40

5.7K 254 245
                                    

{Chris}

Zuchtend draai ik me om in bed. Ik heb de hele nacht amper geslapen. Het is nu eindelijk negen uur. Als het goed is is Iris al wakker. Zij is altijd super vroeg wakker. Ik pak mijn telefoon en stuur haar een bericht.

*Hey, wat zullen we vandaag gaan doen?*

*Ik heb niet echt zin om actief te doen.*  krijg ik al snel terug.

*Dagje Netflix dan maar?*

*Klikt geweldig. Je kan naar mij toekomen. Sofia is de hele dag bij haar vriend vandaag.*

*Ik ga me even aankleden en dan kom ik eraan. Kan je je adres even sturen?*  Zodra ik Iris' adres heb ontvangen stap ik uit bed en loop naar de badkamer. Onder de douche glimlach ik breed. Ik weet niet wat het is. Maar steeds als ik aan Iris denk krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Na een korte douche ontbijt ik snel en maak me dan verder klaar.

Binnen een half uur zit ik in de auto onderweg naar Iris' appartement.

Wanneer mijn navigatie aangeeft dat ik er ben parkeer ik de auto en loop naar binnen. In de lift wacht ik ongeduldig tot hij boven is. Als de deuren eindelijk openen loop ik snel de lift uit en loop de gang door naar de goede deur. Ik heb echt zin om haar weer te zien. Kort druk ik op de bel en binnen een aantal seconden vliegt de deur open.

'Heey' begroet ze me glimlachend en ze drukt een kus op mijn lippen.

'Hey' glimlach ik terug en ik trek mijn jas en schoenen uit.

'Wil je iets drinken?' vraagt Iris.

'Ja, lekker' antwoord ik.

'Ga vast zitten' zegt ze. 'Ik kom er zo aan.' Ik knik en ga op de licht roze bank zitten. Even kijk ik rond. Dit is echt een typisch meidenappartement. Veel wit en pastelkleuren en veel decoratie.

'Hier.' Iris zet een glas drinken op tafel en komt dan naast me zitten. 'Wat wil je kijken op Netflix?'

'Moet je dat echt nog vragen?' lach ik. Ze schudt haar hoofd en start Netflix op. Al snel heeft ze een horrorfilm aangezet. Iris is een van de weinige meisjes die ook van horrorfilms hield. Bijna elke week keken we wel een film. En als we niet bij elkaar waren facetimeden we elkaar terwijl we dezelfde film keken. Iris nestelt zich tegen me aan en meteen sla ik mijn arm om haar heen.

'Ik heb je gemist' mompelt ze.

'Ik jou ook' geef ik toe. Na zo'n halfuur hebben we vrijwel alleen nog maar aandacht voor elkaar. Iris kruipt op mijn schoot en laat haar lippen de mijne raken. Onze zoen begint rustig, maar al snel loopt het uit tot een zoen vol passie. Mijn handen glijden onder haar shirt waardoor ze zich dichter tegen me aan duwt. Binnen enkele seconden ligt haar shirt op de grond en ook die van mij ligt ergens in de kamer.

'Waar is je kamer?' vraag ik terwijl ik haar optil.

'Eerste deur die je in de gang tegenkomt' mompelt ze. Ik knik en duw de deur van haar slaapkamer open. Daar leg ik haar op bed neer en maak de knoop van haar broek los. Niet veel later hebben we beiden alleen nog maar ons ondergoed aan. Ik ga boven haar hangen en plaats tedere kusjes over haar hele lichaam. Zacht kreunt ze wanneer mijn lippen haar dijbeen raken. Dit is altijd al haar zwakke plek geweest.

'Chris' brengt ze uit. 'Alsjeblieft.' Ik grijns en zoen haar weer.

{Angel}

Met knallende hoofdpijn word ik wakker en zuchtend kijk ik op mijn telefoon. Het is bijna twaalf uur. Ik kreun en sla het dekbed van me af. Nog voor ik mijn bed uit ben gestapt word ik gebeld door Amy.

'Wat is er?' vraag ik vermoeid.

'Ik moet je iets vertellen' zegt ze. 'En je gaat het niet leuk vinden.'

'Wat?' Mijn hartslag stijgt.

'Chris gaat voor Iris' vertelt Amy. 'Dylan vertelde het me net.'

'Hoe weet hij dat?' vraag ik. 'Sinds wanneer?' Mijn hoofd explodeert bijna van alle vragen die ik op dit moment heb.

'Dylan kwam Chris' moeder vanochtend tegen in de supermarkt' legt Amy uit. 'En toen vertelde ze dat Chris gisteravond naar haar toe was gekomen omdat hij twijfelde. En toen zei zijn moeder dus tegen hem dat hij voor Iris moet gaan als zij hem gelukkig maakt. En vanochtend is Chris naar Iris gegaan.'

'Dank je' mompel ik. 'Dat je dit hebt verteld. Ik moet nu gaan.'

'Angel, als je wilt praten' begint Amy. 'Ik ben er voor je, hè?'

'Weet ik' zeg ik. De brok in mijn keel groeit. 'Maar ik moet even nadenken nu.' Zonder op antwoord te wachten hang ik op. Verbijsterd staar ik voor me uit. Hij is echt voor haar gegaan. Er is geen kans meer dat Chris en ik ooit nog bij elkaar komen. Ik bijt op mijn lip en besluit een bericht naar hem te sturen.

*Dus dit is het? Ik maak het uit en jij steekt meteen je tong in haar? Ik dacht dat je anders was. Ik gun je oprecht het beste, maar ik had gewoon gehoopt dat het anders zou gaan. Veel geluk met haar.*

Alles voelt klote op dit moment. Mijn ouders die in een scheiding liggen, Chris die nu al een ander heeft. Wat kan er nog meer fout gaan?

Breaking The badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu