'Ve bir anda çıktın karşıma o sihirli sözcükleri söyledin ; Seni Seviyorum...'
Anonim : Biliyor musun ? Bana inanmıycağını bile bile sana birşey söylemek istiyorum.
Anonim : Üzülmeni istemem ama sevgilim dediğin kız arka bahçede bir çocukla yiyişiyor.
Anonim : İnanmazsan gel kendin bak.
Anonim : Kendimi inandırmak için fotoğraf atardım.Fakat midem buna izin vermiyor.
Boraşkım : Ne saçmalıyosun yine amk ?
Anonim : Dediğim gibi arka bahçeye gelip kendin gör.
Boraşkım : Geliyorum bekle lan.
Anonim : Üzülmen için yapmadım.Emin ol.Ama bunu görüp sevdiğin kızın ne hallerde olduğunu görmeni ve daha fazla aldatıldığını saklamak istemedim.
(Görüldü : 9.30)°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Bu iğrenç görüntüyü her ne kadar görmek istemesemde Bora'nın bunu görmesi gerekiyordu.
Bana inanmazsa diye garanti olarak fotoğraf çektim.Midem ne kadar bulansada.
Tamam Mine güzel kızdı.Ama bunu böyle işlere yorması.Ve Bora'yı gözümün önünde aldatmasına izin veremezdim.
Görüş alanıma Bora girince olacakları izledim.Bora sinirden Mineyi çocuğun kucağından kaldırıp tokat attı.Her ne kadar kadına şiddete meyinli olmasamda hak etmişti.
Çocuğuda yumruklarıyla öldüresiye dövmeye başlamıştı.Buna izin veremezdim.Hemen Ardayı aradım ve arka bahçeye gelmesini söyledim.
Sorgulamadan geldi ve Boray'ı tutup sakinleştirdi.Arda bizim ortak bir arkadaşımız olduğundan sesini çıkartmadı.
Anonim : Her ne kadar kadına şiddete meyinli olsamda o bunu hak etti.Seni üzdüysem özür dilerim.Ama gerçekten midem bunu daha fazla kaldıramadı.Ve inan bana o seni ilk defa bugün değil her gün aldatıyordu.
Boraşkım : Gerçekleri görmemi sağladın.Bunun için sana teşekkür ederim.Ama bırak artık peşimi.İstemiyorum kızım seni ! Sinirliyim zaten yazma daha fazla.
Lanet olsun ki bildirim sesini kısmadığım için sesi duydu.
Boraşkım : Burdasın ?
Anonim : Ehehe yok canım.Ne alaka ? Ben niye arka bahçede bir arabanın arkasında saklanıyımki ?
Boraşkım : Yerini belli ettin yanlız ya gelirsem oraya ?
Anonim : Hazır değilim.Görmek istiyorsan gel.Ama ben buna ne hazırım ne de bana vereceğin tepkiye hazırım.
Boraşkım : Gelmicem.Korkma.
Anonim : Olum gerçekleri gördün ya çok mutlu oldum beh dkdmskmd.
Boraşkım : Zaten ayrılcaktım iyi oldu aslında :))
Anonim : SWN CUFANMİSN ABW ÇPK MYTLT ULDQM ŞAEN
Boraşkım : Çarpıldın mı lan noldu dkdjkdndkd
Anonim : OLQBLR OHA BQNQ RQNDWM QTYN
Boraşkım : Tamam.Anladım ben seni dkdjdksk.
Anonim : Yapma şöyle ani şeyler bünyeme zararlı.Gözlerini sevdiğim.
Boraşkım : Sg.Yavşama.
Anonim : Sesi duydunmu ?
Boraşkım : Hangi sesi ?
Anonim : Kalbimin kırılma sesini 💔
Boraşkım : Gerizekalı dkdjdkdk
Anonim : Biliyor musun ? Sana baktıkça içimde olan tarifsiz duyguyu seviyorum.
Boraşkım : Yemek mi o tarifi olsun ? ksmskdmdmsmsm.
Anonim : Amk Bora sen çok değiştin lan.Bide oldu mu şimdi bu ? Sana şurda aşk şeysileri söylüyorum.Sen espiri yapıyon.Olmadı bu zalımın oğlu.
Boraşkım : Tutamadım kendimi krdkkdkdjdidkdkdk.
Anonim : Hep Arda'yla takılmaktan bunlar.
Boraşkım : İlk defa seninle aynı fikirdeyim dkdkdkdk.
Anonim : Nice ilklere...
(Görüldü : 10.05)Bu olaydan sonra benimle boyle yazışmasını beklemezdim açıkçası.Ama oldu belkide Mineyi ona unutturucak kişi benimdir ?
Belkide ona eğlenceli kişiliğimi yansıtmalıyımdır ?
|||||||||||||•|||||||||||||
Merhaba !
Bu bölüm kısa oldu ama bugün baya bölüm yüklemeyi düşünüyorum 😛