Eylül'den... (Hatırlamayanlar için ; Egemenin kardeşi.)
Sabah okula vardığımda yine sevdiğim çocuğu kesiyordum.Ah ah ! Bir baksa bana eriyip gitcem burada !
Aklıma şu abimi takıntı haline getiren kız gelince tekrar sinirlendim.Manyak banada yazmıştı.Su ablamada yazmış.
Manyak demiştim.
Yanıma bir kız yaklaştı.Benden büyüktü.Güzel değildi.Yani oldum olası kocaman dudakları olan kızları ve badana yapan kızları sevmem.
"Meraba ufaklık !" dedi sırıtarak.Ne var dercesine kafamı salladım."Ben şu size yazan kız.Abini seven ?" dedi alayla.
Şeytan diyor çak ağzına gebersin !
"Eee ?" dedim umursamazca."Abinle Su'nun arasını bozarsan sana karşılık olarak Batu'yu ayarlayabilirim." dedi.
Hah ? Reallay ?
Dışardan bakıldığında mal gibimi gözüküyorum? Sırf o çocuğu seviyorum diye asla abimle arasını bozmam.
"Komikmisin ya ? Bir çocuk için abimin hayatına ellemem.Su ablamlada gayet mutlular bil istedim.Fazlalıktan başka birşey değilsin.Haberin olsun !" dedim.Arka bahçede olduğumuz için rahatça konuşuyordum.
"Bakalım bundan sonrada böyle konuşabilecekmisin ufaklık ?" dedi ve arkadaşlarıyla birlikte dövmeye başladılar.
Savunmasızdım,tek kişiye üç dalıyolardı.Ve fena benzetmişlerdi doğrusu.
Su'dan...
Kafamı dinlemek için arka bahçeye gittim.Gitmemle şok geçirdim.Yerde bir kız ve üç tane kızdan yiyor.Hemen gittim ve ayirdim.Yerde yatan kız... EYLÜL ?!
Hemen kafamı kaldırdım."Kimsiniz lan siz ? Noluyo burda !" dedim sinirle."Selam tatlım.Ben Egemenin sevdicegi !" dedi.
Bu o kızmıydı ?
"Sen o sun ?" dedim sinirle."Evet günaydın !" dedi.Hemen üstüne atladım ve saçını çekmeye başladım.Tokat falan attım.Ama arkadaşları tuttu ve kactilar.Hemen Eylülü kaldırdım ve revire getirdim herşey tamamdı.
"Niye yaptı bunu sana ?" dedim.Başından geçenleri anlattı.Bizi korumak için dayak mı yemişti.O kızı bulduğum yerde öldürücem !
"Abini arıyorum hemen !" dedim ve telefonumu çıkardım."Hayır abla ! Lütfen ! Arama.Aranız bozulsun istemiyorum.Bırak bilmesin." dedi hüzünle.
O haline dayanamayarak ikna oldum.Suna teyze geldiğinde olayı anlattık.Ve oda egemene söylemek istemedi.
Bu arada Egemenle yine tartıştık.Bu seferki konu ise bizim sınıftaki çoook eski olan sevgilim yuzunden.Lise başlarındayken sevgili olmuştuk sanırım.Çocuğun adı Cenkti.
Ama şuan önemli olan konu Eylül !
Nasıl olurda yapardı bunu.O kız cezasız kalmayacak !
~
O olayın üstünden 1 hafta geçmişti.Cenklede bu bir hafta içinde ufak tartışmalar yaşadık.Bugün ise okuldan gidiyordu.
"Cenkcim arkadaşlarınla vedalasabilirsin." dedi hoca bir Acun misali.Egemene tripli olduğum için tek ve en arkada oturuyordum.Ayaga kalktim ve elimi uzattim.Sonuçta küs ayrılmak istemezdim ben olsam.
Bir elime bir bana baktı ve sarıldı.Saşırsamda sarıldım."Senide unutmıycam lise aşkısı.Ama merak etme sevmiyom kız artık seni.Nişanlıym ben yani." dediğinde şok oldum.
Evet bizden bir yas büyüktü.Yani 19 yaşındaydı.Ama nişanlı olduğunu tahmin etmezdim.
Sarıldıktan sonra "Nası ya ?" dedim."He ya ! Nişanlandım.Yüzük cebimde bak." dedi ve gizlice gösterdi.Sahi ! Yuzugu vardı ve içinde Berin yazıyordu.Vays canina !
"Oha çok sevindim adina ! Her ne kadar didişsekte..." dedim ve son kez konuşup ayrıldı sınıftan.
Çıkış zili çaldığında yine en son ben çıktım.Anlamıyorum neden en son ben ? Gerçi bu sefer Egemende var ama ben ona tripliyim.
"Gider ayak sohbette ettiniz ! Oh ne güzel !" dedi sinirle.Takmadim ve hazırlanıp çıkacakken kolumdan tuttu.
"Ne dedi ?"
"Sana ne ?"
"Ne demek sanane ya !"
"Sana ne ?"
"Anladım.Siz tekrar sevgili oldunuz ! Zaten sana gizliden bişeyler göstermeler,sarılmalar,gülüşmeler... Tamam ya anladim ben çıkarım hayatından." dedi ve sınıftan çıktı.
Ulan yine olan bana oldu iyimi ?
Anlamıyorum dinlesen ölürmüsün ?
Salak !
|||||||||||•|||||||||||||
Ve ben kaçar !