{Angel}
Rond drie uur word ik wakker. Chris heeft zijn armen nog altijd om me heen geslagen. Voorzichtig kijk ik hem aan. Hij slaapt. Wanneer ik het geluid van een telefoon hoor kijk ik op en zie dat het Chris' telefoon niet. Zo zacht mogelijk pak ik hem van het nachtkastje af. Hij heeft een bericht van Iris. Ik ontgrendel de telefoon. Ik heb ooit zijn code meegekregen. Jongens doen daar niet bepaald geheimzinnig over. Ergens voel ik me schuldig dat ik in zijn telefoon kijk, maar wat maakt het ook uit? Als hij mijn vertrouwen wilt terugwinnen heeft hij niks te verbergen, toch? Ik open Iris' bericht.
*Heey, hoe is het bij Angel gegaan? Heeft ze je vergeven?*
Ik scrol naar boven, naar de andere gesprekken.
Iris: *Ik mis je. Kom je vanavond langs?*
Chris: *Ik mis jou ook. Hoe laat moet ik komen?*
Iris: *20.00? Ik heb trouwens nog je trui hier liggen. Je was zo snel weg de vorige keer.*
Chris: *Deze keer zal ik langer blijven. Ik heb een verrassing voor je.*
Iris: *Wat dan? Ik kan niet tegen verrassingen.*
Chris: *Weet ik😉*
Iris: *Ik haat je*
Chris: *Ik hou ook van jou. Tot zo❤️*'Angel?' Chris kijkt me verward aan. 'Wat ben je aan het doen?'
'Ik...' stamel ik.
'Is dat mijn telefoon?' Chris grist het ding uit mijn handen. 'Waarom lees je mijn gesprekken?'
'Je kreeg een bericht van Iris' mompel ik. 'Het spijt me.' Chris zucht en geeft de telefoon terug.
'Lees maar' mompelt hij. 'Ik heb niks te verbergen. Maar je moet wel weten dat ik niks meer met haar wil, oke?' Ik knik.
'Angel, mag ik even douchen?' vraagt Chris dan waarop ik knik. Hij stapt uit bed en loopt naar de badkamer. Twijfelend kijk ik naar het scherm op Chris' telefoon. Hij heeft me toestemming gegeven. Ik open zijn galerij en bekijk de foto's. Er staan een aantal foto's van Iris in. Waarom moet ze zo knap zijn? Zuchtend scrol ik verder, tot ik bij de foto's van mij aankom. Hij heeft ze nog bewaard. Ook de foto's van ons samen staan er nog. Ik glimlach. Ik hou van deze foto's. Ik hoef verder niks van Iris te zien. Ik selecteer de foto's van haar en verwijder ze. Als Chris voor mij gaat moet hij Iris achter zich laten.
Ik twijfel of ik Chris zal vergeven. Of ik nog een relatie met hem wil. Ik hou van hem, maar wie zegt dat hij volledig voor mij gaat? Ik zal het nooit weten. Dat is het hele punt van relaties. Alles is onzeker. Op de een of de andere dag kan het zomaar klaar zijn, kan hij genoeg van je hebben. Zuchtend pak ik mijn telefoon en stuur een bericht in de groep met Amy en Quinn.
*Chris is hier nu. En hij wilt Iris achter zich laten en volledig voor mij gaan. Maar ik twijfel.*
Amy: *Hou je nog van hem?*
*Ja, heel veel.*
Amy: *Wil je een toekomst met hem?* Twijfelend bijt ik op mijn lip. Ik kan me het wel voorstellen met Chris. Trouwen, kinderen, ons eigen huis.
*Ik denk het.*
Amy: *Als je gelukkig met hem bent ga er dan voor. Je moet je eigen geluk niet in de weg staan. Chris houdt van je en jij van hem. Ook al is hij een klootzak geweest, hij verdient een tweede kans. Dat heeft hij jou ook gegeven. Maar doe het wel rustig aan. Niet meteen op hem springen.*
Quinn: *Dat gaat nogal moeilijk bij Chris. Laten we even eerlijk zijn. Dat lichaam😍*
Ik schud lachend mijn hoofd.Amy: *Hou je in. Chris is van Angel.*
Net op dat moment komt Chris mijn kamer weer in met alleen een handdoek om zijn middel. Er liggen nog een aantal waterdruppels op zijn huid. Ik bijt op mijn lip als ik zijn gespierde buik zie. Quinn heeft gelijk. Het is moeilijk om Chris Evans te weerstaan.
JE LEEST
Breaking The badboy
RomanceOp een feestje sluit Angel een weddenschap af met haar twee beste vriendinnen. Ze moet ervoor zorgen dat een jongen van school verliefd op haar wordt waarna ze hem weer kan dumpen. Klinkt makkelijk, toch? Er is echter één klein probleem, Angel is ni...