~37~

113 8 0
                                    

Multi : Eylül (Egemenin kardeşi) -Bu arada normalde kız 16 yaşında ama olsundu bizim kızımız 15 yasında dkksldkd)

E : Eve gittin mi ?

S : Umrundamı ?!

E : Umrumda.

S : Ya bi siktir !

S : Bana inanmayıp,bana güvenmeyip ve beni sevdiğini iddia edip başka kızlarla buluşan sen mi söylüyor bunu ?!

E : Evet.

E : Ben hala seni seviyorum.Onunla buluştuk evet ! Ama onu reddettiğimi söylemek içindi yemin ederim.Ona onu sevmediğimi,seni sevdiğimi,sadece onu anladığımı benimde bir zamanlar aynı şeyleri yaşadığımı söylicektim.Zaten gelir gelmez sana bulaştı.Ben ona inandım.Çünkü bana daha yeni yurtdışından geldiğini ve buraları iyi bilmediğini söyledi.

E : İnan bir an dediğin çok saçma geldi.Ama ne olursa olsun sana inanmalıydım.Cenk yüzünden sana kızgındım evet.Ama bilmiyodumki böyle olacağını ! Trip atıyım derken yanlış şeyler söyledim.Özür dilerim.Binlerce kez.

S : Dinleseydin böyle olmazdı.Ben sana açılmayı planlarken hoop bir kız çıkıyor yanında bitiyor.Ve sen hemen benim yerlerimi o kıza kaptırıyosun.O gidiyor bu Damla denen kız çıkıyor.Ona inanıyosun ! Benim makyaj yaptığımı hiç görmemiştin dimi ? Senin yüzünden yaptım ! Bütün gün ağladım diye mor gözlerle okula gelemedim.Senin yüzünden ağladım ben !

E : Yemin ederim çok özür dilerim ! ×∞ kere özür dilerim.

S : İnsan sevdiğine kıyamazdı dimi ?

E : Evet.

S : Ama sen kıydın.

E : Sana kendimi affettiricem peri kızı ! O kızda görecek gününü.

S : Boşver.Boşuna çalışma.Kızıda bana bırak ağzına kürekle vururum yeminle ! Ona en güzel işkence taktiklerimi uygulıycam.

E : Peki...

S : Adam oluyosun.

E : Seni seviyorum.

S : Bende seni seviyorum.
(Gönderilemedi.)

S : Bb !

E : Bb.

|||||||||||||||•||||||||||||||

Ayol bunlarıda yapıp çocuklarınınkinide yazmak istiyorum yiah djskjsksks.

Galiba sürpriz kaçtı dkksksks.

Q •|texting|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin