{Chris}
Bij Angels huis aangekomen klim ik op het balkon. Ik denk niet dat haar ouders me op dit tijdstip nog binnenlaten. Zacht klop ik op de balkondeur en al snel gaan de gordijnen open en staat Angel er. Ik gebaar naar de deurklink. Ze haalt de deur van het slot en opent hem.
'Wat doe je hier?' vraagt ze.
'Het spijt me' vertel ik haar. 'Angel, ik ben zo'n klootzak geweest en ik-'
'Heeft Iris je gedumpt?' onderbreekt Angel me. Ik schud mijn hoofd.
'Ze heeft me laten inzien dat ik van jou hou' leg ik uit. 'Iris en ik... We hebben iets leuks samen gehad en nu besef ik dat ook. Het was gewoon omdat we het nooit goed hebben afgesloten.'
'Chris, kan dit morgen?' zucht Angel. 'Ik ben hier niet nuchter genoeg voor en ik heb hoofdpijn.' Ik sla mijn ogen neer en knik.
'Ik kom morgen wel terug dan' zeg ik zacht. Angel schudt haar hoofd en pakt mijn pols vast.
'Blijf maar hier' zegt ze. 'Mijn ouders denken toch dat we nog iets hebben.' Ik glimlach dankbaar. Angel sluit de gordijnen en trekt vervolgens haar badjas uit. Ik slik als ik zie dat ze alleen een onderbroek aanheeft.
'Sorry' mompelt ze. 'Ik was me net aan het omkleden.' Ze pakt een shirt uit haar kast en trekt het aan waarna ze in bed gaat liggen. Langzaam trek ik mijn schoenen uit en vervolgens trek ik mijn shirt over mijn hoofd. Angel staart me al die tijd aan. Wanneer ik ook mijn broek heb uitgetrokken blijf ik even twijfelend staan.
'Kom.' Angel klopt naast zich op bed. Ik ga liggen en trek het dekbed over me heen.
'Slaap lekker' zegt ze voor ze haar rug naar me toedraait en het licht uitdoet.
'Slaap lekker' mompel ik. Starend naar het plafond denk ik na. Angel is gek als ze me nog terug wilt. Ik wil mezelf niet eens. Wat haalde ik me in mijn hoofd door meteen naar Iris te gaan? Angel is degene met wie ik wil zijn.
Naast me ligt Angel al te slapen. Zuchtend sluit ik ook mijn ogen en na ruim een uur val ik ook eindelijk in slaap.
*****
'Chris, wakker worden.' Kreunend open ik mijn ogen om vervolgens in het gezicht van Angel te kijken.
'Hoe laat is het?' mompel ik.
'Bijna elf uur' antwoordt ze. Zuchtend wrijf ik in mijn ogen waarna ik overeind krabbel. 'Ik heb ontbijt voor je.' Angel overhandigt me een bord met een broodje ei.
'Waarom ben je nog zo lief voor me?' vraag ik. 'Na alles wat ik heb gedaan...'
'Ik was echt niet altijd zo lief tegen je' zegt Angel. 'Ik heb niet al te aardige dingen gezegd.'
'Ik verdiende dat' mompel ik en ik neem een hap van mijn broodje.
'Misschien wel' zegt ze schouderophalend. 'Maar wat wilde je me vertellen? Ik ben alles van gisteren zo'n beetje vergeten.'
'Ik ben gisteravond langs geweest bij Iris' begin ik. 'En omdat ik die jongen had geslagen zei ze dat ik nog gevoelens voor je heb en van je hou. De tijd van Iris en mij is over. We hadden het vroeger leuk samen en het was fijn haar weer gezien te hebben... Maar tot ze weer in mijn leven kwam heb ik geen seconde aan haar gedacht toen ik met jou was. En ik kan je niet uitleggen hoeveel spijt ik heb van alles. Ik had meteen voor je moeten vechten en niet moeten vluchten naar Iris. Ik hou zoveel van je.' Angel slaat haar ogen neer.
'Ik weet niet of ik je nog wel kan vertrouwen' fluistert ze. 'Je bent vreemdgegaan en daar zou ik je nog wel voor kunnen vergeven. Jij hebt mij die weddenschap ook vergeven. Maar je bent meteen naar haar toegegaan toen ik het uitmaakte.' Ze zucht diep en knippert de tranen in haar ogen weg. Ik pak haar hand vast.
'Ik ga je vertrouwen terugwinnen' zeg ik. 'Dat beloof ik. Ik laat je niet gaan.' Ze glimlacht. Snel eet ik mijn broodje op.
'Ik ben moe' zucht Angel terwijl ze weer gaat liggen.
'Ik ga zo maar eens' mompel ik. 'Dan kan jij gewoon slapen.' Ze schudt haar hoofd.
