~36~

98 8 0
                                    

E : O kıza neden öyle şeyler yazdın ?

S : Hangi kıza ? Şu seninkinemi ?

E : Benimki falan değil o.Şu şeker kızmıdır nedir ?

S : Evet yazdım.Sorun mu var ?

E : Evet var.Kız beni seviyo diye hakaret dolu sözler yazmışsın.Amacın ne ? Hem beni reddediyosun hemde hayatıma karışıyosun ?

S : Şuan onu koruduğunun farkındamısın ?! Seni istediği kadar sevsin umrumda değil.Konuyu bilmeden konuşma !

E : Neymiş o konu ?

S : Söylemem.Söyleyemem.Biriyle aramda.

E : İyi o zaman söyle o 'birine" hayatıma karışmayın.

S : Hayatım dediğin kız o kızmı ?

E : Neyden ne çıkarıyorsun amk.

Egemen kişisi sizi engelledi.

Tekrar ağlamaya başladığımda İrem yanıma geldi ve gözyaşlarımı sildim.Konuştuk falan derken ilk defa acıktığımı hissettim.

Hemde pizza çekti canım !

"İrem pizza sipariş edelim mi acıktım." dedim."Farkındaysan annenler burada ve benim tanıdığım Ayten teyze asla dışardan yemek getirtmez." dedi gulerek.

"Tamam o zaman hazırlanıp gidelim." dedim.Hazırlandıktan sonra pizzacıya geldik.Evet buradada Egemenle anımız var.Aç olmasam gelmezdim.(Bide yakin olmasa.)

Siparişlerimiz geldiği zaman büyük bir iştahla yemeye başladım.Tam üçüncü dilimi yicekken İrem sertçe durttu.

"Noluyo be !" diye çemkirdim.Yutkundu ve "Sakin ol ve yavaşça arkana bak !" demesiyle hızla arkama döndüm.

Egemen ve o anonim kız.Damla.

Sinirle önüme döndüm ve elimdeki pizzayı geri yerine koydum.

İremi beklemeden eşyalarımı toplayıp çıkışa yönelcekken o tiksindigim ses konuştu."Aaa Suda burdaymış ! Naber tatlım ?" dedi Damla sırıtarak.

Sinirle arkama döndüm ve masalarına doğru yürüdüm."Aaa bir kıza üç kişiyle dalan korkak kızda burdaymış.Ben gayet iyiyimde sen bundan sonra iyi olurmusun orası meçhul tatlım." dedim taklidini yaparak.

"Neyden bahsediyorsun sen ?" dedi Egemen."Diyorum ki karşında ki kız kardeşini dövdü." dedim.İnandımı ? Hayır.

"Su Allah aşkına saçmalama.Kız zaten dün gelmiş yurtdışından.Yalan söylüyorsun bari düzgün söyle." dedi.Ona sinirle baktım.

"Ben yalan söylüyorum ha ? Sen daha iki günlük kıza güvenip bana güvenemiyosan kusura bakmada ben artık senle konuşmam.Sana dediklerimi hatırlıyomusun ? Seni sevmeye çalışıcam dedim.Sevdim.Seviyorum.Hatta şeyde demiştim.Bende kırılcak kalp kalmadı diye.O son kalbide sen kırdın ya bi daha onarabilirmisin sanmıyorum.Bana seni seviyorum diyip,güvenmedin.Cenk nişanlı lan nişanlı ! Nasıl böyle birşey düşünürsün? Sırf bu yüzden canımı yakmak istiyorsan tebrikler ! Başardın ! Sizede yeni aşkın Damlayla mutluluklar.Hayatından çıkıyorum.Tıpkı senin hayatımdan çıktığın gibi !" dedim ve gözyaşlarımı silip hızla çıktım.

Egemen'den...

Suyun arkasından bakakalmıştım.Evet canını yakmak istemiştim,benim canımın yandığı gibi.Anlar demiştim ama işin içine sıçmıştım anlaşılan.

Hemen Damlaya döndüm."Doğru mu bu ?" dedim sinirle."H-hayır." dedi.Kalbini kırmamak için hemen kendimi dışarı attım.

Annemi aradım.

"Alo ! Anne birşey sormam lazım."

"Sor yavrum ?"

"Sana değil aslında Eylüle o yanındamı ?"

"Evet dur veriyim."

"Efendim abi ?"

"Eylül ! Sana bunu kim yaptı ?"

"Dedim ya abi kavga-"

"Yalan söyleme bana ! Bak Su birşeyler dedi.Damlamı yaptı bunu sana ?"

"E...evet." dediği an kan beynime sıçramıştı.

Tekrar kırmıştım işte onu.Cevap vermeden kapattım telefonu.Suyu aradığım da açmadı.Nereye gittiğini az çok tahmin edebiliyordum.Parka.

Oraya gittiğimde ordada yoktu.Nerdeydiki bu kız ? Belki eve varmıştır?

E : Eve gittinmi ?

||||||||||||||•||||||||||||||

Egemen abvmesin.

Mal Egemen.

Salak Egemen.

Niye öyle yapıyorsun Egemen !

Q •|texting|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin