Su'dan...
Tamam herşey hazırdı.Evet bugün Egemenle tanıştığımız ilk gün.Parkta yani.
Bugün buluşacağımız için hediyemi hazırlamıştım.Queen ve king yazılı tişört ve saat aldım.Birde küçükken birbirimize hediye ettiğimiz bilekliği koluma taktım.Saatide öbür koluma taktım.
Bana aldığı pantolonu giydim. ve queen yazılı tişörtü.Şimdi almamıştı pantolonu.Önceden alınmış birşey.
Hazır olunca attığı konuma baktım.E burası bizim park ?
Salak parka gel demek yerine konum atcam dedi dkdkdklskss.
Neyse.
Hemen hediyeleri alıp evden çıktım.Parka geldiğimde istemsizce gülümsedim.Burası... çok güzel olmuştu !
Heryerde benim gizlice çekinmiş fotoğraflarım,Egemenle olan salak sulak fotoğraflarımız,daha sonra ise kaydırakta papatyalar...
Enfes !
"Tamam artık bana dönebilirsin.Beğendin mi ?"
"Beğenmedim..." dediğim anda yüzü düştü."Çünkü bayıldım.Burası fazla güzel ve nefes kesici !" dedim heyecanla.
"Sen hatırlamasanda böyle birşey yapmak istedim." dediği an güldüm."Merak etme hatırlıyorum.İlk tanıştığımız gün." dedim.
"Unutmamışsın !"
"Unutmadım."
"Öhöm.Ondan önce ilk tanışma günümüz kutlu olsun sevdiğim.Bak biliyorum hiç güzel şeyler yaşamadık. Ben mal gibi sana inanmadım falan.Ama önümüze baksak ? Seni seviyorum ben peri kızı ! Senin kalbini kırdım ya işte o an ben bittim zaten.İnsan sevdiğini kırarmı ? Ben kırdım.Gerçekten binlerce kez özür dilerim.Belki affetmezsin ama olsun ben hep burdayım." dedi.
Hemen sarıldım.Belime dolanan ellerle istemsizce gülümsedim ve ayrıldım."Affettim ama eğer bir daha aynı şey olursa affetmem ha !" dedim.
"Tamam peri kızı ! Yapmam."dedi.Gülümsedi ve hediyesini uzattı.O uzatınca bende ona uzattım.
Açar açmaz sırıttı ve üstümü inceledi.Saati koluna taktı ve tişörtü çıkardı.Tövbe tövbe napti !
LAN TİŞÖRTÜ ÇIKARDI KARŞIMDA ?!
Hızla arkama döndüm.Ve gözlerimi kapadım."Napıyosun aniden be !" diye çemkirdim.
"Sanki daha önce görmesin amınakoyim." dedi.Evet gördüm.Ama denizde falandı o yani.Allah Allah ! Farklı şeyler bunlar !
Arkama döndüğümde giyinmiş olduğunu gördüm.Gülümserken "Sende aç !" dedi.
Paketi açtığımda üzerinde "Seni seviyorum ♥" yazılı bir yastık vardı.Altında ise Egemen.Yazıyordu.Çok güzeldi !
Diğer pakette iki tane tişört vardı.Birinde uzay desenleri diğerinde ise pizza desenleri vardı.Bunlarda çok güzeldi.
Biliyor tabi uzay ve pizzaya bayıldığımı şerefsiz !
Fotoğraflara baktığımda birinde ağlıyordum.Acaba niye ?
Ha doğru ya ! Bora içindi sanırım.
"Bunu nasıl çektin ?" dedim."Boşversene." dedi ve önüme döndürdü.Bazı kareler o kadar güzeldi ki ! Ha bazı karelerde o kadar çirkin !
Hızla Egemene döndüm ve burun buruna geldik.Gözlerinin içine baktığımda kalbim hızlandı.
Lan bir yavaş at duycak mq !
"Seni seviyorum." dedi alnımı anlına yaslayıp gözlerini kaparken."Bende seni seviyorum." dedim aynı şekilde.
O sırada ne oldu ne bitti anlamadan yapıştı dudaklarıma.İşte tamda hayal ettiğim gibi ! Sevdiğim çocuk ilk öpücüğümü almıştı !
Acemice karşılık verirken alkış sesleri geldi.Hızla ayrıldık.Ve sesin geldiği yöne baktık.Arda ve İrem ?!
Ayh utndm bk şmdi.sss.ssss.s.s
"Oh be sonunda !" dedi İrem sevinçle."Aynen aynen ! Sonunda sevenler kavuştu." dedi Arda iç geçirerek.
İremden hoşlanıyordu şerefsiz !
İremde ondan.
Ama yemin ettirdiler söylememek için.İkisiyle çocukluktan tanıştığımız için Ardaya yanlış geliyordu bu durum.Sonuçta kardeş gibi büyümüştük.Ve hiç o gözle bakmıyorduk.
Ama kalpti bu be ! Kimi sevicegi belli olmuyordu ki ! Yanlışta değildi bu düşünce.Bizde Egemenle kardeş gibi büyüdük ama şimdi birbirimizi seviyoruz.
"Ayyy siz şimdi sevgilimisiniz !" diyip üstüme atladı İrem."Yüooo." dedim rahatlıkla.
"Nasıl yüo ? Sen beni mi kullanıyosun kız ?" dedi Egemen alayla."Teklif vardı da bizmi kabul etmedik lan ?"
"Hee teklif yoksa kız hala bizimdir aga.Yürü kız bacaklarını kırıcam senin." dedi Arda anne edasıyla.
"Kıy bana aney !" dedim."Kıyma makinesi değil ?" dedi İrem.Sonra ise Arda ile yumruklarını tokuşturdular.
Gözlerimi devirip ayağa kalktım.İrem hızla Egemenin yanına itti beni.Sonra ise ikimizinde elini tutup inceledi.
"Oha ! Resmen queen king aşamasına geçmişler ! Saatler bile aynı ! Rabbim bana niye şöyle bir aşk nasip etmiyosun ?" dedi isyanla.
"Etti ya lan.Sevmiyonmu sen A-" diyemeden sözümü kesti.Büyük pot kırdım tşk.
"Kimi seviyosun ?!" dedi Arda aniden.Snne be slk.s.ss.ss
"Kimseyi canım.Kimi sevcek sözümü dinleseydin anlardın.Anneni dicektim aaaa !" dedim kıvırarak.
"Dansöz bile bu kadar kıvırmadı be !" dedi kulağıma Egemen.Sırıttım ve sonra sinirle ona döndüm.
"Sen dansözlerimi izliyosun Egemen ?!" dedim."Yanii bir kaç kere denk geldim." dediğinde karnına dirseğimi geçirdim ve kollarımı çiçek yapıp önüme döndüm.
"Ya güzelim şaka yaptım ! Hem şimdi biz sevgiliyiz ya-" demeden lafını kestim."Sevgili değiliz Egemen.Ciddiyim.Teklif almadan olmaz." dedim.
"Tamam bundan basit ne var.Sevgilim olurmusun ?" dedi."Ayy öküz !" dedim ve Arda ile tartışan İremi ayırdım.
"Kanka seviyosan git konuş bence !" dedim Ardaya kas göz işareti yaparak."Sende irem !" dedim aynı şekilde.
"Sus !" diye bağırdılar ve ben susarmıyım sizce ? Asla.
"Of ne uzattınız mq ! İkinizde birbirinizi seviyonuz işte." diyip oradan kaçtım.
Olacaklardan ben sorumlu değilim.
Tşk.
Öd.
Bb.
||||||||||||•||||||||||||
Öhöm.Ben kaçar!