~21~

143 8 0
                                    

-Bir gülüşü var kelebek görse ömrü uzar.-

Q : Selam yavrum,ben akvaryumum.

Su : Balık olduğunu bilmiyodum.

Q : Zekana kurban.

Su : Hemen yavşama.

Q : Aa ne yvşmsı cnm övdm sdce .s.s

Su : Slk.

Q : Bende seni canım.

Su : Slk.

Q : Anladım çok seviyon.

Su : Bak Q'cum.Şu sıralar zaten derdim başımdan aşkın.Buraya kafa dinlemeye geldim.Ve onu unutmaya.Şimdi sen böyle yazınca garip hissediyorum.Ve yani beni sevdiğine doğrusu inanamıyorum.Sonuçta ben borayı tanıyodum.Ve oda beni tanıyodu.Ne biliyim garip geldin bana bi ?

Q : Ya benide tanıyosan ?

Su : Sanmam.İzmirde arkadaşlarım sınırlıdır.Hatta iki tane arkadaşım var.Egemenle,Duru.

Q : Tamam da ben arkadaşız demedim zaten ?

Su : Neyse ben sigara icicem by.

Q : Yahu yeter artık içme şunu.Kendine zarar veriyorsun.Onun yüzünden başladın zaten ama bi sonu olmalı bunun.Bak tekrar söylüyorum kendine zarar vermekten vazgeç !

Su : Napıyım ha ? Napıyım ! Söyle ? Hiçbirşey.Mutlu görünmeye çalış,herkese gülümse bla bla bla.Bıktım anlıyomusun bıktım.Mutlu görünmekten gülmekten bıktım.Ben onu seviyorum be seviyorum ! Onunla sigaraya başladım.Ve her ne kadar zehir olduğunu bilsemde bana onu hatırlattığı için katlanıyorum buna.Ağla rahatla diyolar.Rahatlayamıyorum.Her dakika ağlasamda içimdeki acı geçmiyo.En azından sigara içince sanki bir kaç saniye senin için aklından çıkıyor sevdiğin.

Q : Peki ben napıyım ? Söylesene.Buraya zaten 13 yaşındayken geldiniz.Okula burda devam ettiğinde bende vardım.Zaten orada gördüm.15 ine kadar seninleydim ben.Sen görmedin beni.Zaten sonra gittin.Takıntı olarak düşündüm önce.Sonra bir baktım bu gözler seni görmeden,bu kalpte seni hissetmeden yapamıyr.Yaz tatilinde geldiğinizde o zaman anladım işte sana aşık olduğumu.Ben seni bu kadar severken sen gelmiş bana onu nasıl sevdiğini anlatıyosun.Ve gelmişsin sevgimi sorguluyosun.

Q : Bu hayatta kimse benim sevgimi sorgulayamaz.Buna sende dahilsin.Ailemden sonra belkide ilk kez birini seviyorum.Ve bunu kimsenin sorgulamaya hakkı yok ! Ha bu arada dinle sen başını.Bi daha sen istemediğin sürece yazmam hadi eyw.
(Görüldü)

||||||||||||||•|||||||||||||

Q bebekim napıyosun ağladım aq.

Üsücü bir bölümden selam.

Bu arada bazı kelimeler karışık olabilir.Ne yazdığımı bilmiyorum sksjelsklsnslsms.

Q •|texting|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin