~57~

72 5 3
                                    

"Senin ne işin var burda ?" dedim.Sonra ise yanındakine baktım."Pardon sizin ?" dedim.

"Nişanlanmışsın ve kırgın ayrılmak istemedik.Arda davet etti de." dedi.

"Ama ben etmedim.Hadi yallah Arabistana !" dedim."Kim gelmiş kız-" derken annem aniden sustu ve "Ayyy Bora oğlum ! Ayyy benim maviş gözlü çoçum gelmiş." diyip sarıldı.

Beni böyle sevmiyon kadın !

"Nasılsın Ayten teyze ?" dedi onlar konusurken içeri gittim.Ardanin yanina gidip "Neden onu cagirdin ?" dedim."Bak Su.Evet sizin araniz kotu ama oda benim yakin arkadasimdi.Ve kırgın ayrilmanizi istemedim.Kusura bakma ama yapmam gerekti." dediginde sustum.Hakliydi.

Egemen bana kafasını 'kim gelmiş' dercesine salladı tam cevap vericeğim sırada içeri girdiler.Koşarak Egemenin yanına gittim.

Lan bu niye rahat ?!

Bora bize doğru geldiğinde Egemene elini uzattı.Oda elini sıktı ve gülümsediler.

Ay höst ulan !

"Dışarı çıkıp konuşalım mı ?" dedi bize bakarak.Ben tam cevap vericekken "olur." dedi Egemen.

Babamlardan izin koparıp dışarı çıktık.Arda ve İrem gelmek istemedigi için zorlamadik.

Boranın yanındaki kıza baktım.Hala o kızdı.Vayh be ! Büşraydı galiba.

"Evet.Nasılsınız bakalım ?" dedi."İyiyiz siz ?" dedi Egemen."İyi." dedi ve sessiz kaldık.

Egemen hayatım iyimisin ne bu rahatlık ?!

"Geçmiş hak-" diye konuşmaya başlayan Borayı Egemen kesti."Geçmiş hakkında konuşursak işin içinden çıkamayız kardeşim.Bak sende mutlusun bizde.Moral bozmaya gerek yok." dedi.

Ayol ponçikirellamısın ?

"Haklısın.E o zaman sohbet edelim." dedi ve konu açıp aralarında konuşmaya başladılar.

Umrumda değılsınız.

"Eee sizin meslekler ne ?" dedi Bora."Matematik öğretmeniyim ben." dedim."Bende kendi şirketimi açtım." dedi Egemen.

"Siz ?"

"Bende kendi şirketimi açtım."

"Bende resim öğretmeniyim." dedi Büşra.Ayol bu kız çok sakin ! Hemde konuşmuyor.

Egemen ve Bora tekrar konuşmaya başladıkları zaman Büşraya dönüp "Senden naber kız ? Hiç konumşuyon." dedim.

"Ayak uyduramadım.İyi sen ?" dedi."İyi." diyip telefonuma döndüm."Yanlış anlama.Sonuçta geçmişte iyi-" diyemeden sözünü kestim.

"Evet geçmiş,geçmiş... İyi şeyler yaşanmadı ama geçmiş geçmişte kaldı.Şuan herkes farklı yerlerde ve farklı kişilerle.En önemlisi mutlular.Buna bende dahilim.Artık şu eski konu mevzuları bırakıp önümüze dönsek mütüş olur." dedim bıkkınlıkla.

"Haklısın.Bu arada beni nasıl tanımazsın ya ? Fark edersin diyorum ama yok." dedi.

Tövbeyarabbiçoktövbeya.

"Afbuyur ?"

"Hani İzmirdeydik.En yakın arkadaştık.Sonra kavga edip küstük.Sonra biz taşındık konuşmadık bidaha ?" dedi.

"Ayy dur kız hatırladım.Manyak olan Büşü değilmişin kız sen ?" dedim heycanla.

"Evet." dedi gülerek.Hızla oturduğum yerden kalktım ve Boranın sandalyesini çektim."Kalk !" dedim.

"Noluyo lan ?" dedi."Kalksana karşim !" dedim.Sabır çekerek kalktı ve Büşünün yanına oturup yüzünü inceledim.

Gözlerimi kısarak iyice yüzüne baktım."Ay vallaha da manyak Büşü." dedim.Ve sarıldım.Oda sarılınca bize uzaylı görmüş gibi bakan Egemen ve Bora' ya döndük.

"Bu kız böyle değildi." diye mırıldandı Bora."Aynen.Böyle değildi.Sanki büyüdükçe küçülüyo." dedi Egemen.

"O nasıl oluyor lan ?" dedi Bora."Bak şimdi karşim büyüyo yaş olarak ama sanki hala çocukmuş gibi o dönemlere dönüyor anladın ?" dedi.

"Hayır." dediğinde gülmeye başladık.

Ben hiç böyle hayal etmemiştim.

Eski anonim olduğum çocukla şuan bana olan -nişanlım yani- anonim sohbet edip şakalaşıyo.

En önemlisi önceden en yakın olan arkadaşım ve eski sevdiğim sevgili.

Abv.

Beynim yandı mq.

||||||||||||•||||||||||||

Bölüm atamadım kbmayın.

Hastaydım hala hastayım ama olsundu kdkdksndks.

EGEMEN & SU diyenler ?

BORA & BÜŞRA diyenler ?

Bunları siktir edin.En güzel çift ;

ARDA & İREM diyenler ?

Q •|texting|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin