~31~

130 8 0
                                    

Egemen : Annem diyoki söyle Sulara bize gelsinler.Ayten teyzeyi ve seni çok özlemiş.

Su : Yaa evet aslında güzel olur.Bende Suna teyzeyi çok özledim.Anneme sorıyım.

Egemen : Tamam.

Su : Tamam dedi annemde geliriz birazdan.

Egemen : Bekliyoruz.

Hemen hazırlandım ve evden çıktık.Ve annemler geldi.Aynı evde kalıyoruz.

Nazlı,İrem ve Ardayı ikna edip lunaparka götürdü.Bizde evde öyle oturucaktık.İyi oldu aslında Suna teyzenin çağırması.

Evlerine vardığımızda Suna teyze direk anneme sarıldı.Onlar hasret giderdikten sonra bende sarıldım.O sırada içeri Egemen ile Eylül girdi.Eylülde Egemenin kardeşi olur.

Onarlada selamlaştıktan sonra annemler sohbete başladı.

"Kız Su yokmu sende birileri ?" dedi Suna teyze.Gözlerimi Egemene çevirdim.Oda bana bakıyordu.Gülümsedi.Önüme döndüm ve tam cevap vericekken annem atladı.

"Nerdeeee ? Anlamıyorum sen genç kızsın ! Sevgilin nasıl olmaz ? Gerçi ben olsam bende bu pasaklıyla sevgili olmam ama." dedi annem göz devirdim.Egemen ile Eylül gülme krizine girmişlerdi.

"Bak bizim karşı komşunun Mustafa adında oğlu var.Pekte yakışıklı.Yaşlarınızda tutuyo.Görüşüverin ?" dedi Suna teyze.Benim konuşmama fırsat vermeden annem yine konuştu.

"Olur,olur.Kimlerden ? Nereli ? Hangi bölüm okuyo ? Şu kızı alsada kurtulsak." dedi annem.Egemene baktığımda sinirlenmişti.Güldüm ve anneme döndüm.

"Anne kendine gel ! Sen annesin ! Ne bu beni pek vermeye meraklısın ?" dedim gözlerimi kısarak.

"Yavrum bak anlarım ortaokulda sevgilin yoktu.Sonra lisedede yoktu.Ama şimdi lise sonsun ! İnsan bi sevgili yapar ayol ?" dedi.

"Anne istemiyorum ! Ben böyle gayet mutluyum ! Ne güzel sevgilin yok derdin yok oh mis." dedim.

"Aha bizim oğlanda öyle.Soruyorum.Yok diyor.Oda aynı şekilde sevgilin yok derdin yok diyor." dedi.

Sonra ise annemle birbirlerine baktılar.Bir bana bir Egemene baktılar.Sonunda Egemene döndüm oda mal mal annemlere bakıyordu.

Bi dakika... E oha ama !

"Ay yok cnm daha neler ?" dedim gülerek."Niye kız bundan yakışıklı damat mı olur." dedi annem kulağıma fısıldayarak.

"Siz iyice kafayı yediniz şu sevgili mevzusuna." dedim.Egemen hala mal mal bakıyordu.

"Neyse biz hadi odaya gidelim dimi Su abla ?" dedi kaş göz işareti yaparak.Tamam dedim ve odaya gittik.Peşimizden Egemen geldi.

Oturduk ve sohbet etmeye başladık."Lan ben hala anlamadım az önce noldu ?" dedi Egemen.

"Of abi ! İşte annemler sizin aranızı yapmayı düşündü." dedi Eylül.

"He tamam ya." dedi rahatlıkla sonra aniden yerinden kalkıp "Ne dediler ne dedilr ?" dedi.

Ben gözlerimi devirip önüme döndüm."Hoayda ! Aranızı diyorum yapmayı diyorum düşündüler diyorum." dedi Eylülde.

"Oba ! Oldu bu iş !" dedi Egemen.Ona mal mal bakarken kalp atışlarımı durduramadım.Really ?

"Of Egemen ! Ayrıca ben kısmetimi buldum.Mustafa ile olabilir.Yakı-" diyemeden susmak zorunda kaldım.Çünkü Egemen şuan beni bakışları ile öldürdü.

"Ee,ıı,şeyyy.Tamam nikah tarihi alabiliriz." dedim.Sırıtarak "O çoktan hazır gülüm." dedi.

Eylül ise mal mal bize bakıyordu.Bu arada Eylülle aramızda 3 yaş var.Yani 15 yaşında.

"Siz hayırdır ?" dedi."Biz hayır değiliz." dedi Egemen.

Ona gözlerimi devirdim ve Eylülün kulağına fısıldadım "Abin bana yanıkta yavrum ondan böyle mal." dedim.

"OHAAAAAAAAA ! NE DEMEK ABİ-" diyemeden ağzını kapadım.Ve sus dedim.Salak ya ! Annemler falan gelecek şimdi öh !

Elimi çektim ve bir bana bir Egemene baktı."Ben zaten biliyodum." diyip omuz silkti.Tek Kaşımı kaldırdım ve "Nerden biliyorsun ?" dedik.Evet dedik.Egemen ile ayni anda söyledik.

"Yok canım neden abimin telefonunu karıştırıyım ?" dedi.Ben gülerken Egemen sinirle bakıyordu.

Biraz daha böyle vakit geçirdikten sonra yarın okul çıkışı için Egemenle sözleştik.Yemek falan yicez.

Eve geldiğim gibi üstümü değiştirdim.Yatağa uzanıp telefonda takılmaya başladım.Egemenin hesabına girdim ve gezinmeye başladım.

Aslında fena sayılmazdı.Baya yakışıklıydı.Yani onu sevebilirim bence ya.Hem salak.Bende salağım.Tamamlarız birbirimizi ?

Sabah alarm ile uyandım ve okula geldim.Dersler falan derken bitmişti.

Hemen eve geldim ve giyindim.Daha sonra ise Egemenle sözleştiğimiz gibi bir cafeye gelip birşeyler yedik.Sohbet,muhabbet fln.

"Hep böylemi devam edicek ?" ani gelen soruyla kalakalmıştım.Anlamıştım ne ima ettiğini."Ne ?"

"Diyorum ki seni sevdiğimi bile bile böyle devammı edicez ?"

"Evet yani sanırım.Düşünmem gerek."

"Bak Su ! İstemiyosan baştan söyle ümitlendirme beni ! Sonra sen yoluna bak ben yoluma."

Ne yani ? Bu şimdi eğer istemezsem hemen vazmıgeçicek ? Böyle sevgi olmaz o zaman !

"Tamam istemiyorum.Zaten istemedim diye benden vazgeçicek bir çocukla işim olmaz."

"Ben öy-"

"Tamam egemen.Sen yoluna ben yoluma okey ?" diyip sinirle çantamı aldım.Ve eve gittim.

Gerizekalı ben ! Nasıl olurda güvenirim ki ? Zaten hep güvendiğim kişiler vurdu arkamdan !

||||||||||||•||||||||||||

Sa.

As.

Tşk.

Öd.

Bb.

Q •|texting|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin