Son kez bir umutla zili çaldım.Fakat yine kimse açmayınca umudumu kaybedip eve geri döndüm.
Bu kız nasıl görümce anlayamöröm.
İnsan yengesine yaparmı bunu ?!
Görümcecim : Yenge kb.Gelmezsin,üşenirsin die şaaptık.
Su : Siktir,deli !
Bu kullanıcıyı engellediniz.
Herneyse moral bozmak yok.
Sakinim.
3
2-
"OHAAAAAA !" diye biri bağırdı.Lan sakinim amk.Sakin !
"NE BAĞIRIYOSUN MQ KIZI !" dedim.Tabikide annemler evde değil.Böyle konuşamazdım yaneee.
"Kanka çok güzel değil mi?" dedi İrem."Ney ?" dedim.Kolyesini gösterdi.Gerçekten çok guzeldi.
Mk Egemeni.Ağlıcam.
Kolyenin üstünde A♥İ yazıyordu.Fakat değişik ve o kadar basit değildi.
"Ya bu çocuğu yerim ama ben !" dedi.Gözlerimi devirip odama kapandım.
E : Bugün bize gelmişin kdjsjdksnsksnsm.
S : Sen evde değilmiydin ?
E : Evde değildim.Teyzemdeydik.
S : Hea taam.Bu arada konuşma benle.
E : Hoaaaaydaaaa ! Yine noldu ?
S : Arda İreme hediye almış.Hemde kolye.Hemde üstüne A♥İ yazan bir kolye.Hemde hediye.Sen anca otur öyle mal mal.
E : Peh.Bumuydu ?
S : Ne demek bumuydu ya ?!
E : Basit şeyler mi istiyorsun ?
S : Buna nasıl basit dersin ? Bir insanı mutlu eden şeyler ne para olmalı ne de gösterişli şeyler.Bir insan sevgiyle bile,küçük hediyelerle bile mutlu olabilir tamam mı ! Bunu o kadar hafife alma.Gerçekten kırıldım.
E : İyide ben onu o anlamda demedim ki !
(Görüldü.)E : O kadar basit bir şey mi istiyorsun ben sana sevgimi vermişken dicektim mq !
Mesaj göndermeniz engellenmiştir.E : Hep böylemi yapıcaksın ! Saçmalık.İnsan bir dinler.
Mesaj göndermeniz engellenmiştir||||||||||•|||||||||||
Acaba kötülük yapıp aralarınımı bozsam la ?
niahahhahahahahhaha.