~17~

156 9 1
                                    

Su : Şöyle bir karar aldım.Bi daha aynı ortamlarda bulunmayalım.Boş yere ümitlenmek istemiyorum.Hatta biz senle yazışmayalım da olur mu ? Arda ve İremle iyi gezmeler.Çünkü beni artık sadece okulda görebiliceksin.Ondada aynı sınıfta olduğumuz için.

Bora : Bu neydi şimdi ?
(Görüldü)

Bora : Hayır yani neden öyle düşünüyosun?
*Bu kullanıcıya mesaj atmanız engellenmiştir.*

Bora : Yok devenin nalı !
*Bu kullanıcıya mesaj atmanız engellenmiştir*

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Gerizekalı ! Neden böyle yaptın ? gibi sorular alabilirim.Ama onu kaçıncı kızla gördüğümden haberiniz yok.

Yine başka kızla.Yine o bayıldığım gülüşü bana değilde başkalarına sunuyor.Bugün okula gitmekte kararsızdım aslında.Ama derslerim önemliydi.En azından kafam dağılıyordu.

Hemen hazırlandım.Makyaj yapmayı sevmediğimden bir rimel ve dudak nemlendiricimi sürdüm.Saçlarımı açık bırakıp hemen arabama atladım.Ve okula vardım.

Hemen kendi sırama geçtim ve çantamdan test kitabımı çıkardım.Bu aralar çok halsizdim ve zayıf düşüyordum.Yemek yemeye bile halim yoktu.Ve kollarımda ufak tefek morluklar vardı.Tabi ben sakar bir kız olduğum için biyerlere çarpmışımdır.

Hemen testi çözmeye başladım.Erken gelmiştim bu yüzden dersin başlamasına daha var.Ve sınıfta da kimse yok.

Ben testimi çözmeye dalmışken yanımda bir hareketlenme oldu.İremdir diye bakmaya gerek duymadım ve kaç saattir çözmeye çalıştığım soruya baktım.

"Cevap C-80." dedi bir ses.Ama bu Boranın sesi ?

Hızla yanıma döndüm ve Borayla dip dibeydik şuan.Kalbim çok hızlı atıyordu."Öhöm.Senin ne işin var burada ?" dedim uzaklaşarak."O son attığın mesaj neydi Su ?!" dedi.

"Mesajdı işte." dedim rahat davranmaya çalışarak.Başıma ağrı girmişti.Belli etmeden kaçmam lazımdı.

"İyide neden birden öyle yaptın ?" dedi.Konuşacak halim olmadığından ayağa kalktım kalkmamla başım fena döndü.

"İyimisin ?!" dedi ve beni belimden tuttu.Şuan her ne kadar heycanlanmam gereksede o potansiyel bile yoktu bende."Değilim.Hiç iyi değilim." dedim ve gözlerim karardı.

Buda neyin nesiydi şimdi ?

2 Saat sonra hastaneden

Bora'dan...

Hiç kimseye haber vermeden hastaneye getirdim.Eğer ailesi duysa telaşlanırdı.Ve önemli birşey olduğunu düşünmüyorum.

Serum takılalı 2 saat oldu ve nihayet Su uyandı."İyimisin ?" dedim.Başını salladı ve önüne döndü.

Neden böyle davranıyorki ? Bilmeden birşey mi yaptım?

Ayrıca anonime haksızlık ettiğimi düşünürken hoşlanmaya başladığım kızın anonim çıkması?

Herneyse.

Doktor odaya girdi ve Suya birkaç soru sordu."Bu sabah birşey yedinizmi ?" dedi.Başını olumsuz anlamda salladı.

"Peki bu aralar nasıl hissediyorsunuz ?" dedi."Bu aralar çok halsizim.Girdiğim ortamlarda eğlenceli olmaya çalışsamda olmuyo.İşhatım kesildi birde." dedi.

"Peki..." diyip duraksadı doktor hemen Suyun kolunu açtı.Kolundaki morluklarda neyin nesiydi şimdi ?

"Bunlar ne zamandan beri var ?" dedi doktor panikle."Şey bir haftadır var.Ama ben sakar bir kızım.Mutlaka çarpmışımdır bir yere." dedi.

"Hemen bir kaç test yapmamız lazım!" diyip Suyla ilgilendiler.

Tam 1 saattir doktorlardan haber bekliyordum."Siz Su hanımın arkadaşı olmalısınız?" dedi doktor.Evet anlamımda başımı salladım ve  "Ailesine haber verirmisiniz ? Bu durumu bilmeleri gerek." dedi.

"Ne durumu ?" dediğimde duyduğum şeyle yerimde dona kaldım.Siktir !  Nasıl böyle birşey olabilir ?

Telefondan Suyun annesini aradım ve acilen buraya gelmelerini söyledim.Geldiklerinde durumu hiza ettim ve doktorun yanına gittik.

Su ise serum uyku yaptığı için uyuyordu."Evet ! Öncelikle bu süreçte yanınızda olucaz.Su Hanım çok ilerlemiş olmasada hasta.Ve biz bu durumda elimizden ne gelirse yapıcaz." dedi doktor.Ailesi bu haberi alınca yıkıldı.

"Peki ne hastası bu doktor bey ?" dedi annesi ağlamaklı bir şekilde."Sakin olun lütfen ! Hazırmısınız ?"dedi doktor.Bunu ikinci kere duymak yıkıcaktı beni.

"Kızınızın beyninde daha küçük olsada bir tümör var.Ve bunun sayesinde kızınız kanser olmuş !" demesiyle annesi yıkıldı.Babası ise ağlamaya başladı.

Ben mi ? Bense kendimi suçlamak ile meşgulüm.Benim yüzümden acı çekmesi yetmiyormuş gibi birde bu hastalık çıktı !

Dahası var ! Kesin beni Ecemle sarılırken gördü ve yanlış anladı.Ecem benim kuzenimdi.Ve ben durumu daha yeni anladım.

Eğer ona birşey olursa yaşayamam ben !

|||||||||||||•|||||||||||||

Süprayz !

Arkadaşlar hikaye sonu nasıl biticek daha karar veremedim ama Su'yun ileriki bölümlerde kanserle olan mücadelesini anlatıcam.

Yani bana göre mutlu son veya mutsuz son diye bi şey yok.Ya onları sonsuz bir geleceğe sokacagım.Ya da ilişkileri başlamadan bitecek.

Daha karar vermedim ☺

Q •|texting|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin