46

7.7K 304 73
                                    

{Chris}

Tegen zes uur haal ik Angel op. Wanneer ze in de auto stapt glimlacht ze en drukt een kus op mijn lippen.

'Heey' begroet ze me.

Na zo'n halfuur zijn we aangekomen bij het restaurant en nemen we plaats aan een tafeltje. Dit is duurder dan waar ik normaal naartoe zou gaan, maar Angel verdient dit. Angel zit naast me aangezien het een ronde bank is die om de tafel heen staat. We zitten hier redelijk beschut. Ik pak de kaart en sla hem open. Angel kijkt aandachtig naar de vele gerechten.

'Chris, dit is toch veel te duur?' Ik schud mijn hoofd.

'Ik heb gespaard om dit te kunnen doen' zeg ik. 'Bijna alles wat ik verdien zet ik op mijn spaarrekening.'

'Heb je een baantje?' vraagt Angel verbaasd. Ik knik. 'Wat doe je dan?'

'Ik werk er nog niet lang' zeg ik. 'Maar ik werk in een garage.'

'Leuk!' Ze glimlacht. 'Dan kan jij mijn toekomstige auto repareren.' Ik knik lachend. Wanneer er een serveerster komt geven we onze bestelling door. Plotseling valt mijn blik op een stel in de deuropening van het restaurant. Het zijn twee mensen die ik maar al te goed ken, Iris en Thijs. Wat moet ze met hem? Hij is de grootste eikel die er bestaat en gebruikt haar alleen voor seks.

'Wat is er?' vraagt Angel terwijl ze mijn blik volgt. 'Oh...' Angel heeft ze dus ook gezien.

'Is dat niet die ene jongen die we ooit in de lift tegenkwamen?' vraagt ze dan. Ik knik. 'Hij leek een klootzak.'

'Dat is hij ook' grom ik.

'Chris, laat ze' zegt Angel. 'Als Iris iets met hem wilt moet ze het zelf weten.' Ik knik en sla mijn arm om Angel heen.

Na het eten neem ik Angel mee naar het strand. Het was vandaag over de twintig graden dus nu is het ook nog lekker weer. Hand in hand lopen we langs het water tot Angel opeens stil staat.

'Shit' vloekt ze. Ik kijk haar vragend aan.

'Wat is er?'

'Je verjaardag!' roept ze. 'Ik ben het helemaal vergeten.' Ik lach. 'Chris, dit is niet grappig.'

'Angel, ik ben overmorgen pas jarig' stel ik haar gerust. 'Relax.' Ze slaakt een zucht van opluchting en loopt dan weer verder. Wanneer de zon onder begint te gaan trek ik Angel verder mee het zand op. Ik trek mijn jas uit en leg die op het zand waarna Angel en ik erop gaan zitten. Vrijwel meteen kruipt Angel tegen me aan en sla ik mijn arm om haar heen.

'Ik hou hiervan' verzucht ze.

'Ik ook.' Ik druk een kus op haar haren en haal zacht mijn vingers er doorheen.

'Het is allemaal zo raar' zegt Angel opeens.

'Wat?' vraag ik.

'Die avond dat we elkaar "ontmoette"' begint Angel. 'Ik had net die weddenschap met Quinn en Amy afgesloten en toen reed jij me aan. Het leek wel voorbestemd.'

'Misschien was dat het ook wel.' Mijn vingertoppen glijden teder over haar arm heen.

'Ik had gewoon meteen eerlijk moeten zijn tegen iedereen' mompelt ze.

'En ik had nooit naar Iris moeten gaan' zeg ik. 'Maar het is voorbij nu. Ik wil me niet meer focussen op het verleden. We hebben allebei fouten gemaakt.' Ze knikt.

Een aantal minuten zit Angel zwijgend in mijn armen, starend naar de zonsondergang. Ik hou van haar. Na alles is ze nog steeds bij me. Na Iris is ze niet van me weggelopen.

'Laten we gaan' mompel ik als het zo goed als donker is. 'Ik wil je nog meenemen naar een plek.' Even kijkt Angel me verbaasd aan, maar ze staat wel op. Ook ik sta op en ik raap mijn jas van het zand waarna ik mijn arm om Angel heen sla. Zo lopen we terug naar mijn auto.

'Waar gaan we heen?' vraagt Angel als we in de auto zitten.

'Een uitkijkpunt' antwoord ik. 'We zijn er binnen vijf minuten.' Ze knikt en staart naar buiten.

Ik parkeer de auto op een heuvel waarna we uitstappen. Meteen leg ik mijn jas om Angels schouders.

'Dank je' glimlacht ze. Ik glimlach terug en we nemen plaats op een bankje. De sterren twinkelen in de donkere lucht.

'Het is prachtig' zegt Angel. Ik knik instemmend.

'Chris' begint ze dan. 'Ik heb eigenlijk nooit écht een badboy in je gezien. Je hebt veel meisjes in je bed gehad, maar dat hebben wel meer mensen gehad. Maar je bent nooit gemeen tegen me geweest eigenlijk.'

'Ik heb je wel gekwetst' mompel ik. 'Toen over je ontmaagding...'

'Je hebt me niet gekwetst' zegt ze. Ik schud meteen mijn hoofd.

'Ik heb je wel gekwetst en dat weet je' zeg ik. 'Ik was je eerste keer en ik weet dat dat veel betekent voor meisjes. Het betekende ook veel voor mij dat ik dat bij jou mocht doen. En ik heb gedaan alsof het me niets deed.'

'Chris, het is al goed' verzekert Angel me. 'Ik hou van je.' Ze duwt een zachte kus op mijn lippen. Even staar ik diep in haar blauwe ogen voor ik mijn lippen opnieuw de hare laat raken. We raken verwikkeld in een gepassioneerde, maar toch tedere zoen. Zacht laat Angel haar hand door mijn haar gaan.

'Ik hou zoveel van je' mompel ik tegen haar lippen aan. 'Vergeet dat alsjeblieft nooit.' Ze glimlacht klein waarna ze me weer zoent. Angel is degene waarmee ik wil zijn. Nu weet ik het zeker. Er is niemand die me zo gelukkig kan maken als Angel. Ze is mijn persoonlijke engel.

THE END

(Dit was het laatste hoofdstuk van Breaking the badboy! Heel erg bedankt voor het lezen en het stemmen. Ik vond het super leuk om hieraan te schrijven. Even weer een oude vertrouwde cliché, maar dan toch net iets anders. Er zal geen epiloog komen. Nogmaals heel erg bedankt voor alles. Ik hoop dat jullie mijn nieuwe boek One night ook zullen gaan lezen x)

Breaking The badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu