~45~

86 5 5
                                    

E : Ulan varya !

E : Bian öldüm sandım geri zekalı !

E : Hayır ne demek ?

S : Ya...

E : Bian kaçıcaktım yeminle.

S : Salak skskksjsksns.

S :AMANASILKORKTUNKDKSJZKSNSKZJSKNSKZNSKZNSKSNKSNZKSMSKZM.

E : Peh.

S : Ya sevgili kusura bakma valla.Heyecandan dedim ben onu yeminlen.Öyle aniden şaapınca nefes almayı unuttum.Kalbimde deprem yaşandı resmen.Yani ondan yoksa ben seni reddetmem.Çnk sni svyrm slk.

E : QNWDAN YQZMR ŞEYLP ŞYWKER

S : Tamam seni seviyorum sevgili dksnksjskskxksks.

E : Bende seni seviyorum gözlerine bittiğim.

S : Uykum var uyucam.İyi geceler.Rüyanda beni gör :))

E : Sana da sevgili.Rüyanda beni gör :))

Su | Çevrimdışı

E : Ulan bir gün böyle sana sevgilim diycegim hiç aklıma gelmezdi.

E : Hele beni seveceğin aklımın ucundan bile geçmezdi o derece imkansızdı.

E : Onun için ağladığın her gün ondan nefret ettim.Neyse eski konulara girip canını sıkmak istemem.

E : Sana neden peri kızı dediğimi sormuştun.Ve ben sadece canım istiyor demiştim.Öyle değil be peri kızı.

E : Sen hayatıma öyle bir girdinki ! İnan hiç böyle hissetmedim ben kimseye karşı.Büyüledin beni herşeyinle.İlk olarak gözlerinle.Daha sonra ise annem hep peri kızlarını anlatırdı.Bir gün bir baktım.O peri kızında seni buldum.

E : Neyse uykum geldi lan uyucam.

||||||||||||•|||||||||||

Heh çokzel oldu !

Bunlarda sevgili oldular !

Ben yine sap anasını satim !

Q •|texting|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin