"Evettt ! Şimdi gelelim fasulyenin faydalarınaaa... Örnek olarak sebzedir.Sağlıklıdır.Ben sev-" demeden sözümü İrem kesti.
"Bize bunu anlatmak için mi çağırdın geri zekalı !" dedi."Gerizekalı sensin hıh ! Aynı evde yaşıyoruz hani boş atar yapmasanmı ?" dedim.
Bu arada annemler burdan taşındı.Yani evden.Bize yük olmamak için yeni ev falan tuttular.
"Öhöm.Neyse.Şimdi canım görümceciğim.Ben seninle ilgili bir kaç şey öğrendim." dedim.
"Neymiş onlar yengeciğim ?" dedi."O gün Damla denen salak kız seni dövmüştü ya.O gün sana ne dediğini hatırlıyonmu ?" dedim.
Bak o salak kız aklıma geldi sinirlendim.
"Evet de nolmuş ?" dedi."O gün sen bi tane çocuğu kesiyomuşun.Arkadaşın varmış yanında.Tuvalete gitmiş.Sen hala çocuğu kesiyomuşun.Adı Batuymuş çocuğun.O salak kızda sana bizim aramızı bozarsan onunla aranı ayarlayacağını söylemiş.Canım akıllı görümcem yia.Neyse." dedim tek bir nefeste.
"Evet.. Vardı öyle birşey de neden açıldıki bu konu şimdi ?" dedi sıkkınlıkla.Ayol o çocuk bu kızı üzerse ben de onu üzerim.
"Eylül kendine gel biz zenginiz !" dedim aniden.Hepsi bana şaşkın bir ifadeyle 'ne alaka mq keli ?' dermişcesine bakıyordu.
"Ya hep bunu yapmak istemiştim.Bihter Ziyagil.Aşkı Memnu falan." dedim.
"Mal işte naparsın." dedi Duruda.Haaa ama ! Gömün bide ayol !
"Neyse.Sen sapım diye yakınmıyonmu lan ! O çocu sana ayarlayacam hemde jet hızıyla." dedim.
"Yok ya boşver." dedi.Belli bu çocuk buna birşey yapmış."Noldu kuzum ?" dedi İrem.
"Ya sevgilisi var.Boşverin." dedi."Ne zaman ? Nerde ? Kiminle ? Neden ? Hangi amaçla ?" diye saydırdım.
"Okulda.Bu Damlanın bi tane tanıdığı kız.Ama kızı görsen boya badana yani.Çok olgun,benim gibi çocuksu değil.Ve en önemlisi galiba Batu onu seviyor." dedi sıkıntıyla.
"Aman siktir et ! Nolmuş yani bi çocuk için ağlıcanmı? Yüooo.O zaman dans o zaman renk ! Hadi üzülme gecicek.Yada ağla açılır-" demeden hepsi bir anda "SUS!" diye bağırdılar.
"Yha tmm sstm." dedim.Evet bunu dedim.Evet başarılıyım.
"Kızın ağladığı yok zaten Su.O sen mi aaaa." dedi İrem.Harbi ya la o ben mi ?
Ağlayasım geldi mq.Bak aklıma geldi o Bora.Ne alakaysa.Unuttum ben onu aghhhh ağlıcam.
Hızlı adımlarla odama çıkıp kapıyı kapadım.Eski mevzular her ne olursa olsun canımı sıkıyordu.
Evet Bora geçmişte kaldı ama bilmiyorum.Eski konuları düşünüp beynimi yormakta istemiyorum.
Böyle düşündükçe Egemene haksızlık ediyomuşum gibi geliyo birde çıvdırıcam.
Egemen.Gerçekten ona minnettarım.O zor günleri aşmamda yardım etti bana.Ona aşıktım.Sonra ise imkansız gibi geldi ve vazgeçtim.Şimdi ise karşılıklı seviyoruz birbirimizi.
Ne bu ciddilik yha ?
Ciddi olmamam gereken konular var quarşimler.
Ay bu sözde hep o Arda ve Demir eniştesi bozuntularından çıktı.
"Ya ben özür dilerim.Gerçekten onu demek istemedim." dedi İrem kapının önünde.
La en son ben buraya ağlamaya gelmedim mi ? Niye sırıtıyorum.
Ayol bide psikolog olcam.Bu gidişle...
Anlarsınız siz.
"Ya sorun yok be." dedim kapıyı açarak.
Lanet girsin !
Keşke açmasaydım kesinlikle hastaneye gitmemiz gereken konular var.An itibari ile üç öküzün altında kalmış.Ve kolumu kırmış olabilirim.
"ANANISİKİM KOLUM !" diye feryat ettim.
|||||||||||||•|||||||||||||
Sizin de böyle öküz gibi quarşimleriniz varmı ?
Benim var.
En son kolum çıktı jdlsnsksjsk.