tegen mijn lippen aan. Ik reageer door mijn lippen op de zijne te duwen. Zo raken we verwikkeld in een gepassioneerde zoen.
'Chris' verzucht ik tegen zijn lippen aan. 'Kunnen we gaan?' Hij laat me even los.
'Jouw huis of het mijne?' vraagt hij.
'Jouw huis' zeg ik. Hij knikt en pakt mijn hand vast waarna we richting de auto lopen.
Tijdens de autorit wiebel ik zenuwachtig heen en weer op de stoel. Ik wil het doen vanavond. Ik hou van Chris en ik ben er klaar voor. Ik weet alleen niet hoe ik het moet brengen. Moet ik het gewoon zeggen? Of moet ik de eerste stap zetten? Door Chris' warme hand op mijn been schrik ik op. Ik heb geen panty aan. Ik draag eigenlijk nooit panty's. Ze scheuren toch altijd en bovendien is het op feestjes altijd warm. Maar daardoor voel ik de warmte van Chris' hand nog beter.
'Waar denk je aan?' vraagt hij. Moet ik het nu zeggen?
'Niks' besluit ik uiteindelijk te zeggen. Chris kijkt me even bedenkelijk aan maar knikt dan en richt zich weer op de weg.
Bij de flat aangekomen stappen we uit de auto en lopen we naar binnen. In de lift staan nog twee wat oudere mannen die niet eens de moeite doen om niet naar me te kijken. Chris zegt er niks van maar komt wel beschermend voor me staan. Waarschijnlijk krijg je hier snel ruzie als je iets zegt. Bij de goede verdieping aangekomen stappen Chris en ik snel de lift uit en lopen door naar de goede deur.
'Is je moeder eigenlijk thuis?' vraag ik. Hij schudt zijn hoofd en opent de deur waarna hij me binnenlaat. Binnen trekken we beide onze jas en schoenen uit en lopen door naar zijn slaapkamer.
'Ik ben echt moe' mompelt Chris terwijl hij op bed plaatsneemt. Ik bijt op mijn lip en trek langzaam mijn jurk uit wat me een verbaasde blik van Chris oplevert. Ik loop naar hem toe en glimlachend kijkt hij me aan.
'Je bent zo mooi' fluistert hij terwijl hij mijn handen vastpakt en me op zijn schoot trekt.
'Chris' stamel ik. 'Ik ben er klaar voor. Alleen ik...' Ik sla mijn ogen neer. 'Ik weet niet wat ik moet doen.'
'Weet je het zeker?' vraagt Chris. Ik kijk hem aan en knik. 'Oke, dan ga ik je helpen.' Hij trekt zijn shirt uit en gooit hem ergens op de grond. Vervolgens drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik ga mee in zijn zoen en pruts ondertussen wat aan zijn riem. Wanneer ik die heb losgekregen legt Chris me op bed en komt boven me hangen waarna hij zijn broek uittrekt. Hij plaatst kleine kusjes over mijn hele lichaam voor hij mijn bh sluiting opent.
'Angel' fluistert hij. 'Als je dit niet wilt moet je het nu zeggen. Ik wil dat je er 100% achter staat.'
'Ga verder' mompel ik. Ik weet het zeker. Ik weet zeker dat ik dit wil doen, met Chris. Ik hou van hem. 'Doe alleen wel voorzichtig.'
'Altijd.' Hij glimlacht klein voor hij me weer zoent.
(Het duurde echt super lang voor dit hoofdstuk erop kwam. Maar ik had het druk met andere dingen en ik was even inspiratieloos. Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden x)
JE LEEST
Breaking The badboy
RomanceOp een feestje sluit Angel een weddenschap af met haar twee beste vriendinnen. Ze moet ervoor zorgen dat een jongen van school verliefd op haar wordt waarna ze hem weer kan dumpen. Klinkt makkelijk, toch? Er is echter één klein probleem, Angel is ni...