~26~

147 5 1
                                    

Multimedya : Su Yılmaz

-kimi sevdiysek gitti 🌹-

Q : *fotoğraf

Q : Çaktırmadan bak !

Su : Saoollllll :*

Hemen cevaplara baktım.Ve sınavı hocaya yakalanmadan atlattım.Sınavdan çıktıktan sonra bizimkilerle konuşmaya başladık.

"Nasıl geçti sınavlar ?" dedi Egemen."Valla benim çok iyiydi." dedim sırıtarak."Benimde güzeldi." dedi İrem."Hafif zorlandım ya." dedi Duru.

"Senin ?" dedim Egemene."Güzeldi." dedi."Arda nerde ?" dedi İremde.Harbi nerde la bu mal çocuk.

"Harbi ya nerde bu mal ? Erken bitirdi bide." dedi Duru aklımı okumuşcasına.Ona hayran hayran bakarken gelen sesle bakışlar o yöne döndü.Evet Arda geldi.

"Lan az kalsın düşüyordum." dedi ve yanımıza geldi."Nasıl geçti sınav ? Erkende bitirdin ?" dedim."Çok güzeldi.Lan bende ona şaştım ya iki dakikalık sınavdı ?" dedi Arda.

Hepimiz ona ağzımızı açmış bakarken Duru lafa atladı."Lan nasıl kolaydı hadi ön sayfa güzeldi de.Arka taraf baya zordu." dedi.

"Siktir ! Arka sayfadamı vardı ki ?" dedi Arda.Gülmemek için kendimi zor tuttum ve "Vardı." dedim.

"Koca bir siktir daha ! Lanet olasıca pslik sınavlar !" dedi ve hemen arkasına döndü.

"AHMEĞT HOCAĞMMMM Bİ BAKARMISINIĞZ OĞ SINAVIĞN ARKASIDA VARMIŞ BEN GÖRMEDİM!" dedi ve koşarak hocanın yanına gitti.

Hepimiz kahkaha atmaya başlamıştık bile.O sırada Egemenle göz göze geldik.Ona hafif tebessüm ettim.Önüme dönmek istesemde o kadar derin bakıyorduki bu mümkün değilmiş gibiydi.

Ha bu arada Egemen benim ilk aşkım olur.Yani baya küçükken olmuş birşey.Ama olsun.Durun anlatıyım merak edersiniz siz şimdi.

Buraya lise birken gelmiştik.Eğitimime burada devam etmiştim.Sınıfa ilk geldiğimde herkes benle dalga geçiyordu.Evet maddi durumumuz iyiydi.Ama -yani sanırım- o zamanlar pekte güzel değildim.Yani ergenlik döneminde olduğum için sivilcelerim ve çok olmasada kilom vardı.Daha sonra benle uğraşmayı kestiler.O süreç boyunca bana hep Egemen destek oldu.Ona alışmıştım.Aynı sınıfta değildik.Fakat sınıflarımız karşı karşıyaydı.Her zaman abilik taslardı bana.Ve hep ona abi dememi isterdi.Benden bi yaş büyüktü.Okula geç yazılmıştı.Ve bu benim ona abi diyeceğim anlamına gelmiyordu.Duru ilede onun sayesinde tanıştık.Zaten Arda ile arkadaştık fakat Arda İstanbulda oturuyordu o zamanlar.Bir gün yine olay oldu ve beni yine Egemen kurtardı.

Bu sefer olan ona olmuştu.Çocuklardan dayak yemişti.Ve ben onu revire götürmüştüm.O gün şansa revirde kimseyi bulamadım.Kendim yapmaya karar verdim ve malzemeleri çıkarıp acemice ona yardım ettim.Kaşı patlamıştı.Onun canı acımasın diye hafif hafif yapıyordum.Her acı dolu inlediğinde ben yüzümü şekilden şekile sokuyor ve daha dikkatli olmaya başlıyordum.Bittiğinde teşekkür ettim.Oda bana teşekkür etti.O gün birbirimize öyle bir bakmıştık ki... Zaten ilk o zaman ona bağlandım.Ve aşık oldum.Evet bildiğiniz aşık oldum !

Siz şimdi Borayı ilk aşkım sanıyodunuz dimi ? Ama işler öyle değil.Ve bunu kimse bilmiyor.Yani sizden başka.

Kimseye anlatmadım hep içimde yaşadım.Her zamanki gibi !

Herneyse konu nerden nereye geldi bak şimdi ?

Okul çıkışı eve gittim ve İremle Ardanın kavgasını izlemeye başladım.

"Yahu sen neden elin adamıyla konuşursunki ?!"

"Yahu Arda sanane ! Aaa ama ya ! Elin adamı dediğin arkadaşım !"

Q •|texting|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin