{Chris}
Thuis aangekomen schop ik mijn schoenen uit en loop verder naar de keuken. Ik zucht diep en steun met mijn ellebogen op het aanrecht. Wat heb ik gedaan? Ik had nooit naar Iris moeten gaan. Het zou er al niet meer toedoen wat ze zou zeggen. Het bewijst alleen maar hoe erg ik mijn leven heb verkloot. Bovendien heb ik Angel. Hoe moet ik haar dit in godsnaam vertellen? Ze zal me haten. Ik haat mezelf ook.
'Verdomme!' vloek ik en ik geef een klap tegen het aanrecht. Ik moet het Angel vertellen. Waarom ben ik zo'n enorme klootzak? Haar vader is vreemdgegaan. Ik zou er voor haar moeten zijn. Maar wat doe ik? Ik ga zelf vreemd. Als ik het Angel vertel zal ze volledig instorten. Ik vertel het haar, ooit. Op het goede moment. Niet wanneer haar familie op het punt staat uiteen te vallen.
Ik pak mijn telefoon en zie dat ik een bericht heb van Angel.
*Sorry dat ik je nu nog lastig val. Maar ik kan niet slapen en ik voel me gewoon klote.*
*Moet ik naar je toekomen? Mijn moeder is bij Marc.* stuur ik snel terug.
*Wil je dat? Het hoeft echt niet. Ik snap het als je even een avond alleen wilt zijn.*
*Angel, ik wil bij jou zijn. Ik kom er nu aan.* Ik trek mijn schoenen weer aan en pak een jas van de kapstok waarna ik naar buiten loop.
Binnen een kwartier ben ik bij Angels kamer waar ik kort op de deur klop. Al snel gaat de deur open en staat mijn vriendin in de deuropening.
'Heey' glimlacht ze en ze trekt me naar binnen waarna ze een kus op mijn lippen drukt. 'Bedankt dat je bent gekomen.' Ik glimlach en trek mijn jas en schoenen uit. Angel trekt haar badjas uit en laat hem op de grond vallen. Ik slik. Ze heeft alleen haar ondergoed nog aan.
'Moest ik hiervoor komen?' vraag ik. Ze haalt haar schouders op en loopt naar me toe.
'Zou je dat erg vinden dan?' Meteen schud ik mijn hoofd. Angel drukt haar lippen op de mijne en ik beantwoord haar kus gewillig. Ik sla mijn armen om haar heen en vraag met mijn tong om toestemming die ik meteen krijg. Mijn shirt ligt al snel op de grond en ook mijn broek ligt op mijn enkels. Ik stap eruit en til Angel op waarna ik haar op bed leg. Ik plaats tedere kusjes op haar hele lichaam. Angel begint sneller te ademen naarmate ik dichter bij haar dijbeen kom. Ze pakt de deken vast. Ik schuif mijn hand in de hare zodat ze die kan vasthouden.
Ik laat me minuten later naast Angel neervallen en sla mijn armen om haar heen wanneer ze tegen me aan kruipt.
'Angel' mompel ik. 'Zou je me vergeven als ik iets stoms doe?'
'Ligt eraan wat het is' zegt ze. 'Hoezo?'
'Gewoon.' Ik laat mijn vingertoppen over haar zij glijden.
'Chris, je moet heel wat gedaan hebben om mij weg te krijgen' zegt Angel dan. 'Ik hou van je.'
'Ja, maar kijk hoe ik reageerde op die weddenschap' mompel ik.
'Dat was omdat ik het voor je had verzwegen' zegt ze. 'Ik zou ook boos worden als iemand iets verzwijgt.' Ik zucht. Ik kan het haar maar beter vertellen.
'Ik heb met Iris gepraat' begin ik. 'En toen hebben we gezoend.'
'Wat?' vraagt Angel terwijl ze rechtop gaat zitten. 'Jullie hebben gezoend?' Ik knik.
'Het spijt me echt heel erg' zeg ik. 'Ik ben zo stom geweest.' Er ontstaan tranen in Angels ogen, shit.
'Heb je nog gevoelens voor haar?' fluistert ze.
'Nee' zeg ik snel. 'Ik hou alleen van jou.'
'Ga alsjeblieft weg' zegt Angel terwijl er een traan over haar wang rolt. 'Ik moet even nadenken.' Mijn hart breekt.
'Angel...'
'Alsjeblieft' smeekt ze. 'Ik wil niet dit gesprek midden in de nacht voeren.' Ik knik en stap uit bed. Snel kleed ik mezelf aan en werp nog een laatste blik op Angel voor ik de hotelkamer verlaat. Buiten geef ik een harde klap tegen de muur. Ik haat mezelf.
{Angel}
Zodra Chris weg is laat ik mijn tranen in vrije loop. Hoe kan hij haar zoenen? Ze heeft hem verlaten. Ben ik niet genoeg voor hem? Mijn hart is gebroken. Het is niet dat ik altijd eerlijk ben geweest tegen Chris, maar ik ben niet naar een ander gegaan. Ik heb Iris ook gezien. Ze is knap, heel knap zelfs. Ik zou haar zelfs over mij verkiezen. Chris zou gek zijn om niet voor haar te gaan. Hij was verliefd op haar en heeft het nooit kunnen afsluiten. En nu is ze terug. Ik weet niet wat ze van hem wilt, of ze nog iets in hem ziet.
Na lang nadenken val ik rond vier uur 's nachts eindelijk in slaap.
'Angel, we moeten praten.' Chris' stem klinkt zwaar. 'Ik heb een relatie met Iris.' Mijn hart lijkt te stoppen met kloppen.
'En wij dan?' breng ik uit.
'Het is over tussen ons.' Hij pakt Iris' hand vast en zoent haar.
Banend in het zweet word ik wakker. Mijn telefoon geeft aan dat het acht uur is. Zuchtend stuur ik een bericht naar Quinn en Amy.
*Heey, kunnen we praten? Ik heb even iemand nodig nu.*
*Natuurlijk, waar en hoe laat?* stuurt Amy terug. We spreken een tijd en een plaats af en dan stap ik uit bed.
JE LEEST
Breaking The badboy
RomanceOp een feestje sluit Angel een weddenschap af met haar twee beste vriendinnen. Ze moet ervoor zorgen dat een jongen van school verliefd op haar wordt waarna ze hem weer kan dumpen. Klinkt makkelijk, toch? Er is echter één klein probleem, Angel is ni...