'Blijf' zegt ze en ze trekt me naast zich in bed waarna ze tegen me aan kruipt. Ik sla mijn armen om haar heen en verberg mijn gezicht in haar nek. Ze ruikt nog een klein beetje naar parfum. Dit is echt mijn lievelingsgeur. Zodra ik dit ergens ruik denk ik meteen aan Angel.
'Chris' mompelt Angel. 'Mijn ouders gaan waarschijnlijk scheiden.'
'Echt?' vraag ik verbaasd. Angel knikt.
'Mijn vader ging al een half jaar vreemd' zegt ze zacht. 'Het was niet één keer. Elke week zag hij haar.'
'Het komt goed' fluister ik terwijl ik mijn vingers door haar bruine haren haal. 'Vaders kunnen zich gewoon niet gedragen.' Ze grinnikt.
'Dat is waar.' Ze legt haar been over dat van mij heen. 'Hoe gaat het eigenlijk met jouw vader?' Ik haal mijn schouders op.
'Ik heb niks meer van hem gehoord' mompel ik. 'Waarschijnlijk heeft hij al een ander gevonden.' Plotseling gaat Angel rechtop zitten.
'Wat is er?' vraag ik.
'Ik voel me niet goed' fluistert ze. 'Ik ben duizelig en misselijk.'
'Hé, doe rustig aan dan' zeg ik terwijl ik haar weer laat liggen. 'Je hebt gisteren te veel gedronken. Dat heb ik ook zo vaak.' Angel knikt.
'Ik haal wel een paracetamol voor je' zeg ik en ik stap uit bed. In de badkamer vul ik een glas met water en haal een paracetamol uit de strip. Vervolgens loop ik terug naar Angel. Een laagje zweet staat op haar voorhoofd.
'Hier' zeg ik terwijl ik de spullen overhandig. Vervolgens voel ik aan haar voorhoofd. 'Je bent helemaal warm. Volgens mij heb je koorts.' Angel zucht diep en neemt de paracetamol in.
'Dat ook nog' mompelt ze en ze zet het glas op haar nachtkastje. Vervolgens gaat ze weer liggen. 'Ik heb het zo warm.'
'Komt door mij' grijns ik. Angel rolt met haar ogen en geeft me een duwtje. Vervolgens trekt ze haar shirt uit.
'Beter.' Ik slik als ik haar naakte bovenlichaam zie. Angel trekt het dekbed over zich heen. Ze draait zich op haar zij en wanneer ik geen beweging maak pakt ze mijn hand en slaat die om haar middel.
'Is dit niet te warm?' vraag ik terwijl ik tegen haar aan ga liggen. Ze schudt haar hoofd.
'Was ze beter?' mompelt Angel plotseling.
'Wat?' vraag ik verward.
'Iris' maakt Angel me duidelijk. 'Was ze beter? Ik weet dat jullie seks hebben gehad.' Hoe weet ze dat?
'Ze was niet beter' antwoord ik. 'Het was gewoon anders.'
'Anders beter of anders slechter?' Ik zucht zacht en duw mijn lippen in haar nek.
'Angel, het gaat om de persoon waarmee je het doet' zeg ik. 'Ik hou van jou op een manier dat ik nog nooit van iemand heb gedaan. Dan is het anders, beter. Ik zou niet nog steeds hier zijn als je slecht bent.'
'Dus je bent hier alleen voor seks?' Angel draait zich om in mijn armen om me aan te kijken. Ik schud mijn hoofd.
'Nee, ik ben hier omdat ik van je hou' zeg ik. 'En misschien een beetje omdat je super aantrekkelijk bent.' Angel glimlacht. Ik moet moeite doen om niet naar beneden te kijken. Wanneer Angel een klein beetje beweegt heb ik vol zich op alles. Ik bijt op mijn lip als ik iets in mijn boxer voel groeien. Waarom moet dit nu?
'Is er iemand wakker?' lacht Angel.
'Sorry' mompel ik. 'Ik kan er niks aan doen. Er ligt een knap meisje naast me.' Angel grinnikt laat haar vingertoppen over mijn buik glijden.
'Dit helpt niet echt bepaald' zeg ik. Ze haalt haar hand weer weg en glimlacht.
'Ik ga slapen' zegt ze en meteen sluit ze haar ogen.
(Ik heb het laatste hoofdstuk van Breaking the badboy geschreven. Het boek heeft in totaal 46 hoofdstukken. Dus ik zal ze nu iets sneller achter elkaar plaatsen. Dan kan ik me hierna helemaal op One night richten. Wat vinden jullie van dit hoofdstuk?)
JE LEEST
Breaking The badboy
RomanceOp een feestje sluit Angel een weddenschap af met haar twee beste vriendinnen. Ze moet ervoor zorgen dat een jongen van school verliefd op haar wordt waarna ze hem weer kan dumpen. Klinkt makkelijk, toch? Er is echter één klein probleem, Angel is ni...